Sign in to follow this  
Followers 0
Navis

baterie do 106ky

18 posts in this topic

Ahoj,

potřeboval bych poradit jakou mám koupit autobaterii do 106 1,5D

42kw r.v. 11/1998. na té co je v autě není žádné typové označení... moc díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

bat som nedavno menil, origo tam bola 44AH BOSCH, teraz som kupil lacnu neznackovu 45AH a je v pohode :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Navis

Ahoj,

potřeboval bych poradit jakou mám koupit autobaterii do 106 1,5D

42kw r.v. 11/1998. na té co je v autě není žádné typové označení... moc díky

Ja tam mam 62 Ah a dostal jsem ještě jednu uplně novou 55 a na obiji startuje v poho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslim že během těch 3 let od založení tohohle tématu si už nějakou baterku stihnul koupit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To máš pravdu, už si niečo vybral, lepšie je dať viac, ale aby utiahol alternátor. U mňa bola podľa papierov 44 ale ja som po predchádzajúcom majiteľovi tam mal 55 a dal som tiež 55Ah je to istejšie a má aj silu. Štartuje bez problémov aj pri -30 aj keď som celý týždeň nejazdil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já teda nevím,ale podle papírů má 1,5d psáno od 55 do 65A :-) já tam mám 65 a neměnil bych,startuje spolehlivě kdykoli,před tím 55A a byly v zimě problémy

[Edited on 4/1/11 18:48 milda67]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jezdim furt na 55Ah a v poho ae chvili jsme měl 40Ah a ta mělo v zimě po delšim stani trochu problemy ae 55Ah v poho

Share this post


Link to post
Share on other sites

to joo,ale určitě nee diesel v zimě a s vylágrovaným motorem,čím starší tím víc musíš točit:-))

[Edited on 4/1/11 18:59 milda67]

Share this post


Link to post
Share on other sites
jojo v létě na škrtnutí:-D

i v zimě mě v tech -15 chytal na nažhaveni a otočeni ae tedko už se mu při -5 nechce

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mě taky ze začátku chytal na otočení,ale čím měl víc najeto tak tím to bylo horší, tedka než mi odešel motor tak i třikrát žhavit a dlouho točit s plným plynem než to naskočilo...motor v háji a čerpadlo taky

Share this post


Link to post
Share on other sites
to mě taky ze začátku chytal na otočení,ale čím měl víc najeto tak tím to bylo horší, tedka než mi odešel motor tak i třikrát žhavit a dlouho točit s plným plynem než to naskočilo...motor v háji a čerpadlo taky

tak to jo a ty maš teda kolik asi nalitano

Share this post


Link to post
Share on other sites
přesně to neví nikdo,ale já bych odhadoval tak kolem 350...260 tam mám na tachu :-)

Aha dik no tak to ja buud asi na tom podobně na tachu tak 160 ae real tak o 100 vic

Share this post


Link to post
Share on other sites

já už za poslední rok vyměnil půl auta, tak snad bude klid..tedka měním motor,před tím zadní náprava,brzdy,rozvody,alternátor,komplet přední náprava,tlumiče....je fakt.že do 200t to jezdilo uplně bez udržby,ale pak se to vysypalo vse zaráz

[Edited on 4/1/11 19:20 milda67]

Share this post


Link to post
Share on other sites
já už za poslední rok vyměnil půl auta, tak snad bude klid..tedka měním motor,před tím zadní náprava,brzdy,rozvody,alternátor,komplet přední náprava,tlumiče....je fakt.že do 200t to jezdilo uplně bez udržby,ale pak se to vysypalo vse zaráz

[Edited on 4/1/11 19:20 milda67]

mě jako tedko taky se začlo srat ae ne jako moc jenom zatim servo a prasatko a pakdy odešli jinak zatim v poho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.