Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Lupání při plném rejdu P206 - vyřešeno


KoNG

Recommended Posts

Ahoj dneska jsem si všimnul že když dám plný rejd ať pravý či levý a pomalu se rozjedu párkrát to jakoby lupne :o myslíte že to jsou kuláče ? nebo něco v řízení ? Ikdyž volantem neotáčím jenom ho nechám v plném rejdu.

[upravil dne 15.5.2007 KoNG]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: KoNG

Ahoj dneska jsem si všimnul že když dám plný rejd ať pravý či levý a pomalu se rozjedu párkrát to jakoby lupne :o myslíte že to jsou kuláče ? nebo něco v řízení ? Ikdyž volantem neotáčím jenom ho nechám v plném rejdu.

To může dělat i servořízení.Mne to taky trochu lupe,ale já měl vypuštěný olej a od té doby se toho nemohu zbavit.Prý se to samo ovzdušní,je to už lepší,ale stále to trochu slyším.:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já bych tipoval taky ty poloosy :( najeto 20tisíc :roll

ale zase žeby se odrovnaly obě zaráz :( dělá to jak levý tak pravý rejd. Na polsední podzimní prohlídce technik zjistil závady - volné řízení, závada l. kul. čep ramene

[upravil dne 13.4.2007 KoNG]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš vybité homokinetické kĺby na poloosiach, väčšinou odíde jedna a potom druhá , ale keď obidve praskajú tak tak máš šťastie že to rozoberieš na jeden záťah, vymeniť a čo najskôr môže sa ti to stať za jazdy že sa ti zablokuje kĺb, a potom je to už blbé udržať aj na ceste kľudne môžeš skončiť aj v nemocnici takže nemeškaj a vymeň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dela mi to same ... je to takove lupani ve volantu , kdyz treba parkuji a nebo se otacim ... v ramci zaruky mi rekli ze se jedna o normalni provozni vuli ...

a taky to dela kdyz tocis s koly na miste z jednoho rejdu do druheho bez serva (tj s vypnutym motorem) a pred koncem rejdu jakoby mirne otocis zpet zase pokracujes , abys to napruzil a uvolnil rizeni.

podle me je problem v prevodce rizeni a nebo kulacich ... ale jinak na dirach vubec nic nemlati ani po 60tkm takze zase jinak maj podvozek udelany solidne ... (pouze v 50tkm sem menil pravoukost na stabiku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Homoklouby nemůžou cvakat na místě. A šance že by odešly oba dva je podle mě mizivá. Mě odešel kineťák kvůli tomu, že sem buď něco přejel z oříznul manžetu, nebo praskla. Navíc je pravá strana na tom skro dycky hůř. Zkus vytočit kola a rukou osahat manžetu na obou jestli není prasklá.

Jestli to dělá na místě tak jak se psalo odvzdušnění, uložení tlumičů, hřeben, nebo mě to momentálně dělá silentblok příčnýho stabilizátoru (to ale křupe, vrže i při houpání).

[upravil dne 16/4/2007 Fusion]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Homoklouby nemůžou cvakat na místě. A šance že by odešly oba dva je podle mě mizivá. Mě odešel kineťák kvůli tomu, že sem buď něco přejel z oříznul manžetu, nebo praskla. Navíc je pravá strana na tom skro dycky hůř. Zkus vytočit kola a rukou osahat manžetu na obou jestli není prasklá.

Jestli to dělá na místě tak jak se psalo odvzdušnění, uložení tlumičů, hřeben, nebo mě to momentálně dělá silentblok příčnýho stabilizátoru (to ale křupe, vrže i při houpání).

[upravil dne 16/4/2007 Fusion]

Vsak pise, ze mu to dela pri rozjezdu.... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: Fusion

Homoklouby nemůžou cvakat na místě. A šance že by odešly oba dva je podle mě mizivá. Mě odešel kineťák kvůli tomu, že sem buď něco přejel z oříznul manžetu, nebo praskla. Navíc je pravá strana na tom skro dycky hůř. Zkus vytočit kola a rukou osahat manžetu na obou jestli není prasklá.

Jestli to dělá na místě tak jak se psalo odvzdušnění, uložení tlumičů, hřeben, nebo mě to momentálně dělá silentblok příčnýho stabilizátoru (to ale křupe, vrže i při houpání).

[upravil dne 16/4/2007 Fusion]

Vsak pise, ze mu to dela pri rozjezdu.... :myslim

Jojo, už sem to opravil, su unavenej :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muze to byt poloosa homo. kloub , ale kamosovi to delalo to samy a mel v haji servo!!! Nejdriv mu to pri plnym reidu divne bzucelo a potom to zacalo praskat, mel tam malou trhlinku vytek mu olej a kvuli tomu to zacalo praskat doporucuju se podivat kolik tam mas oleje v servu! Ale muzou to byt i jine zavady poloas jak bylo psano vise :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

tak po včerejším ohmatávání jsem zjistil že na pravé straně u převodovky je to dosti zamaštěné od vazelíny :( takže tohle bude zřejmě příčina toho lupaní uvidíme jedu stím na servis do Peugeotu tam se rozhodne, každopádně to bude asi dražší oprava :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

KoNG:

Mne to robi na 206 1,4 16V asi od 14tis.km. Teraz mam 40tisic, prsli 2 roky a nic sa nezmenilo. Ziadna vola zistena nebola.

Tiez som mal akoby zababrany motor,bolo mi povrdane ze je to OK, je to nejaka ochranna hmota.

Na tuningklub.sk to riesili a pokial viem skoncilo to vymenou vertikalnych tyciek stabilizatora.

Tie maju plastove lozka a po 10tisic.km odchadzaju.

Je to udajne detska nemoc Peugeotov.

Jedna tycka cca 900sk,ale neviem ci original.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...