stalmik Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Hoj, už je mi trošku trapné sem psát tolik dotazů, ale včera jsem přišel na to, že mám spuchřelou hadičku sání od čerpadla.. Taková ta krátká. Vyměnil jsem jí za novou protože tam utíkal benzín. K mému údivu jsem zjistil, že s čerpadlem už někdo kdysi něco dělal jen nevím co.. Můj problém spočívá v netěsnosti těsnění čerpadla. Zkrátka okolo hadiček už nic neteče a stejně mi tam z nádrže vzlíná benzín, jen nevím jestli po zapnutí čerpadla nebo i normálně, ale benzín je tam cítit pořád takže si myslím, že to utíká pořád.. a) Jak je možné přetěsnit čerpadlo na ploše mezi ním a nádrží? b) Jak se takové čerpadlo nejlépe vyndá? Nějak sem z toho systému nebyl moudrý Díky za rady [upravil dne 16.4.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 15. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2007 ještě jednou ahoj potřeboval bych radu jak přetěsnim to čerpadlo paliva a jak ho vyndam protože ten benzín je opravdu moc nepříjemný když ho čuchám uvnitř Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 15. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2007 takže když otočím číslem pět tak ondám ten kroužek a vytahnu čerpadlo? a jak ho přetěsnim? Jde to vůbec? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 15. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2007 jdu tedy hledat ještě jednou a uvidíme zatim díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 15. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. duben 2007 ok zejtra na to mrknu snad semi to povede utěsnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lenny1984 Odesláno 16. duben 2007 Sdílet Odesláno 16. duben 2007 Mě to netěsní na mojí 106ce taky. Neni to sice za normálních okolností cítit, ale když vemu plnou nádrž, tak okolo tý pumpy prolíná benzin. Už jsem si objednal v ic-westu nový těsnění a zkusim to nějak ucpat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 Původně zaslal: Lenny1984 Mě to netěsní na mojí 106ce taky. Neni to sice za normálních okolností cítit, ale když vemu plnou nádrž, tak okolo tý pumpy prolíná benzin. Už jsem si objednal v ic-westu nový těsnění a zkusim to nějak ucpat. A nakolik tě to vyjde to těsnění?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 Původně zaslal: komisar mrni na poz 4 najdi stránky peugeot náhradní díly napiš tam číslo/šestičíslí/co je pod poz.č a objeví se ti cena v Kč bez DPH,nevím jaký máš rok, jedno stojí 1453?? druhé 141 třetí 86 + DPH pokud bys koukal na ten katalog tam tam máš hodně info:potlesk Vim sem laik i když manuálně zručnej Dneska se pustim do výměny svíček, vyčistim sání, vyměnim filtr vzduchovej, a přetěsnim snad to čerpadlo. Musim jen sehnat to správný těsnění. JInak když vyndam čerpadlo paliva musí se pak systém nějak odvzdušnit? Není tu někde návod? Nenašel jsem ho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 A jak vůbec poznam jaký těsnění potřebuju? Sou tu tři varianty abolutně cenově odlišný. A z katalogu není patrný, že by mělo to těsnění tři části.. Sem z toho jelen a dávat 1500 za těsnění je dost kruté.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 no ne že bych to celý vyndaval ale po bližším ohledání jsem koukal a myslim že problém by mohl být taky v přítlaku toho čerpadla na těsnění. Ta matice nevypadá zrovna valně a někdo už jí myslim ne jednou sundaval bohužel já to nebyl tak nevim jestli by nebylo lepší koupit tu vrchní "matici"... V katalogu je to č.5 . Jo a jak si to myslel s tim číslem karoserie.. Nějak to nechápu A ještě jedna věc mam rok 1996. A nikde jsem to číslo karoserie nenašel.. [upravil dne 16.4.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 aha já tam mam 6924... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 vynikající takže mam samozřejmě ten dražší No nic zajedu pro něj pokud ho budou mít.. Díky díky díky A jen ještě jeden dotaz.. Kravne mi budík s ukazatelem paliva v nádrži. Kde hledat chybu? V budíku to není. Myslim že by to mohlo mít co dočinění s plovákem ale nevim.. A tohle v otmkatalogu znamená co? 1531 21 01 WEATHERSTRIP [upravil dne 16.4.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 ty jo myslíš že by tam nepáslo to těsnění na novější karoserie? 1493Kč nebo kolik a 141Kč je sakra rozdíl a mělo by vypadat stejně ne? A to těsnění jak sem se ptal co to znamená je kde? nebo kde ho najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 Původně zaslal: komisar zde máš na stránkách náhr,díly to číslo zadáš 153121 a vyjde ti kolik stojí v Peugeotu,jde sehnat levněji jinde http://www.peugeot.cz/SpareParts/ JJ na to koukam jen ta cena pro mě je závratná a nepochopitelná alespoň pro mě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 16. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2007 Tak jsem u auta strávil celý odpoledne. Přetěsnil jsem čerpadlo tak, že jsem zvětšil přítlak na těsnění mezi ním a nádrží. Dále jsem vyměnil svíčky za Bosch Super 4 (Byly tam Bosch Nějaký dvoupólový). Vyčistil jsem komplet sání, krokový motorek, a veškeré kanálky, přitáhl kontakty na čidlech a zapalovací rampě kde jsem zároveň trošku napružil kontakty ke svíčkám. Výsledek: Auto má podle mě lepší dynamiku. Startuje o vteřinu dříve než jindy a jde na volnoběh mnohem pravidelněji. Za jízdy i ve vysokých otáčkách tahá jak blázen proti tomu jak tahlo před tím. Závěr: Zatím jsem spokojen s výsledkem. Myslím, že má snaha marná rozhodně nebyla. Doufám, že se spravily i ty studený starty, ale to se pozná až ráno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.