Sign in to follow this  
Followers 0
KoNG

Lupání při plném rejdu P206 - vyřešeno

19 posts in this topic

Ahoj dneska jsem si všimnul že když dám plný rejd ať pravý či levý a pomalu se rozjedu párkrát to jakoby lupne :o myslíte že to jsou kuláče ? nebo něco v řízení ? Ikdyž volantem neotáčím jenom ho nechám v plném rejdu.

[upravil dne 15.5.2007 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: KoNG

Ahoj dneska jsem si všimnul že když dám plný rejd ať pravý či levý a pomalu se rozjedu párkrát to jakoby lupne :o myslíte že to jsou kuláče ? nebo něco v řízení ? Ikdyž volantem neotáčím jenom ho nechám v plném rejdu.

To může dělat i servořízení.Mne to taky trochu lupe,ale já měl vypuštěný olej a od té doby se toho nemohu zbavit.Prý se to samo ovzdušní,je to už lepší,ale stále to trochu slyším.:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já bych tipoval taky ty poloosy :( najeto 20tisíc :roll

ale zase žeby se odrovnaly obě zaráz :( dělá to jak levý tak pravý rejd. Na polsední podzimní prohlídce technik zjistil závady - volné řízení, závada l. kul. čep ramene

[upravil dne 13.4.2007 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš vybité homokinetické kĺby na poloosiach, väčšinou odíde jedna a potom druhá , ale keď obidve praskajú tak tak máš šťastie že to rozoberieš na jeden záťah, vymeniť a čo najskôr môže sa ti to stať za jazdy že sa ti zablokuje kĺb, a potom je to už blbé udržať aj na ceste kľudne môžeš skončiť aj v nemocnici takže nemeškaj a vymeň

Share this post


Link to post
Share on other sites

dela mi to same ... je to takove lupani ve volantu , kdyz treba parkuji a nebo se otacim ... v ramci zaruky mi rekli ze se jedna o normalni provozni vuli ...

a taky to dela kdyz tocis s koly na miste z jednoho rejdu do druheho bez serva (tj s vypnutym motorem) a pred koncem rejdu jakoby mirne otocis zpet zase pokracujes , abys to napruzil a uvolnil rizeni.

podle me je problem v prevodce rizeni a nebo kulacich ... ale jinak na dirach vubec nic nemlati ani po 60tkm takze zase jinak maj podvozek udelany solidne ... (pouze v 50tkm sem menil pravoukost na stabiku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co horni ulozeni tlumicu, kdyz je zadrene, tak pri tom zataceni se napina pruzina, pak pri zvetseni sily se to pootoci o kousek, nebo pruzina poskoci na dosedaci plose..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myslim, ze je to homokinetak. Kamosovy to dela to samy a v servisu mu rekli ze homokinetak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homoklouby nemůžou cvakat na místě. A šance že by odešly oba dva je podle mě mizivá. Mě odešel kineťák kvůli tomu, že sem buď něco přejel z oříznul manžetu, nebo praskla. Navíc je pravá strana na tom skro dycky hůř. Zkus vytočit kola a rukou osahat manžetu na obou jestli není prasklá.

Jestli to dělá na místě tak jak se psalo odvzdušnění, uložení tlumičů, hřeben, nebo mě to momentálně dělá silentblok příčnýho stabilizátoru (to ale křupe, vrže i při houpání).

[upravil dne 16/4/2007 Fusion]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Homoklouby nemůžou cvakat na místě. A šance že by odešly oba dva je podle mě mizivá. Mě odešel kineťák kvůli tomu, že sem buď něco přejel z oříznul manžetu, nebo praskla. Navíc je pravá strana na tom skro dycky hůř. Zkus vytočit kola a rukou osahat manžetu na obou jestli není prasklá.

Jestli to dělá na místě tak jak se psalo odvzdušnění, uložení tlumičů, hřeben, nebo mě to momentálně dělá silentblok příčnýho stabilizátoru (to ale křupe, vrže i při houpání).

[upravil dne 16/4/2007 Fusion]

Vsak pise, ze mu to dela pri rozjezdu.... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: Fusion

Homoklouby nemůžou cvakat na místě. A šance že by odešly oba dva je podle mě mizivá. Mě odešel kineťák kvůli tomu, že sem buď něco přejel z oříznul manžetu, nebo praskla. Navíc je pravá strana na tom skro dycky hůř. Zkus vytočit kola a rukou osahat manžetu na obou jestli není prasklá.

Jestli to dělá na místě tak jak se psalo odvzdušnění, uložení tlumičů, hřeben, nebo mě to momentálně dělá silentblok příčnýho stabilizátoru (to ale křupe, vrže i při houpání).

[upravil dne 16/4/2007 Fusion]

Vsak pise, ze mu to dela pri rozjezdu.... :myslim

Jojo, už sem to opravil, su unavenej :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm takže to vydím na opravu v servisu :( doporučujete origo. díl peugweot nebo to nechat někde vyměnit jinde ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muze to byt poloosa homo. kloub , ale kamosovi to delalo to samy a mel v haji servo!!! Nejdriv mu to pri plnym reidu divne bzucelo a potom to zacalo praskat, mel tam malou trhlinku vytek mu olej a kvuli tomu to zacalo praskat doporucuju se podivat kolik tam mas oleje v servu! Ale muzou to byt i jine zavady poloas jak bylo psano vise :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak po včerejším ohmatávání jsem zjistil že na pravé straně u převodovky je to dosti zamaštěné od vazelíny :( takže tohle bude zřejmě příčina toho lupaní uvidíme jedu stím na servis do Peugeotu tam se rozhodne, každopádně to bude asi dražší oprava :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

KoNG:

Mne to robi na 206 1,4 16V asi od 14tis.km. Teraz mam 40tisic, prsli 2 roky a nic sa nezmenilo. Ziadna vola zistena nebola.

Tiez som mal akoby zababrany motor,bolo mi povrdane ze je to OK, je to nejaka ochranna hmota.

Na tuningklub.sk to riesili a pokial viem skoncilo to vymenou vertikalnych tyciek stabilizatora.

Tie maju plastove lozka a po 10tisic.km odchadzaju.

Je to udajne detska nemoc Peugeotov.

Jedna tycka cca 900sk,ale neviem ci original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to neexistuje něco jako záruka?

Homokloub nemůže odejít po 20tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska jelo auto na servis (vymena LP ramene, serizeni vule v rizeni) tak doufám že tahle oprava bude definitivním řešením problému :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak problém vyřešen

Podle peugeot listu:

-Výměna spodního ramene zavešení LP kola

- Sroub

- Matice

- Mazadlo

celkem to stálo 4723 :( ale je po problému :super

[upravil dne 15.5.2007 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.