hribe

nepresne a hlucne razeni u 405 2.0 SRI (model '94) - promazat ???

11 posts in this topic

Pratele, chci se vas optat jakou mate zkusenost s presnosti resp. nepresnosti razeni u 405-ky konkretne 2.0 SRI ('93) ???

Ja sem nedavno tohle auto poridil, jezdi to pekne, je to pekne tichy auto, pohodlny .... ale razeni to he horor, pride mi nepresny a navic je i hlucny, proste kdyz vyndam kvalt, tak je slystet po celym aute, jak tam neco preskoci ... Cet sem nekde v recensich, ze tyhle auta maj nepresny razeni, ale tohle mi pride fatk spatny ... Nevite nahodou, jestli neni potreba jenom neco promazat - naky tahla .... ??? - dik, hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau, psal sem ti SZ na to LPG,jak si se ptal, tka napiš jestli ti přišla. Jinak francouzi jsou pověstný nepřesným řazení. Moje 1.auto byla škodovka, pak 205, než sem si zvyknul na vykloktanost řadičky u 205, tak to byl pro mě celkem šok. I škodovka měla přesnější řazení, další auto bylo SRI a tam už to bylo o něčem jiným. Jenže když to porovnám s jinýma autama ze stejnýho roku,tak je to taky horor (nepřesný, hlučnější). Možná by to vyřešil takovej klobouček,do kterýho zapadá řadička + nový táhla :). ten klobouček stojí cca 1200 v autokelly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlas. Frantíci prostě neuměj udělat pořádný řazení. Já měl prví auto citráka BX a zařadit 2 bylo skozo nemožný, ale ještě to celkem šlo. Teď má 405 GL a tam je to řazení snad ještě horší. Šaltpáka volná, cvaká to a když chci zařadit 3 tak tam kolikrát spadne 5 a to nemluvim o řazení zpátečky. :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám SRI z Rakouska, nemůžu si stěžovat, že bych někdy nezařadil. Ten hluk při řazení mě taky docela zarazil. Naposledy, co jsem byl u toho, promazal jsem WD 40 všechny ty klouby za motorem - 3 táhla od toho čepu vedle výfuku za motorem. Nijak zvlášť se to nezměnilo. Je to pořád slyšet, ale asi jsem si zvyk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je pravda, že když si člověk zvykne, tak to nevnímá. Ale řazení je problém, to je pravda, mám 2.0 GRD a nejhůř tam jde 2 a 3. A to že občas tam dám zpátečku a ona vyskočí, tomu se jen směju:cool::cool::cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik za nazory, aspon teda vim, ze tam neni nic spatnyho ... No, ja uz mam vlastne 3-tiho Peugeota, mel sem 306 1.9TD - tam presnost razeni sice taky nebyla nic moc, ale aspon to tak nabylo slyset, pak sem mel 306 HDI - tam bylo razeni naprosto v pohode ... a pak sem mel Sierru - rek bych, ze ackoli byla ze vsech tehle aut nejstarsi, tak mela razeni nejlepsi .... ted mam 405-ku, koupil sem ji v Nemecku, ma najeto cca 140 tis (teda aspon podle tach.) a tvari se bejt celkem v cajku, tak nepredpokladam, ze by tam byl o neco spatnyho, kvalty tam jdou vsechny a zatim mi nikdy zadnej nevypad, nicmene ta zvukova kulisa to je teda fakt hrozivost .... snad si taky zvyknu, asi mi nic jinyho nezbejva ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro M.a.R.i.-ho : jakej Kloboucek ??? Co je to zas nebo neznas jeho tech. oznaceni ??? Kdyz pridu do Auto-Kelly a reknu, ze chci kloboucek, tak se mi asi vysmejou ;) A zkousel si ho teda pouzit ??? hribe

Share this post


Link to post
Share on other sites

to hribe: Jenom mě to tak napadlo,nedávno sem projížděl katalog v autokelly a narazil sem na to, je to takovej klobouček,kterej je zespoda řadící páky,ale asi to neřeš. Jen mě napadlo,že se asi časem vymačká a přesnosti to asi nepomůže,ale jen je to moje doměnka. Teď sem ten katalog projížděl a nemůžu to tam najít :roll.

Co se týče řazení,tak mi nikdy rychlost nevypadla, zpátečka tam jde taky pěkně,zařadím vždy to co chci,ale příjde mi,že dráhy řazení by mohli bejt přesnější a ta hlučnost taky nepotěší. Poslední dobou se mi při vytočení a přeřazení ozývají zuby, budu muset překontrolovat olej. Asi je to daň za to,že jsem do převodovky nalil starline :bojim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak sem se na to v sobotu podival a trochu sem si s tim poral, zatim sem teda nedelal nic u motoru, ale jenom v kabine - rozebral sem salpaku, trochu sem utesnil tu kulicku v tom ''kloboucku'', taky dole ten cep a v neposledni rade sem ten klacek trochu zkratil e jeste trochu priohnul k obrazu svymu - prekvapive uz je to lepsi a da se s tim uz jezdit ;) snad to chvili vydrzi, nez se to zas vycfachta ... taky jeste casem kouknu zespod, co se tam s tim da delat ... hribe

Share this post


Link to post
Share on other sites

jen pro srovnání (r.v.90, do 120tKm): s nějakou nepřesností vůbec problém nemám, pružina co vrací páku do středu je dost silná, bude to asi věc opotřebení mechanizmu nebo únavy té pružiny (ta nepřesnost), ale převodovka je při řazení hlučná, klade velký odpor při synchronizaci a jakoby tam něco dřelo na sucho, jde to cítit i v páce, mám i nový olej a je to bez rozdílu, nadruhou stranu nebýt zpátečky (jen v klidu auta a s citem) nevěděl bych že tam jsou nějaká ozubená kola, nikdy bych je necíti ani neslyšel, prostě perfektní synchron, je to prostě charakteristika výroby - co se mi líbí je možnost extrémně rychle řadit při vysokých otáčkách, třeba při sprintu, to nemá chybu

[upravil dne 27/4/07 Tommate]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sem to prolez cely - komplet celej ten mechanismus, od paky az k motoru, dospel sem k zaveru, ze opravdu nejvetsi problem je az v prevodovce, nicmene i tak se to da trochu zlepsit - asice je potreba z celyho toho retezce tahel a cepu eliminovat vuli jak nevic to jde, treba ta tyc co vede od salpaky do prostoru motoru je zakoncena takovu gumovou kouli a na ni je dalsi tyc do pravyho uhle (je to takovej "gumovej cep"), tak ten uz mel vuli, tak sem to vycpal cca 2cm prouzkem lina, pak sem taky vytesnil ulozeni salpaky v tom kloboucku a taky sem jeste vytesnil cep, kterej je dole na tyci radici paky ... hlucnost razeni je porad, nicmene razeni je mnohem prijemejsi, pac uz tam nejsou takovy vule a slpaka jako "nepreskakuje", kdyz treba vyndavas rychlost - to me fakt stvalo ... nicmene musim zase jenom konstatovat, ze je to jednoznacne nejhorsi razeni, jaky sem kdy poznal (a to sem kdysi jezdil v Moskvici, Wartasovi ... ) akorat Trabos na tom snad byl hur ;) hribe ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.