Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306-káři spojme se!!! tak nám ho hanili


purkmistr

Recommended Posts

Nevím, co se rozčiluješ - podle mě napsali v podstatě pravdu

a) 1,4 nejede (zmiňováno minimálně 1001x)

b) drnčí plasty (při provozu v čechách prostě plasty drnčet budou)

c) podvozek (záleží na předchozím majiteli, pokud budeš vymetat denně 100 kanálů, tak prostě čepy a tlumiče na prdel dostanou, ale vše jde opravit)

d) sedačky (někomu se opravdu nemusí ta francouzská křesla líbit)

Jinak chválili prostor v autě, hezký design - podle mě prostě až tak moc nelhali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm zase nějakej chytráček typu herce Zdeńka Meruňky...:grr...Hlavně že podle nich má Š Felicie (facelift) hodne kvalitní dílenské zpracování interiéru(prej použité plasty pusobí honosně):grrMáme 306 z 1995 a můzu vám říct,že ani za poslední model feldy bych ji nevyměnil..toď můj názor....

PS:A je to stejne jen názor jednotlivce!..:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nevim, ze to vubec ctes... nejdulezitejsi je asi posledni veta o tom, ze blablabla jiny kus na tom muze byt uplne jinak, nebot zalezi na predchozi udrzbe blablabla

koupit si socialni verzi auta v pochybnem stavu a rozcilovat se nad absenci ABS, nebo nad tim ze 55kW motor neni vhodny na zavody vypovida vic o autorovi, nez o aute. davat do recenze o ojetinach, navic sedm let starych ceny znackovych servisu jakbysmet.

statistiky TUV nevypovidaji tolik o autech, jako spis o majitelich - jen blb jede na STK bez predchozi navstevy servisu, kde odstrani aspon vazne zavady. a ze to nebrzdi se vetsinou pozna driv...

mel se zastavit svezt v S16 a mohla byt uplne jina recenze :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...neviem ja beham na svojej 306 a nikdy mi pri rychlej jazde nehadzalo volantom a to som isiel uz cez 200......dalej som to radsej nechel tocit......mam sporotvu upravu XS a sedacky maju este aj bocne vystuze.....nezdaju sa mi prilis makke.....tie opierky to ano, len treba dodat ze mam skoro 2 metre a skoro v kazdom aute su mi opierky na 2 veci.....:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm mě osobně malinko,malůtko vadí ten hluk při větších otáčkach...hold starší typy XU tu hlučnost trochu měli...ale to je fakt jediny co zatim tomu autu vytýkám,ale když se pustí muzika tak je to fakt parada;),Fakt zaleží na jednotlivym autě a přístupu majitele-lů.Známý měl F Modeo (r.v1998) a že to měl služební tak to němělo lemy a ani skoro prahy;),,takže neni to obecne o modelové řadě,ale o jednotlivejch autech v jakym jsou technickym stavu:)

PS:Jo a jak tam pisu o ty Felině tak to není z tohoto članku o 306....Tam to vystihli dobře...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heh jen ta cena , by me zajimala kdo by to za tu cenu koupil 1,4 ja teda kor bez posilovace, asi upadly ale to sou ceny AAA :D

Jinak kdyz uz se testuje (nic proti tomu) tak si vezmu treba nakou lepsi variantu novyho modelu z roku 2000, s posilovacem rizeni , jako srovnavat auta bez posilovace s dnesnima je asi nesmysl, presne jak bylo receno vise at si projedou s16ku, nebo moji 1,8 xs nebo i 2.0 benziny a potom at neco napisou , ale jinak s tim ze to hezky vypada souhlasim na 100% :D taky bych si to asi nekupoval

:super

Veta : na dalnici nejezdete! to sem se zasmal :D:D:D jao kdyz sem predjizdel trabanta vcera na dalnici z HK na Prahu,

A jeste sem se zasmal jak se jim pri 120Km klepal volant to dela mimu kamosovi u favorita ale se svim sem jel 180 a nic se neklepalo a auto bylo i stabylni! Asi meli nakou fakt spatnou verzi, kor 1,4 honit 140Km sou to paka

[upravil dne 11.4.07 Jogin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pár citací: "Podvozek nám přišel chatrný, a to přesto, že na cestách urazil pouhých 50 tisíc kilometrů"

u obrázku: "také hlavice řadící páky už má setřené číslice"

dále v textu: "při překročení 120kilometrové rychlosti začal silně vibrovat volant"

Copak z těchto citací vyplývá? Inu, především to, že autor je dement, co nepozná ani těžce stočený tachometr, ani vyvážené (resp. nevyvážená) kola. O tom, že dané auto, mimo značně stočeného tachometru, bude ještě značně zmatlaný slepenec s rozpadlými silentbloky zadní nápravy (pokud jsou v pořádku, zadek neujíždí), a že tlumiče už dávno netlumí, ani není třeba pochybovat. Není nadto vědět, do čeho vlastně lezu, že...

