hribe Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Pratele, chci se vas optat jakou mate zkusenost s presnosti resp. nepresnosti razeni u 405-ky konkretne 2.0 SRI ('93) ??? Ja sem nedavno tohle auto poridil, jezdi to pekne, je to pekne tichy auto, pohodlny .... ale razeni to he horor, pride mi nepresny a navic je i hlucny, proste kdyz vyndam kvalt, tak je slystet po celym aute, jak tam neco preskoci ... Cet sem nekde v recensich, ze tyhle auta maj nepresny razeni, ale tohle mi pride fatk spatny ... Nevite nahodou, jestli neni potreba jenom neco promazat - naky tahla .... ??? - dik, hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 16. duben 2007 Sdílet Odesláno 16. duben 2007 Čau, psal sem ti SZ na to LPG,jak si se ptal, tka napiš jestli ti přišla. Jinak francouzi jsou pověstný nepřesným řazení. Moje 1.auto byla škodovka, pak 205, než sem si zvyknul na vykloktanost řadičky u 205, tak to byl pro mě celkem šok. I škodovka měla přesnější řazení, další auto bylo SRI a tam už to bylo o něčem jiným. Jenže když to porovnám s jinýma autama ze stejnýho roku,tak je to taky horor (nepřesný, hlučnější). Možná by to vyřešil takovej klobouček,do kterýho zapadá řadička + nový táhla . ten klobouček stojí cca 1200 v autokelly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Souhlas. Frantíci prostě neuměj udělat pořádný řazení. Já měl prví auto citráka BX a zařadit 2 bylo skozo nemožný, ale ještě to celkem šlo. Teď má 405 GL a tam je to řazení snad ještě horší. Šaltpáka volná, cvaká to a když chci zařadit 3 tak tam kolikrát spadne 5 a to nemluvim o řazení zpátečky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eljan Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Já mám SRI z Rakouska, nemůžu si stěžovat, že bych někdy nezařadil. Ten hluk při řazení mě taky docela zarazil. Naposledy, co jsem byl u toho, promazal jsem WD 40 všechny ty klouby za motorem - 3 táhla od toho čepu vedle výfuku za motorem. Nijak zvlášť se to nezměnilo. Je to pořád slyšet, ale asi jsem si zvyk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Je pravda, že když si člověk zvykne, tak to nevnímá. Ale řazení je problém, to je pravda, mám 2.0 GRD a nejhůř tam jde 2 a 3. A to že občas tam dám zpátečku a ona vyskočí, tomu se jen směju:cool::cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 17. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2007 Dik za nazory, aspon teda vim, ze tam neni nic spatnyho ... No, ja uz mam vlastne 3-tiho Peugeota, mel sem 306 1.9TD - tam presnost razeni sice taky nebyla nic moc, ale aspon to tak nabylo slyset, pak sem mel 306 HDI - tam bylo razeni naprosto v pohode ... a pak sem mel Sierru - rek bych, ze ackoli byla ze vsech tehle aut nejstarsi, tak mela razeni nejlepsi .... ted mam 405-ku, koupil sem ji v Nemecku, ma najeto cca 140 tis (teda aspon podle tach.) a tvari se bejt celkem v cajku, tak nepredpokladam, ze by tam byl o neco spatnyho, kvalty tam jdou vsechny a zatim mi nikdy zadnej nevypad, nicmene ta zvukova kulisa to je teda fakt hrozivost .... snad si taky zvyknu, asi mi nic jinyho nezbejva ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 17. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2007 pro M.a.R.i.-ho : jakej Kloboucek ??? Co je to zas nebo neznas jeho tech. oznaceni ??? Kdyz pridu do Auto-Kelly a reknu, ze chci kloboucek, tak se mi asi vysmejou A zkousel si ho teda pouzit ??? hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 17. duben 2007 Sdílet Odesláno 17. duben 2007 to hribe: Jenom mě to tak napadlo,nedávno sem projížděl katalog v autokelly a narazil sem na to, je to takovej klobouček,kterej je zespoda řadící páky,ale asi to neřeš. Jen mě napadlo,že se asi časem vymačká a přesnosti to asi nepomůže,ale jen je to moje doměnka. Teď sem ten katalog projížděl a nemůžu to tam najít . Co se týče řazení,tak mi nikdy rychlost nevypadla, zpátečka tam jde taky pěkně,zařadím vždy to co chci,ale příjde mi,že dráhy řazení by mohli bejt přesnější a ta hlučnost taky nepotěší. Poslední dobou se mi při vytočení a přeřazení ozývají zuby, budu muset překontrolovat olej. Asi je to daň za to,že jsem do převodovky nalil starline . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 23. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. duben 2007 tak sem se na to v sobotu podival a trochu sem si s tim poral, zatim sem teda nedelal nic u motoru, ale jenom v kabine - rozebral sem salpaku, trochu sem utesnil tu kulicku v tom ''kloboucku'', taky dole ten cep a v neposledni rade sem ten klacek trochu zkratil e jeste trochu priohnul k obrazu svymu - prekvapive uz je to lepsi a da se s tim uz jezdit snad to chvili vydrzi, nez se to zas vycfachta ... taky jeste casem kouknu zespod, co se tam s tim da delat ... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommate Odesláno 27. duben 2007 Sdílet Odesláno 27. duben 2007 jen pro srovnání (r.v.90, do 120tKm): s nějakou nepřesností vůbec problém nemám, pružina co vrací páku do středu je dost silná, bude to asi věc opotřebení mechanizmu nebo únavy té pružiny (ta nepřesnost), ale převodovka je při řazení hlučná, klade velký odpor při synchronizaci a jakoby tam něco dřelo na sucho, jde to cítit i v páce, mám i nový olej a je to bez rozdílu, nadruhou stranu nebýt zpátečky (jen v klidu auta a s citem) nevěděl bych že tam jsou nějaká ozubená kola, nikdy bych je necíti ani neslyšel, prostě perfektní synchron, je to prostě charakteristika výroby - co se mi líbí je možnost extrémně rychle řadit při vysokých otáčkách, třeba při sprintu, to nemá chybu [upravil dne 27/4/07 Tommate] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 1. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. květen 2007 ja sem to prolez cely - komplet celej ten mechanismus, od paky az k motoru, dospel sem k zaveru, ze opravdu nejvetsi problem je az v prevodovce, nicmene i tak se to da trochu zlepsit - asice je potreba z celyho toho retezce tahel a cepu eliminovat vuli jak nevic to jde, treba ta tyc co vede od salpaky do prostoru motoru je zakoncena takovu gumovou kouli a na ni je dalsi tyc do pravyho uhle (je to takovej "gumovej cep"), tak ten uz mel vuli, tak sem to vycpal cca 2cm prouzkem lina, pak sem taky vytesnil ulozeni salpaky v tom kloboucku a taky sem jeste vytesnil cep, kterej je dole na tyci radici paky ... hlucnost razeni je porad, nicmene razeni je mnohem prijemejsi, pac uz tam nejsou takovy vule a slpaka jako "nepreskakuje", kdyz treba vyndavas rychlost - to me fakt stvalo ... nicmene musim zase jenom konstatovat, ze je to jednoznacne nejhorsi razeni, jaky sem kdy poznal (a to sem kdysi jezdil v Moskvici, Wartasovi ... ) akorat Trabos na tom snad byl hur hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.