stalmik Odesláno 13. duben 2007 Sdílet Odesláno 13. duben 2007 Ahoj vím, že už to tu několikrát zaznělo, ale nenašel jsem zde odpověď, která by mi pomohla.. Měnil jsem před třemi dny teplotní čidlo v motoru, protože mi to blbě startovalo. Respektive dobře, ale když jsem po noci chtěl nastartovat tak chytlo hned, ale hned chcíplo.. Na druhý pokus už pohoda, ale otáčky nic moc. Sem tam mi opadnou otáčky na 600 a hned se vrátí zpět. Většinou při brždění s neutrálem. Mám několik otázek než s tím někam pojedu. 1)Čidlo je nové takže tím to není 2)Krokový motorek? (muj názor je, že by to dělalo bordel pořád a ne jen občas) 3)Filtr na sání vzduchu? (Nedá se mi, protože po rovině to obecně jede líp) 4)Palivový filtr? (Nevím nezkoušel jsem.. Kde ho najdu?) 5)Po sepnutí klíčku na druhou polohu se sepne čerpadlo v nádrži. Zároveň s tím je slyšet syčení v okolí nádrže jako když uchází trubka u kompresoru. Je to způsobeno nějakým ventilem k tomu určeným nebo mi špatně těsní palivový systém? Eventuelně napadá vás něco? 6)Diagnostika provedena servisem BOSCH. Má cenu dělat diagnostiku origo Peugeot? Je v tom rozdíl? 7)Proč mi na rovině startuje auto lépe než v kopci čumákem k vrcholu? Otázek hafo a v servisu mi na to nebyli schopný bez prohlídky odpovědět ani teoreticky.. Budu rád za každý postřeh nechci vyhazovat prachy za něco co je ve skutečnosti v pořádku.. Díky všem [upravil dne 13.4.07 stalmik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.