Sign in to follow this  
Followers 0
stalmik

Další problém - palivové čerpadlo - Snad Vyřešeno

15 posts in this topic

Hoj, už je mi trošku trapné sem psát tolik dotazů, ale včera jsem přišel na to, že mám spuchřelou hadičku sání od čerpadla.. Taková ta krátká. Vyměnil jsem jí za novou protože tam utíkal benzín. K mému údivu jsem zjistil, že s čerpadlem už někdo kdysi něco dělal jen nevím co..

Můj problém spočívá v netěsnosti těsnění čerpadla. Zkrátka okolo hadiček už nic neteče a stejně mi tam z nádrže vzlíná benzín, jen nevím jestli po zapnutí čerpadla nebo i normálně, ale benzín je tam cítit pořád takže si myslím, že to utíká pořád..

a) Jak je možné přetěsnit čerpadlo na ploše mezi ním a nádrží?

b) Jak se takové čerpadlo nejlépe vyndá? Nějak sem z toho systému nebyl moudrý

Díky za rady

[upravil dne 16.4.07 stalmik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ještě jednou ahoj potřeboval bych radu jak přetěsnim to čerpadlo paliva a jak ho vyndam protože ten benzín je opravdu moc nepříjemný když ho čuchám uvnitř :nevim Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže když otočím číslem pět tak ondám ten kroužek a vytahnu čerpadlo? a jak ho přetěsnim? Jde to vůbec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to netěsní na mojí 106ce taky. Neni to sice za normálních okolností cítit, ale když vemu plnou nádrž, tak okolo tý pumpy prolíná benzin. Už jsem si objednal v ic-westu nový těsnění a zkusim to nějak ucpat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lenny1984

Mě to netěsní na mojí 106ce taky. Neni to sice za normálních okolností cítit, ale když vemu plnou nádrž, tak okolo tý pumpy prolíná benzin. Už jsem si objednal v ic-westu nový těsnění a zkusim to nějak ucpat.

A nakolik tě to vyjde to těsnění??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

mrni na poz 4 najdi stránky peugeot náhradní díly napiš tam číslo/šestičíslí/co je pod poz.č a objeví se ti cena v Kč bez DPH,nevím jaký máš rok,

jedno stojí 1453?? druhé 141 třetí 86 + DPH pokud bys koukal na ten katalog tam tam máš hodně info:potlesk

Vim sem laik i když manuálně zručnej :super Dneska se pustim do výměny svíček, vyčistim sání, vyměnim filtr vzduchovej, a přetěsnim snad to čerpadlo. Musim jen sehnat to správný těsnění. JInak když vyndam čerpadlo paliva musí se pak systém nějak odvzdušnit? Není tu někde návod? Nenašel jsem ho..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak vůbec poznam jaký těsnění potřebuju? Sou tu tři varianty abolutně cenově odlišný. A z katalogu není patrný, že by mělo to těsnění tři části.. Sem z toho jelen a dávat 1500 za těsnění je dost kruté..:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ne že bych to celý vyndaval ale po bližším ohledání jsem koukal a myslim že problém by mohl být taky v přítlaku toho čerpadla na těsnění. Ta matice nevypadá zrovna valně a někdo už jí myslim ne jednou sundaval bohužel já to nebyl tak nevim jestli by nebylo lepší koupit tu vrchní "matici"... V katalogu je to č.5 .

Jo a jak si to myslel s tim číslem karoserie.. Nějak to nechápu :myslim:nevim

A ještě jedna věc mam rok 1996. A nikde jsem to číslo karoserie nenašel..

[upravil dne 16.4.07 stalmik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

vynikající takže mam samozřejmě ten dražší :D No nic zajedu pro něj pokud ho budou mít.. Díky díky díky :super

A jen ještě jeden dotaz.. Kravne mi budík s ukazatelem paliva v nádrži. Kde hledat chybu? V budíku to není. Myslim že by to mohlo mít co dočinění s plovákem ale nevim..

A tohle v otmkatalogu znamená co?

1531 21 01 WEATHERSTRIP

[upravil dne 16.4.07 stalmik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty jo myslíš že by tam nepáslo to těsnění na novější karoserie? 1493Kč nebo kolik a 141Kč je sakra rozdíl a mělo by vypadat stejně ne? A to těsnění jak sem se ptal co to znamená je kde? nebo kde ho najdu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

zde máš na stránkách náhr,díly to číslo zadáš 153121 a vyjde ti kolik stojí v Peugeotu,jde sehnat levněji jinde

http://www.peugeot.cz/SpareParts/

JJ na to koukam jen ta cena pro mě je závratná a nepochopitelná alespoň pro mě..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem u auta strávil celý odpoledne. Přetěsnil jsem čerpadlo tak, že jsem zvětšil přítlak na těsnění mezi ním a nádrží. Dále jsem vyměnil svíčky za Bosch Super 4 (Byly tam Bosch Nějaký dvoupólový). Vyčistil jsem komplet sání, krokový motorek, a veškeré kanálky, přitáhl kontakty na čidlech a zapalovací rampě kde jsem zároveň trošku napružil kontakty ke svíčkám.

Výsledek: Auto má podle mě lepší dynamiku. Startuje o vteřinu dříve než jindy a jde na volnoběh mnohem pravidelněji. Za jízdy i ve vysokých otáčkách tahá jak blázen proti tomu jak tahlo před tím.

Závěr: Zatím jsem spokojen s výsledkem. Myslím, že má snaha marná rozhodně nebyla.

Doufám, že se spravily i ty studený starty, ale to se pozná až ráno :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.