Sign in to follow this  
Followers 0
destiny

Kdo je nejlepsi????

22 posts in this topic

Cau vsichni. Poradi mi nekdo z Vas? Kdo je nejlepsi v mechanickem zamykani zpatecky? Medved Block, Construct, MULT-T-LOCK, Tytan-Dipol...????

Nevi nekdo z Vas o nejakem srovnavacim testu techto zarizeni nebo nemate nekdo nejake info o tom, jak si ktera firma stoji v oblasti bezpecnosti? Nebo je to uplne jedno???

Diky, Destiny

Share this post


Link to post
Share on other sites

neporadim ti, kdo je lepsi, myslim, ze vsichni budou kvalitni. Radsi se mrkni, jak vypadaji instalace od jednotlivych firem. Mam znamyho u defendu, tak by mohla byt nejaka sleva.. . georg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to zni dobre. Odkud je znamej? Pokud by se Ti povedlo vyjednat slevu, bylo by to super. Dej mi pak prosim vedet.

Predem diky.

Destiny

Share this post


Link to post
Share on other sites

on je velky zvire - pro pulku cech :), takze by to mohlo byt temer kdekoliv v jeho pulce. az se vrati sepp (taky ma zajem) z dovoleny, tak to domluvim. Odkud jsi?

Jeden dotaz mimo: v jakym programu jsi delal vostikovu 205-ku? Rad bych neco podobny udelal se 406 -kou. 2 fotky, pridelat kridlo, spoilery vpredu, folie do oken snizit, vetsi kola.. . Nebo nemas nejakej link, kde je takova 406-ka? Kridlo ala f@f.

Share this post


Link to post
Share on other sites

destiny, mam v aute LOCKMAS a je naprosto stejny jako Medvedblock, akorat me stal 4500kc;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Georg:

Jsem z Prahy. Asi by to bylo dobry, kdyby nas slo do toho vic, sleva by pak mohla byt opravdu zajimava :o)

Vostikovo 205-tku jsem delal ve Photoshopu. Jinak co se tyka 406-tek, tak bohuzel zadne linky na obrazky nemam. Shanel jsem vzdy jen fotky 307.

Abych se vratil k tematu, tak jsem si vedom, ze tohle neni zadne zabezpeceni. Pokud budou chtit to auto ukradnout, jednoduse vyslapne zlodej spojku a druhej ho odtahne do garaze, kde to hodi na zvedak a v klidku si to sundaj. Chci to jeste nakombinovat s elektronickym zabezpecenim.

Ptal jsem se jen, jestli existujou nejake rozdily v tomhle systemu, co se tyka obtiznosti prekonani nebo jestli je to jedno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobne si myslim, ze ne. Akorat v cene.;)

[Editován dne 8/12/03 Radek V.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nejakej rozdil bude. Nevim kterej system, ale nekdo ma zamykani pouze zatlacenim trnu - nemusis zamykat klicem (odmykat samozrejme klicem), jinej system zas je setrnejsi k instalaci - nemusi se tolik vrtat. Heled, jestli vydrzis, tak ti od toho znamyho sezenu nejaky porovnani. Ale nebude to hned.. .

V Praze to vubec nebude problem :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klidne pockam, jen aby pockali i zlodeji s kradenim meho auta :o)

[Editován dne 12/8/03 destiny]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to opravdu jedno co si vyberes,hlavne aby to byl ten trn jak psal georg, jinak Te to bude otravovat ver mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mame ve sluzebnim aute Defenda s trnem a priznam se, ze skoro pokazde na to zapomenu, sednu do auta a nastartuju. Vzapeti zjistim, ze mam zamklou zpatecku a klic od trnu mam na klici v zapalovani. Tak musim vypnout motor, odemknout trn a zase nastartovat :)

Az to budu mit ve vlastnim aute, tak si doufam zvyknu

[Editován dne 13/8/03 destiny]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky chci do sveho milacka namontovat zamykani 3X /jak rikaji nasi rusti bratri/. Takze jsem prosmejdil net a obvolal par firem - Napriklad Construkt me zklamal /cenou i montazi/. Mult-t-lock byl lepsi, ale nakonec me zlakal georg na defendlock, takze pokud na me nezapomel tak se snim po vikendu hned zkusim domluvit.

Co se tyce ukradnuti auta - domnivam se, ze pokud pujdou primo po tvem aute /vetsinou se u nas uz krade jen na zakazku/ nic te neochrani /snad jedine ten dobrman, ale nevim nevim/ Zamykani 3X je jen proti tem \"debilum\" co se chteji povozit - no a na zpatecku? Radeji se podivaji po necem jednodusim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem to řešil a vybíral jsem podle způsobu montáže. U některýcj je totiž nutné vrtat tunel a dostat se s trnem až ven pod auto , takže vlastně máte díru do podlahy. Hlavně hluk se pak řeší gumovým špuntem. Takže jsem chtěl něco, co blokuje tyč řadičky hned pod plastovým krytem. Navíc jsem nechtěl vyndavací trn, ale pouze zasunovací a to s integrovaným zámkem, aby tam nestrašily dvě díry. Objevil jsem , že to má např. Titan, ale zase mě trochu odpuzuje kvalita zámku. Tak dál pátrám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sepp: kdyby si pozorne cetl, tak 12/8/03 v 14:09 jsem psal, ze to dolmuvim, az se vratis z dovoleny. Ja mam pamet jako slon.

(co si to vlastne chtel? :D:D)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem destiny

Mame ve sluzebnim aute Defenda s trnem a priznam se, ze skoro pokazde na to zapomenu, sednu do auta a nastartuju. Vzapeti zjistim, ze mam zamklou zpatecku a klic od trnu mam na klici v zapalovani. Tak musim vypnout motor, odemknout trn a zase nastartovat :)

Az to budu mit ve vlastnim aute, tak si doufam zvyknu

[Editován dne 13/8/03 destiny]

Zvyknes si. Parkrat nastartujes, pustis spojku a vrazis do zdi co je za tebou a pak uz si to budes pamatovat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikdy to nastesti nedoslo tak daleko, ze bych pustil spojku. Vetsinou jsem ji seslapnul, nastartoval a chtel preradit na jednicku a kupodivu mi to neslo :)

Vlastne jednou, jsem tu spojku pustil, protoze jsem potreboval vycouvat z rady :) Vycouval jsem, donutil zastavit kolemjedouci auta a pak se snazil zaradit za jedna a hadejte, na co jsem zapomnel :)

Takze nasledovalo vypnuti motoru, vytazeni klicku, odemknuti fofr-klacku, znovu nastartovani a odjezd. Trochu jsem tam zpusobil dopravni kolaps :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to se mi stava casto, ale jeste mam vetsi prodlevu pri zhaveni, tak ze ty co zdrzuji privadim jeste vice do varu.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, je to nevýhoda, že není signalizace zamčené páky (uvažoval jsem tam dát nějaký spínač na zvukovou signalizaci, nebo přímo na rozpojení startování). Taky jsem několikrát nacouval před rychle blížící se míchačku s betonem a zjistil, že to musím vyřešit zase jenom couváním. Horší bylo, když jsem při rychlém odjezdu přehlédl, že jsem si nesundak tyč mezi brzdou a volantem, to byl docela adrenalin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.