Jinak mě znáte spíše jako někoho, kdo 306ky častěji kritizuje než chválí, ale ty nebetyčné hovadiny v textu jsou neprosto evidentní. To tak trochu k tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oddie:souhlasim s tebou.kdeybych jim pučil moje auto,tak by názor změnili.a co by chtěli od 1.4ky...aby mazala po dálnici 2 kila a nebyla slyšet-blbouni.vybrali si určitě schválně nějakou rozhrkanou plívu aby mohli naše 306ky pomluvit.kdyby ten test udělali s více autama,tak by takový hovadiny nemohli napsat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2Medion: ale houby, proste jen vzali to prvni co dodal k tematu se vyjadrujici "expert" a prvni clovek co sel kolem dostal za ukol zplodit nejakej text na jednu stranku, hlavne se s tim moc nezdrzovat. mel jsem kdysi tu cest s timto platkem spolupracovat na testech skeneru a od te doby uz jejich testy ani nectu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlasim se vsim co jste tu napsali

ja jsem se svoji jel 212km/h a auto jelo naprosto stabilne (zadne problemi podvozku natoz vybrace ve volantu)jedine co mi brzdilo byl motor

zadek trochu vic ustreluje kvuli nataceci zadni naprave ale to uz zatackou jedete o hodne vic nez by ste jeli normalne

a muj tata mel 1.4 asi pred 4 lety a jeli jsme s ni v nemecku trochu z kopecka kolem185km a cesta do italie porad kolem 150-160 pro ni taky nebyl zadny problem

ja vim ze 1.4 neni nic moc silny motor ale ze by mela na dalnici az takovy problemi a jeste pri 130 to jsem si teda nevsim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to někomu vadí,že se Peugeoty...nejen 306,hodne začinají objevovat...mně to připadá jako članek na objednávku.U mojí žabičky jsem nepozoroval ani jeden tento problém,nijak vyrazně.Autora článku bych posadil do škodovky 120-ky,ať najezdí na ní 200 tisíc,to by ho přešlo psaní uplně:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Očividně testovaná 306ka měla najeto najeto minimálně o 100tis km více a to bez jakékoliv údržby, jak psal oddie.. Jinak by podvozel musel být v úplně jiné kondici. A té maximální rychlosti 140 se směju ještě teď, protože to je totální nesmysl, i favorit jede líp.. :D (dokonce i možná škoda MB1000) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: C.J.

Očividně testovaná 306ka měla najeto najeto minimálně o 100tis km více a to bez jakékoliv údržby, jak psal oddie.. Jinak by podvozel musel být v úplně jiné kondici. A té maximální rychlosti 140 se směju ještě teď, protože to je totální nesmysl, i favorit jede líp.. :D (dokonce i možná škoda MB1000) :D

rozhodně článek není objektivní - ten kdo to psal autům asi moc nehoví

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, asi tak. 1,4ku jsem měl. závoďák to sice není, ale to co píše autor je naprostá hovadina.

dá se s tim v pohodě po rovince udržovat rychlost kolem 160, ale leze i víc, jen to chce čas.

jediný co je pravda je ten povrzávající interiér, ale to je daný kvalitou cest v ČR.

jo, jinak moje měla najeto 80kkm :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

306 nemali vsetky posilovace riadenia ?:myslim ked si pozriem modely a vybavu na P-C, je tam pri setkych napisane ze posilovac maju, v tom clanku pisu ze nema, a ked som si stiahol knihu k 306 s fora tak tam boli nejake typy motorov z 1.4 co nemaju katalizator dokonca :o no som s toho nejaky zmateny, moc sa v tom nevyznam kusok sa mi to plete .... s tou kupou 306 to bude asik kusok zlozitejsie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...