jawor

306 1.6i 8v

25 posts in this topic

Nevite někdo nahodou proc me to nejede??? Krouzky OK s pistama nic neni hlava po GO a auto jede huř než moje stara 120 co jsem mel pred timhle. Po hroznym přemlouvani z nej dostanu na 3 120 a pak 4 a 5 porad 120km/h vic ani ranu. kopec nekopec. myslim ze tahle 1.6ka kdyz ma v papirech 65KW mela jet vic. Pokud se pletu a tyhle auta vic nejezdej tak me opravte. A pokud ma nekdo zkusenost s timhle motorem a taky mel nekdo podobnej problem tak se ozvete. Dik moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trošku líp to popiš? Kouřivost? Záběr spojky? Chod motoru? 1bod nebo 4bod vstřik? Benzín či plyn? atd. jinak ti nikdo nepomůže popř koukni do historie :myslim:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiš odkud jsi. Asi tu GO dělal nějaký machr (nebo mrcha:D)

Mužeš mít např. posunutý řemen, anebo špatně zapojené nějaké čidlo.

1,6 má jet normálně dobře, max asi 160 až 180 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem z vysočiny. GO me delali ve ždáře nad sázavou. ten borec me byl doporucenej kamosovi delal auto a no problem. muj peug je 4 bod, pred go kouril pri startu ted uz ne (byly to gufirka) motor de v pohode volnobeh nekolisa, chytne napoprve bez problemu, sednu do toho 1stupen 50km/h 2- 90km/h 3- 120km/h a pak to zacne teprv 4- 120kmh a 5 taky proste pak uz se to ani nehne a taky nez se to rozjede na tech 120 to je taky kua doba. jo a ještě je to plynak ale kdyz sem tam ten plyn nechal namontovat tj cca pred 15000km tak v poho 170 jel a celkove zivejsi. bylo to cca 5000km v klidu a pak se postupně vykon vytracel. myslel sem ze to go zpravi ale Jak rikam ted je to proste mrtvola mrtva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja opravdu nevim co s tim. nemate nekdo nejaky servisni manual na 306 1.6? byl bych moc rad za kazdou pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

může toho bejt víc najednou.Špatně seřízena vůle ventilů,špatně namontovaný nebo napnutý rozvodový řemen,špatně seřízený předstih ucpaný palivový filtr,poškozené palivové čerpadlo-/nízký tlak paliva/,opotřebené poškozenénebo špatně zapojené zapalovací svíčky,ůnik podtlaku z tělesa škrtící klapky,vzduchových hadic neboze sacího potrubí,Závada ve vstřikovacím systému-/mám to opsaný z knihy JAK NA TO Držim pěsti ať to jede. Mám to samý autíčko a jede dobře. Jede 180-kou

Share this post


Link to post
Share on other sites

a to ti jede tak pomalu i když přepneš na benzín? potom si myslím že bude špatně seštelováno plyn. čerpadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlapi,jak by měla jet podle vás dobře seřízená 306ka? Jakou by mohla mít maximálku? Moje 1,6ka 8V jede zhruba plus minus 180

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello,no mam ji taky a jede bez problémů 180km/h.Tohle co to dělá tobě s tim měl kámoš a byl to posunuty rozvoďák.

Share this post


Link to post
Share on other sites

180 km/h z neho dám, ale chvílečku ho musím premlúvat na tej dálnici, ináč, jednička dvojka trojka je dost živá ;)

P306 1.6 65KW 11/97 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

když se bavíte o napnutým rozvodáku ... když je přepnutej tak taky může ubrat na motoru výkon ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koblih, Ferry, niečo som si hľadal a keď už tu bola tak zaujímavá téma, nedalo mi sa nezúčastniť, možno to niekomu ešte pomôže ;)

Inak v jednej téme spomínal akýsi človek, mal modrú 1.6 65kw, že z toho z mierneho kopčeka vymlátil 215km/h ... aha, ono to bolo v ďaľšej oživenej téme o motorizácii :) ... no, aspoň si to možno všimne viacej ľudí, ktorých to zaujíma:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
akýsi človek, mal modrú 1.6 65kw, že z toho z mierneho kopčeka vymlátil 215km/h ...)

Hehe, nech nepije za volantom :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

proč nepije ? :D s fábkou 1.4 16V 55Kw kombi (má kratší převody) jsem jel tedkon z prahy tacháč lehce preš 200 a GPS ukazovala 185 asi :)

tak věřim tomu že 1.6 pokud má delší převody dá 215 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak pánove měl jsem 1.6 65kw pak 1.8 16V 81kw a ted 2.0 16V 112kw... 1.6 z kopce z zruče nad sázavou směr praha D1 dlouhý kopec necelých 215 km/h tachometrových nevím jestli ukazoval blbě nebo ne, ale na tachometru 215km/h bylo (100% nereálne)....1.8 16V se mi tachometr taktéž dostal k 210km/h (zase tachometrově)... 2.0 16V S16 se mi zasekl na 250km/h (asi na ní mám převodovku z 1.8, nevíme to 100%) ale k věci... tohle mi na 1.6 dělalo taky... bud je to vstřik a nebo dráty od váhy vzduchu... zoxidovanej kontakt nebo nezapojenej a nebo někde přetrženej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

65kW stačí na rovine tak na 175 km/h, 81kW tak na 190 km/h...moja 1,4 šla najviac 160 km/h tacho a nemal som pocit, žeby chcela ísť viac...ale to je vlastne jedno.

Vavoj - no hej, dole mierny kopčekom, čo sa ťažko posudzuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.