Sign in to follow this  
Followers 0
Gargamell

Kontrolka - diagnostika - kruháč

12 posts in this topic

Tudle v noci si takhle kroužim na kruháči a mám radost z pískajících gum, pak vyjedu a motor mi zhasne, nejde nastartovat....pak chytí ale svítí taková kontrolka oranžová - vypadá to jako čerpadlo nebo co to je... Měl jsem skoro prázdnou nádrž... je možné, že to nějak souvisí - kruháč - odstředivá síla - prázdná nádrž...? Je to 2.O Hdi. Už jsem objednanej do peugeota na výměnu spojky a setrvačníku, nerad bych tam nechával další prachy. Palivovej filtr mám měněn nedavno.

[upravil dne 16/4/07 Gargamell]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no je mozne, ze cerpadlo nasalo vzduch a rozsvitila se diagnostika - slaby tlak paliva ? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to mozny, ale asi by nemela svitit autodiagnostika, teda aspon me nesvitila, kdyz mi nafta zamrzla a ja ujel jen 50m.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ráno jsem nastartoval, kontrolka porad svitila, dotankoval jsem, kontrolka zhasla a pohoda. Vyrazil jsem do Plzne a pri ceste zpět - kopec...prislápl jsem pedál k podlaze a najednou konec...a uz nenastartuju....je to bída. To jsem zvedav co to zase bude...predpokládám že opět vysokotlaký regulátor vstřiku paliva nebo nějaká jiná krávovina za několik desítek tisíc. Už mi to přestává bavit...pomalu.:grr To už jsem objednanej na výměnu spojky, setrváku, a novej display palubního počítače - už to bude nějakejch 30 papírů...:(

[upravil dne 16/4/07 Gargamell]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co nízkotlaké čerpadlo paliva v nádrži. Jde slyšet jeho chod po zapnutí klíčku? Nedávno se mi stalo něco podobného až to nakonec přestalo jet úplně. Byloto vadné nízkotlaké čerpadlo v nádrži. Po rozmontování úplně ojetý lolektor s uhlíky, ty měděné lamely tam na jednom místě už nebyly. Při výměně jsem měnil i palivový filtr, byly na dně úlomky těch měděných lamel....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Gargamell

Tak ráno jsem nastartoval, kontrolka porad svitila, dotankoval jsem, kontrolka zhasla a pohoda. Vyrazil jsem do Plzne a pri ceste zpět - kopec...prislápl jsem pedál k podlaze a najednou konec...a uz nenastartuju....je to bída. To jsem zvedav co to zase bude...predpokládám že opět vysokotlaký regulátor vstřiku paliva nebo nějaká jiná krávovina za několik desítek tisíc. Už mi to přestává bavit...pomalu.:grr To už jsem objednanej na výměnu spojky, setrváku, a novej display palubního počítače - už to bude nějakejch 30 papírů...:(

[upravil dne 16/4/07 Gargamell]

Se vzduchem nemáš dělat nic, jen třeba 3x otočit klíčekm a počkat bez startování. Odvzdušní se samo.

Tenhle problém může být čerpadlo v nádrži, regulátor tlaku na čerpadle, nebo čerpadlo.... no a nebo co se nám stalo za parádu a nemohli sme na to přijít... předřenej kabel k regulátoru tlaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak problém odhalen - palivové čerpadlo. Asi 5000 tis. No mohlo to být horší. Těch pár tisícovek už se v tom celkovém účtu ztratí :roll. Jsem na to zvědav kolik mi poví, klucí šikovný. Doufam, že bude zase na chvilku pokoj. Budu mit konečně novej display tak s toho budu mít pár dní vánoce, spojka nová, setrvačník už nebude hvízdat...no bude fešák jako novej. Ještě nový botky na léto :super

[upravil dne 19/4/07 Gargamell]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen pro info. Bylo to palivové čerpadlo - od peugeotu cca 5000kč. Takže souhrn - výměna spojky, setrvačníku, diagnostika a výměna palivového čerpada, display palubního počítače - celková suma 40 700kč... docela dosta ale snad je na nějakej čas pokoj.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

To čerpadlo se mě zda nějak podezřele levný, běžná cena novýho čerpadla Bosch je 12tis.+

A jaktože setrvák hvízdá? 2.0HDi v roce 00 už měly dvouhmotnostní?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdy si zase zakroužíš? Myslíš, nebo ostatní myslíte, že se to mohlo stát chodem čerpadla nasucho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.