Sign in to follow this  
Followers 0
(C)

Zjištění chybového kódu

11 posts in this topic

Má možnost někdo zjistit, co se krývá za chybu pod chybovym kódem 56 na P306, r.v. 95, motor 1,4 se systémem Magneti Marelli???

Dík za pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

V poho... Je to chyba pod kódovým označením 9j73u/wda51/lftri/9909009 což rozkódovaný znamená: Nedostatečně utaženej držák na coca colu v kastlíku spolujezdce. Prej se kvůli tomu vyměňovali komplet interiéry...:D:D:D.

Né, bohužel netuším, ale zasejc buď rád, že tam máš Magnetti Marelli. Prej je docela v poho a montuje se i do Jaguárů...

Share this post


Link to post
Share on other sites

©: ktere Magneti Marelli - 8P, G5, G6, nebo jine? A je to urcite kod 56? Nejak to nemuzu najit... viz ECU kody. Vsude totiz zminujou kod 56 jen s ECU od Bosche - viz tento prispevek. Anebo to neni kod ECU motoru, ale ECU klimatizace - mas ji tam? - , to by potom znamenalo problem se snimacem teploty chladici kapaliny (viz tamtez). BTW dole v nem je odkaz na dobrou stranku o tom, jak si zdiagnostikovat auto doma uplne sami - teda asi ve dvou :D

[Editován dne 11/8/03 Dydzej]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kdyz uz jsme u toho, ktery model ma jake ECU, tak tady je celkem vycerpavajici tabulka, ze ktere vyplyva, ze © muze mit bud jednobod Bosch MA 3.0, Magneti Marelli G6, nebo vicebod Magneti Marelli 1AP. Dole jsou taky jednotky pro airbagy a ABS (pro Hicse :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dydzej: Ty jsi ten seriovej konektor na sve sestsetpetce nasel? Ja jsem se koukal a nasel jsem tam jenom konektor, ze ktereho vede jeden (!) oranzovej drat do ECU a netroufl jsem si ho zkratovat na kostru.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to jednobod a verze Magneti Marelli G6, a klima to nema, ani ABS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petr605: ja ho zatim nehledal :) O vikendu se podivam. To se nedivim, ze jsi ho nezkratovaval. Mimochodem moje 605 ma ECU jen na EGR, takze to bude jiny nez u benzinaku. Ty mas elektricky cerpadlo?

©: OK, jeste se porozhlidnu, ale nedavam tomu velkou sanci, ze neco najdu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uz jsem to zjistil. Dekuji vsem za pomoc :-)

Je to zakodovanej ten ciselnej imobilizer. Netusil jsem ze kdyz tam nezadam kod, ze to hned vyskoci jako chyba. Ale nedalo mi to od vcerejska spat a tak jsem ho dnes zkusil po otoceni klicku zadat a vsechno bez chyb :-)))

Este jednou vsem diky :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Dydzej: cerpadlo elektricky nemam, ECU mam na EGR i pro motor a myslim, ze ty ji tam mas taky. Jinak az budu mit trochu casu, tak ten drat prozkoumam - omerim si ho a uvidim. Zatim jsem jenom jednou oddelal kryt u tech krabic a zbezne to tam omrkl. Az budu chytrejsi, tak se pochlubim...:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte někdo, kde bych našel konektor pro zjištění chybových kódů na 406 1.8 16V r.v.96? Prostudoval jsem odkazy, které Dydzej nabídl viz. výše, mockrát děkuji... ale (zelený) konektor s 2pin jsem nenašel. Jen v pojistkové skříni je kulatý konektor(asi 6pin) stejný, jako je v popisu testeru TAD 4-99. Ale zase nevím obsazení, jestli to je on? Jestli někdo tušíte, budu vděčný za jakýkoliv info. Díky:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.