Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Asi vstřiky


urdemala

Recommended Posts

Přesouvám téma sem, už nejde o Krokový motorek, tak aby se to nepletlo.

Původně zaslal: urdemala

vyčistil, ten kovovej čudlík se ale trochu viklal, tak nevim, jestli je to ok... řj jsem taky resetoval. mam pocit, že to asi bude vstřikama. ale do aut jsem nikdy nijak moc nedělal, tak nevim. otáčky se při startu drží na 1200, tak za tři minuty se dostanou na 1000 a níž se snad nikdy nedostaly. ještě mě napadlo zkusit odpojit to zelený čidlo, jestli se něco bude dít - že by třeba mohl bejt v čudu nějakej kabel. no ale k těm vstřikům, když jedu na plyn, tak pohodě, volnoběh drží na 1000 ot. a auto jede normálně, když přepnu na benzín, tak přidám plyn a nic, za chvíli jako že něco jo pak zase nic a furt dokola. chci se rozjet na křižovatce, šlápnu na plyn, počkám dvě vteřiny a rozjedu se rychlostí pivovarskýho povozu. moc sem to neřešil, poněvač stejně jezdim na plyn, ale občas dojde a to je pak na psychiatra. no a při startu je taky přepnuto na benzín, takže tady asi bude problém. a tady už zase tápu. nevim, jak složitý je vyndat vstřiky, abych to nějak nepodělal, kamarád má v práci ultrazvukovou lázeň a tam by se daly vyčistit.

Původně zaslal: Honzin

Původně zaslal: urdemala

Původně zaslal: Honzin

To urdemala:

jak to tak popisuješ tak to asi fakt budou ty vstřiky - jak dlouho to auto jezdí na plyn a jaký typ? Pokud by to bylo v elektrice, asi by ti blblo i LPG.

Systém Tartarini, sekvenční, v létě mu budou 3 roky...

Počkej, ty máš v 406, r.v. 1996 16V sekvenční vstřikování? Já jsem oběl dost servisů, protože jsem ho tam chtěl taky a všude mi řekli, že to tam technicky namontovat nejde (přesně ani nevím proč). Pokud tam máš sekvenční tak s tím moc zkušenost nemám, on funguje trochu jinak než můj digitální.

Mam rok výroby 1998, sekvenční vstřikování LPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Takže mám pár novejch poznatků. Vstřiky jsem chtěl nechat vyčistit, a nejbližší servis jsem našel někde mezi Prahou a Plzní v Mníšku pod Brdy. No, na emajl mi neodepsali dodneška, a když jsem jim volal, tak jsem zjistil, že to je přesně ten typ servisu, kde z nich ani předběžnou cenu nikdo předem nedostane, takže o takový služby nemam zájem. Teď se nabízí Jet servis, jenže ten je docela daleko, až u Hradce. No, mezitim sem nalil do benzínu čistič vstřiků od STP, a dneska ráno zjišťuju, že auto na benzín docela jezdí! Ťuk ťuk :-) Lil jsem to tam spíš pro klid svědomí, že něco dělám, na benzín jsem se snažil motor hodně točit, někdy 20 minut na 5000 ot., aby ty vstřiky dostaly zabrat a ono to funguje :-)

Někdo říká, že neni dobrý jezdit furt na plyn a chce to občas dát mu beňo, no jo, bolí to, když stojí dvakrát tolik, ale asi na tom něco je. To aditivum do benzínu ještě asi párkrát do nádrže naleju, možná to tam radši budu lejt furt, lepší než si nechat měnit za těžký prachy vstřky za nový, lepší než je nechat čistit u arogantního servismena za kdovíco :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...