Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zaslepeni airbagu


f3Rd@

Recommended Posts

Odpor se tam dava aby nesvitila kontrolka Airbagu , jinak vymenit airbag neni jen vzit jiny a namontovat , pokud to nekdo spravoval stim ze tam uz zadny davat nebude tak je to na delsi opravu . Jinak ridici jednotka se da ve vetsine pripadu opravit cena kolem 1t airbagy kolem 1500 az 3500t , plus diag a prace . Cena odporu 5Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odpor napojis misto airbagu normalne do konektoru a rj airbagu zavezes nejakymu sikovnymu klucinovi co ti to reaktivuje a mas pokoj, ale vyser se na odpor a ten bag tam dej, zvlaste jestli to auto mas na prodej. pokud mas auti pro sebe tak to mej bez bagu ale nepujcuj to rodine nebo by te to pak mohlo taky mrzet ;) ale to je na tobe, vim ze jsem to kdysi taky potreboval resit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: domikra

Spolíhat na airbag je nesmysl,občas to síce pomůže,ale i zlomi vaz,je to dilema...nemít ho nebo mít a nevědět jestli je funkční

To ale člověk taky musí jezdit připoutaný, když má auto s airbagem. Když jsi připoutaný tak, Ti bag zabrani zakousnutí se do volantu při připadné nehodě. Největší risk je řídit nepřipoutaný auto s airbagem. To se pak tělo (zejména hlava) při čelním nárazu dostane k volantu, v okamžiku vystřelení airbagů, blíž, než je zdrávo a to je pak o hubu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji za rozsahlou debatu na tema bezpecnosti. :) Neni to do meho auti, ja tam mam airbagy vsechny 4 (doufam). Kamarad zjistil, ze u spolujezdce mu chybi a davat se mu tam zatim nechce, tak tam chcem aspon vrazit odpor, aby to po kazdem startu nepipalo. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rOMIK306xrd

Původně zaslal: domikra

Spolíhat na airbag je nesmysl,občas to síce pomůže,ale i zlomi vaz,je to dilema...nemít ho nebo mít a nevědět jestli je funkční

To ale člověk taky musí jezdit připoutaný, když má auto s airbagem. Když jsi připoutaný tak, Ti bag zabrani zakousnutí se do volantu při připadné nehodě. Největší risk je řídit nepřipoutaný auto s airbagem. To se pak tělo (zejména hlava) při čelním nárazu dostane k volantu, v okamžiku vystřelení airbagů, blíž, než je zdrávo a to je pak o hubu.

když nemáš zapnutej pás,pytel nevyletí ani u felicie,která to má jištený. Obdivuju lidi,co si ho zapínaj za zádama

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak sem napojil do kždého vystřeleného bagu odpor (byly dva), šlo to v poho, ale tak mě napadá i když si nechám reaktivovat RJ co budou dělat předpínače pásů. nebudou náhodou taky pořád hlásit chybu? podotýkám dělám to jen na tátův požadavek, já osobně bych tam dal nový bag.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu, ked je tam namiesto bagu odpor, RJ si mysli ze je vsetko v poriadku a v pripade detekcie narazu odpali prislusne kanaly, teda aj pyropatrony na pasoch a cez odpor namiesto bagu len prebehne prud ... a nic, je to dilema, ktoru si musi vyriesit kazdy sam, ci ich tam dat alebo nie, zazil som ludi, ktori nechceli airbagy ani za svet, lebo vraj zazili havariu, ked im vystrelili vsetky az uz to zazit nechcu..., ale su aj opacne pripady, ktori ostali vdaka nim nazive, ze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...