fanky

Peugeot 307 alias ford Focus C-max ?

14 posts in this topic

Zdravím všetkých fanúšikov Pežota :super

Rozhodujem sa pre kúpu vanuv prevedení N1. Zatial sa javia ako najvhodnejši kandidáti Peugeot 307break a Ford focus C-Max. V prospech 307ky hovorí lepši vzhľad, krajší interiér, pohodlnejšie sedenie. V neprospech zase jeho "nespoľahlivosť". Aspoň k takemu záveru som dospel po ziskaní infa z rôznych zdrojov, nielen internetových. Chcem požiadať o radu tých najfudovanejších.

Je to ozaj tak zle s tou poruchovosťou ?

Alebo je to skôr na šťastnej ruke pri vybere konkrétneho kusa ? Keď sa rozhodnem v prospech 307ky stojí za doplatok verzia SW ? Väčšinu času na cestách som v aute sám. Zdá sa že by preto mohla postačovať verzia so 66 kW motorom. Alebo namiesto sw radšej zainvestovať do 80 kW verzie ?

Vopred vďaka za názor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Práve mám pred sebou cenník z Peugeotu a je tam 80 kW HDi BREAK N1 za 629 000,- Sk s DPH. SW je za 679 000,- Sk s DPH. Je na tebe, pre ktorú verziu sa rozhodneš. Ja by som osobne zobral SW, je to trocha imidžovejšie auto.

Ten C-max nie je zlý. V jednej firme majú len Fordy a sú spokojní. My máme peugeoty a tiež sme spokojní. Všetky fordy vo vyhotovení N1 majú obmedzenie, že nie je možné domontovať ťažné zariadenie. Peugeot toto obmedzenie nemá. Naftové motory majú rovnaké, len u C-maxu má o 1 l vyššiu spotrebu. Tá poruchovosť u týchto novších peugeotov už nie je taká vysoká. Mňa Peugeot zatiaľ nikde nenechal. Na starom 307 2,0 HDi som mal 175 000, Partner má 173 000 a SW má 70 000 km.

Prajem šťastný výber ... :myslim:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: fanky

Alebo je to skôr na šťastnej ruke pri vybere konkrétneho kusa ? Keď sa rozhodnem v prospech 307ky stojí za doplatok verzia SW ? Väčšinu času na cestách som v aute sám. Zdá sa že by preto mohla postačovať verzia so 66 kW motorom. Alebo namiesto sw radšej zainvestovať do 80 kW verzie ?

SW má hlavně tu variabilitu, pokud se nemýlím, tak N1 z toho udělá 5ti místný vozítko )-: (correct me if I'm wrong)

Kup Break: přijdeš o skleněnou střechu, ale ušetříš korunky na silnější motor (-:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prco: ..vdaka za dobry tip, aspon dizajnom som dost nadseny, myslim ze picasso 1,6HDi ma dokonca identicky motor ako 307 alebo C-Max. Prave robia zlavy..takze naplanujem navstevu. Nevies este nejake klebety o spolahlivosti citronov ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuhle jsem byl v servisu s naší 307SW a při té příležitosti si detailně prolezl C4 Picasso.

Krásné auto (i když pár drobností by se našlo), takže až bude po faceliftu, bude zřejmě horkým kandidátem na další z řady našich aut.

Oproti 307 SW je ale asi o cca 15 cm vyšší, což se při stejné motorizaci a obdobném zpřevodování nemůže neprojevit vyšší spotřebou, než jakou má 307SW.

Detail, který mě ale úplně "dostal" je DVOJITÉ (!!!) celoobvodové těsnění oken!

Rád bych si tak někdy při různých jízdních režimech vyzkoušel, zda a jak moc se to spolu s celoobvodovým těsněním vnějšího obvodu dveří projevuje při tlumení vnějšího hluku, ale asi to bude z hlediska celkové jzdní pohody docela bomba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Detail, který mě ale úplně "dostal" je DVOJITÉ (!!!) celoobvodové těsnění oken!"

tak to dostalo i mně, obzvlášť když si to ani nedovedu představit:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se dobře pamatuji, tak je to udělané tak, že z vnitřní strany oken je obvod rámu dveří o něco menší než jeho obvod vnější, no a mezi tím v nitřním rámem a oknem je po celém obvodu "zavíratelných" oken první a druhé řady sedadel vidět DVOJITÉ (= dvě gumové či "plastogumové "stěrky") těsnění...

Ještě jsem schválně zkontroloval, zda to má ta P4 Picasso u všech "otevíratelných" oken, a pak se šel podívat, jak to má udělané naše P307SW, kde jsem byl nucen posmutněle konstatovat, že tahle vymoženost ji chybí.

Právě v naší P307SW 1.6HDi (a to mj. díky jejímu velmi dobře odtlumenému motoru) je totiž pro mě úroveň hluku pronikajícího do kabiny při vyšších rychlostech od okoloproucícího vzduchu, kolemjedoucích vozidel a také od podvozku výrazně rušivějším prvkem, než její (prý) nedostatečné "boční vedení předních sedadel", "nepřesné řazení" či "francouzský podvozek", které jí tak rádi vyčítají infantilní redaktoři motoristických časopisů...

Share this post


Link to post
Share on other sites

čo poviete na verziu C4 Grand.D 4950, s 1830, vyska 1690/1710. Momentalne je u nas najlacnejsia verzia k dostaniu vo verzii N1 s motorom 1,8i 16V 90kw. V prevedeni pack, zaklad + klima + metaliza za cca 620tis.SK, bez DPH. Avsak pri tomto benzine to spapa podla vyrobcu 11,1/6,2/8-priemer. Co sa tyka odhlucnenia, dizajnu, osvetlenia interieru, predbehol dobu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne osobne sa päťmiestna verzia páči viac. Ale cenový rozdiel tam veľký nie je. Čo sa týka spoľahlivosti Citrónov v tejto kategórii, to neviem. Ale bracho má C3 (asi 4 roky) a zaťiaľ nejaké závažnejšie problémy nemal a je v podstate spokojný. Kamo mal "starú" Xsaru Picasso s 2.0Hdi a bol veľmo spokojný.

[upravil dne 14.4.2007 prco]

Share this post


Link to post
Share on other sites

..grand je oproti C4 cca o 30tis. drahsi, avsak je mozny s odpoctom DPH, C4 zatial neni v prevedeni N1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: LubošK

Pokud se dobře pamatuji, tak je to udělané tak, že z vnitřní strany oken je obvod rámu dveří o něco menší než jeho obvod vnější, no a mezi tím v nitřním rámem a oknem je po celém obvodu "zavíratelných" oken první a druhé řady sedadel vidět DVOJITÉ (= dvě gumové či "plastogumové "stěrky") těsnění...

Ještě jsem schválně zkontroloval, zda to má ta P4 Picasso u všech "otevíratelných" oken, a pak se šel podívat, jak to má udělané naše P307SW, kde jsem byl nucen posmutněle konstatovat, že tahle vymoženost ji chybí.

Právě v naší P307SW 1.6HDi (a to mj. díky jejímu velmi dobře odtlumenému motoru) je totiž pro mě úroveň hluku pronikajícího do kabiny při vyšších rychlostech od okoloproucícího vzduchu, kolemjedoucích vozidel a také od podvozku výrazně rušivějším prvkem, než její (prý) nedostatečné "boční vedení předních sedadel", "nepřesné řazení" či "francouzský podvozek", které jí tak rádi vyčítají infantilní redaktoři motoristických časopisů...

Díky za vysvětlení:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.