Supersonic Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Zdravím 405kaře a mám na Vás (možná banální) dotaz ohledně provozní teploty motoru. Hledal jsem a ptal se, ale každý říká něco jiného, takže volím tu nejjistější metodu. Jakou máte tak provozní teplotu??? Mám 2.0 GRD a normál je tak 80°C, ale jak někde stojím delší dobu, jde i na 90 - 95°C! Někdo říká, že je to normál, někdo zase že ne:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 80 je normál, při 89 spíná první stupeň sahar. A ten když sepne, a chladící soustava je v pořádku, tak tu teplotu při stání v koloně srazí sahary na 85 (kdy se větráky zase vypnou) během pár desítek sekund. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Když už jsme u tý teploty, kolik má mít teplotu SRI? Teď za tepla mám něco málo přes 70 max 75 stupňů,alespoň podle rafičky. To se mi zdá málo. Když stojím v koloně,tak teplota vyleze tak max k 85. Je to normál stav? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Když stojím se svojí 406 v koloně, tak mi teplota taky vyleze nahoru a kór, když jsou tepla. Toto jsem našel o 405: [upravil dne 12/4/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 a ještě tady: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supersonic Odesláno 12. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Tak to by souhlasilo s tím, co mě říkal známý, že 90°C je v pohodě, mám se začít bát někdo až kolem 100°C. A to jsem mu nechtěl moc věřit. Díky:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Původně zaslal: M.a.R.i Když už jsme u tý teploty, kolik má mít teplotu SRI? Teď za tepla mám něco málo přes 70 max 75 stupňů,alespoň podle rafičky. To se mi zdá málo. Když stojím v koloně,tak teplota vyleze tak max k 85. Je to normál stav? Tak to ti musí blbě ukazovat.. Normál je těch 80- 90, nad 90 už jede sahara, ale to se mi stane jen v koloně, stačí chvilku stát na červenou a už mám 95st.. Pak už to o moc víc neleze.. Pokud mám teplotu 75, ta kani netopí topení.. teda jen trochu, když má kapalina 90st, tak před topením skoro neudržím ruku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 12. duben 2007 Sdílet Odesláno 12. duben 2007 Mám taky GRD a provozní teplota asi tak 85 ať je léto nebo zima, v koloně max na 90 a to už běží větráky. Když se ti teplota dostane nad 90 tak bych zkontrolovat zda běží větráky na chladiči, můžeš mít pryč čidlo a nespíná.:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 13. duben 2007 Sdílet Odesláno 13. duben 2007 to OK406: Díky za info, ty snad tu chytrou knížku znáš nazpaměť . to C.J.: Třeba v zimě sem měl pořád teplotu tak 85 stupňů, ale asi teď při vyšších teplotách je pořád zaplá sahara. Před chvilkou sem přijel domu,zaparkoval, teplota byla asi 80 stupňu, zapnul se větrák na chladiči. Nedávno,když mi prdla trubka a teplota vylezla malinko přes 90 stupňu,tak se zapnul i druhej větrák,ale to už byl fučák . Jinak s tím topením, když to má tich 75 stupňu,tak z ofuků jde horký vzduch, taky stěží udržím ruku, dneska sem to po ránu zkoušel. Možná,že ten teploměr špatně ukazuje. Ale zase kdyby byl třeba termostat v loji,tak by se to ani na 75 stupňu nezahřálo . Stejně mi příjde že ta teplota se hejbe mezi 75-85 podle nálady. Když se furt vrtáš v tom motoru. Za kolik se dá sehnat palice z vrakoviště na SRI ? Nedávno sem se ptal s prej něco okolo 6000 . Příští týden dávám auto k mechanikovi ( výměna rozvodů,vodní pumpy a svíček, tak už snad z toho bude raketa ) [upravil dne 13.4.2007 M.a.R.i] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 13. duben 2007 Sdílet Odesláno 13. duben 2007 Původně zaslal: M.a.R.i Za kolik se dá sehnat palice z vrakoviště na SRI ? Nedávno sem se ptal s prej něco okolo 6000 . Příští týden dávám auto k mechanikovi ( výměna rozvodů,vodní pumpy a svíček, tak už snad z toho bude raketa ) [upravil dne 13.4.2007 M.a.R.i] já sehnal na prvním vrakáčí spodek motoru za 3tis a hlava za 1500,- Dnes mi volal týpek a nabízel motor 1.9 16V za 2tis bez papírů, za 4tis jiný s papíry, za 6tis celou 405ku bez TP, za 10tis 405 r.v.93 s doklady.. Za 15tis P605 3.0 s TP.. A navíc Bávo 324, Opla Omegu B za 15 tis.. asi pěkná levota.. ale očividně sehnat díly jde i levně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Na XU 1905ccm mám dvě hlavy válců tak jedna může bejt tvoje! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: M.a.R.i Za kolik se dá sehnat palice z vrakoviště na SRI ? Nedávno sem se ptal s prej něco okolo 6000 . Příští týden dávám auto k mechanikovi ( výměna rozvodů,vodní pumpy a svíček, tak už snad z toho bude raketa ) [upravil dne 13.4.2007 M.a.R.i] já sehnal na prvním vrakáčí spodek motoru za 3tis a hlava za 1500,- Dnes mi volal týpek a nabízel motor 1.9 16V za 2tis bez papírů, za 4tis jiný s papíry, za 6tis celou 405ku bez TP, za 10tis 405 r.v.93 s doklady.. Za 15tis P605 3.0 s TP.. A navíc Bávo 324, Opla Omegu B za 15 tis.. asi pěkná levota.. ale očividně sehnat díly jde i levně.. Benzínové motory z těhle běžných modelů jsou zcela bezcenné a v 99% případů se vyhazují do sběru, prodá se jen naprosto zanedbatelná část. Takže 3tis za spodek, to už musí být člověk hodně velká kavka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 16. duben 2007 Sdílet Odesláno 16. duben 2007 to oddie: Kafka? Když samotná hlava se na vrakovištích pohybuje kolem 4000 - 6000? Řekl bych,že funkční pěknej motor z SRI se neházi do šrotu, to dost přeháníš. Ale pokud pravdu díš,tak ti dám 3000,- + cenu šrotu za voňavej motor do SRI nebo 5000,- + cenu šrotu za motor do Mi16. Přijedu si pro něj a ty vyděláš minimálně 3000,-. To je dobrej obchod ne? Je jasný, že 6000 za hlavu je přehnaný,taky bych ty prachy za ní nikdy nedal,ale raději projel inzeráty. to Hafity: Hlava je v pořádku, doufám. Jenom sem se nedávno dozvěděl cenu a byl sem v šoku. Někdy na tich vrakovištích nemaj soudnost. Ale díky za nabídku. Při nejhorším se ozvu [upravil dne 16.4.2007 M.a.R.i] [upravil dne 16.4.2007 M.a.R.i] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.