zoby Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 čím se špatná vodní pumpa projevuje? jak začalo být teplo, tak se mi motor dost ohřívá. když jedu po dálnici kolem 130 km/h tak je teplota kolem 95 stupňů (podle budíku). když na to šlápnu tak to jde až přes 100 stupňů. Loni v létě mi to nedělalo. sahary jdou (když přijíždík k domu a parkuju tak pak je slyšet jak dobíhají) jinak je to motor 1,9 TD ze 4O5 ve 2O5-ce. hlavně mě zaráží to, že loni vlétě to nedělalo a teď jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 To samý mi to dělalo, když mi vodní pumpa uchcávala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 JAk se pozná málo účinná pumpa nevím, respektive bych řekl že účinnost pumpy se nedá ovlivnit. Pokud máš chladící kapalinu ředěnou v nižším poměru snižuje se chladící účinek výsledného koncentrátu a může to pak projevit vyžší teplotou. Možná taky zanesenější chladič? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fana Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Nebo taky lehce prasknutý těsnění pod hlavou někde u vodního kanálu . K tomuhle se přikláním víc pač jsem těchto motorů už pár dělal a vesměs všechny na stejnou věc ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
imaster Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Původně zaslal: Ladis JAk se pozná málo účinná pumpa nevím, respektive bych řekl že účinnost pumpy se nedá ovlivnit. Pokud máš chladící kapalinu ředěnou v nižším poměru snižuje se chladící účinek výsledného koncentrátu a může to pak projevit vyžší teplotou. Možná taky zanesenější chladič? To mohu potvrdit. Loni jsem dovezl auto z france a chladící kapalina tam byla naředěna na 0. Dlouho trvalo, než jsem dosáhnul 90 stupňů a i potom se sahara spoučtěla minimálně. Na zimu jsem vyměnil kompletní obsah chladící soustavy a naředil to na -30. Na 90 to teď leze velmi rychle a sahary se taky spouštějí častěji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 hele, jestli spinaji sahary, tak je vysoka teplota v chladici, tzn pumpa ocividne pumpuje. Podle me bude chyba jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 15. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Původně zaslal: Fana Nebo taky lehce prasknutý těsnění pod hlavou někde u vodního kanálu . K tomuhle se přikláním víc pač jsem těchto motorů už pár dělal a vesměs všechny na stejnou věc ... ale to by se ztrácela voda, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 to teprve prijde, zatim se to hreje malo, tak se neodpari. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Jenom na vrub vodní pumpy, jsem se setkal s jinačím provedením vrtule co žene vodu. Co firma, to jináč to vypadalo. A většinou je vodní pumpa kaput, tím že propouští vodu kolem hřídele, tak se vymění. Proto že by nehnala vodu, jsem se myslím ještě nesetkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 15. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2007 ještě mě napadlo, jak jste mluvili o tom namichani chladici kapaliny. tak loni jsem tam mel jen destilovanou vodu. ted je tam chladici kapalina od texaca. a jak se tam ta chladici kapalina vymenila, tak zacala tect pres tesneni na termostatu, coz s tou destilkou taky nedelalo... no budu to muset nejak poresit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fana Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Ta voda ti začala tíct protože chlad. kap. jsou dělaný na celoroční provoz a když tam fukneš vodu veškerý gumový těsnění ztvrdne a pak když tam pustíš nemrzku tak se zase začne naleptávat a tím i tíct ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudolf Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Hm a při té přestavbě si tam dal ten chladič co do 205TD patři? Jestli né přesně vím o čem mluvíš. Mě se za to ty chechtáky taky nechtělo dávat. Dá se s tím jezdit. Ale po dálnici jsem jezdil spíš podle teploměru než podle rychloměru. Vylítneš nějákej ten kopec a příjde-li hned další tak je potřeba si hlídat tak cca 105+ stupňů max . V létě bude hůř . Jinka supr né . Destilka trošku pomůže. Líp to chladí. Definitivně to vyřeší ten chladič co tam má bejt, ale co si pomatuju stál tenkrát 7litrů. PS: Jestli na neco přídeš dej vědět švicinu, ktrerá jí teď má by to taky zajímalo [upravil dne 16/4/07 rudolf] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 19. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2007 je tam chladič z gti, ten TD je fakt drahý :-) ale prý se do 205 vejde chladič z 306 1,6i a ten má na sobě přímo i nádobku, tak až mi nějaký padne do drápů tak to vyzkouším jsem teda celkem překvapen z toho, že čistá destilka chadí o tolik víc než směs (jestli je to teda jen tímto...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hbboy Odesláno 20. duben 2007 Sdílet Odesláno 20. duben 2007 mám taky problém - auto mám 2 měsíce a pořád se mi ztrácí voda. Naposledy při najetí cca 500 km tak 0,5 litrů. Teď co už je teplo možná i víc, auto se hřeje kolem 80, když je trochu v točkách na 90 z kopce klesne a na dálnici taky 80-90 - někdy i trochu víc. Jezdím do práce 30 km a většinou pod 90, ale když se chvíli drží na těch 90 tak pak tam vždycky chybí voda - čím to je??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 22. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2007 tak jsem dolil asi litr destilky, expanzka byla skoro prázdná. a zatím se to chová tak jak bych představoval. ještě uvidíme až bude větší teplo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: zoby je tam chladič z gti, ten TD je fakt drahý :-) ale prý se do 205 vejde chladič z 306 1,6i a ten má na sobě přímo i nádobku, tak až mi nějaký padne do drápů tak to vyzkouším jsem teda celkem překvapen z toho, že čistá destilka chadí o tolik víc než směs (jestli je to teda jen tímto...) Origo chladič, by som nepodceňoval. Ak je silnejší motor tým pádom, treba aj silnejší chladič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Kamos treba u nakladaku na leto fridex vypousti, a tvrdi, ze rozdil je znacnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: zoby je tam chladič z gti, ten TD je fakt drahý :-) ale prý se do 205 vejde chladič z 306 1,6i a ten má na sobě přímo i nádobku, tak až mi nějaký padne do drápů tak to vyzkouším jsem teda celkem překvapen z toho, že čistá destilka chadí o tolik víc než směs (jestli je to teda jen tímto...) čistý freez chladí dokonce lépe, než voda i teplota varu je posunutá na až 130 stupňů, takže spíš tam někde jde vzduch, nebo je zanesaná přepadová hadička. TD nejčastěji popraskyj mezi komůrkama a pak se to neustále zavzdušňuje a hřeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 23. duben 2007 Sdílet Odesláno 23. duben 2007 Původně zaslal: hbboy mám taky problém - auto mám 2 měsíce a pořád se mi ztrácí voda. Naposledy při najetí cca 500 km tak 0,5 litrů. Teď co už je teplo možná i víc, auto se hřeje kolem 80, když je trochu v točkách na 90 z kopce klesne a na dálnici taky 80-90 - někdy i trochu víc. Jezdím do práce 30 km a většinou pod 90, ale když se chvíli drží na těch 90 tak pak tam vždycky chybí voda - čím to je??? Tak buď je někde dirka v chaldiči, nebo pouší pumpa, nebo těsnění pod hlavou, či hlava. Věštit neumím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.