f3Rd@

zaslepeni airbagu

21 posts in this topic

Vim ze se to tu uz urcite resilo, ale nejak to nemuzu najit, tak se zeptam znova.

Nevite jakou hodnotu ma odpor, ktery se nacpe do konektoru misto airbagu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam dojem ze 2,4 ohmu ale ted si nejsem 100% jisty, resil jsem to cca pred rokem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci bejt nějakej rejpal, ale z jakýho důvodu tam chceš dávat odpor? Místo vybouchlího airbagu patří buďto nový nebo nic. Obcházet to tímhle způsobem není nic moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MichalKozel

Nechci bejt nějakej rejpal, ale z jakýho důvodu tam chceš dávat odpor? Místo vybouchlího airbagu patří buďto nový nebo nic. Obcházet to tímhle způsobem není nic moc.

tiež neviem načo tam dávať odpor:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až tě nekdo sejme, tak si budeš sakra nadávat, že tam máš jen odpor a ne airbag :)))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpor se tam dava aby nesvitila kontrolka Airbagu , jinak vymenit airbag neni jen vzit jiny a namontovat , pokud to nekdo spravoval stim ze tam uz zadny davat nebude tak je to na delsi opravu . Jinak ridici jednotka se da ve vetsine pripadu opravit cena kolem 1t airbagy kolem 1500 az 3500t , plus diag a prace . Cena odporu 5Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njn, ale to není důvod je tam nemontovat :)) občas zase vyletí :)) a občas to nekomu zachrání život...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spolíhat na airbag je nesmysl,občas to síce pomůže,ale i zlomi vaz,je to dilema...nemít ho nebo mít a nevědět jestli je funkční

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nevíte někdo jak se tam ten odpor dává? jsou tam jen dva kontakty ktere se propojí nebo se musí zkoušet. a co ŘJ musí se potom na diagnostiku a nebo to přestane blikat samo?:o:o:o budu to zpravovat tatovi. díky za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpor napojis misto airbagu normalne do konektoru a rj airbagu zavezes nejakymu sikovnymu klucinovi co ti to reaktivuje a mas pokoj, ale vyser se na odpor a ten bag tam dej, zvlaste jestli to auto mas na prodej. pokud mas auti pro sebe tak to mej bez bagu ale nepujcuj to rodine nebo by te to pak mohlo taky mrzet ;) ale to je na tobe, vim ze jsem to kdysi taky potreboval resit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: domikra

Spolíhat na airbag je nesmysl,občas to síce pomůže,ale i zlomi vaz,je to dilema...nemít ho nebo mít a nevědět jestli je funkční

To ale člověk taky musí jezdit připoutaný, když má auto s airbagem. Když jsi připoutaný tak, Ti bag zabrani zakousnutí se do volantu při připadné nehodě. Největší risk je řídit nepřipoutaný auto s airbagem. To se pak tělo (zejména hlava) při čelním nárazu dostane k volantu, v okamžiku vystřelení airbagů, blíž, než je zdrávo a to je pak o hubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekuji za rozsahlou debatu na tema bezpecnosti. :) Neni to do meho auti, ja tam mam airbagy vsechny 4 (doufam). Kamarad zjistil, ze u spolujezdce mu chybi a davat se mu tam zatim nechce, tak tam chcem aspon vrazit odpor, aby to po kazdem startu nepipalo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rOMIK306xrd

Původně zaslal: domikra

Spolíhat na airbag je nesmysl,občas to síce pomůže,ale i zlomi vaz,je to dilema...nemít ho nebo mít a nevědět jestli je funkční

To ale člověk taky musí jezdit připoutaný, když má auto s airbagem. Když jsi připoutaný tak, Ti bag zabrani zakousnutí se do volantu při připadné nehodě. Největší risk je řídit nepřipoutaný auto s airbagem. To se pak tělo (zejména hlava) při čelním nárazu dostane k volantu, v okamžiku vystřelení airbagů, blíž, než je zdrávo a to je pak o hubu.

když nemáš zapnutej pás,pytel nevyletí ani u felicie,která to má jištený. Obdivuju lidi,co si ho zapínaj za zádama

Share this post


Link to post
Share on other sites

když nemáš zapnutej pás,pytel nevyletí ani u felicie,která to má jištený. Obdivuju lidi,co si ho zapínaj za zádama

Tak to slysim prvne!:DJak to asi pozna,ze je zapnuty?:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak sem napojil do kždého vystřeleného bagu odpor (byly dva), šlo to v poho, ale tak mě napadá i když si nechám reaktivovat RJ co budou dělat předpínače pásů. nebudou náhodou taky pořád hlásit chybu? podotýkám dělám to jen na tátův požadavek, já osobně bych tam dal nový bag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebudu, ked je tam namiesto bagu odpor, RJ si mysli ze je vsetko v poriadku a v pripade detekcie narazu odpali prislusne kanaly, teda aj pyropatrony na pasoch a cez odpor namiesto bagu len prebehne prud ... a nic, je to dilema, ktoru si musi vyriesit kazdy sam, ci ich tam dat alebo nie, zazil som ludi, ktori nechceli airbagy ani za svet, lebo vraj zazili havariu, ked im vystrelili vsetky az uz to zazit nechcu..., ale su aj opacne pripady, ktori ostali vdaka nim nazive, ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nedocital som, sorry, pyro mas asi tiez vystrelene, tak musis dat odpory aj tam, hodnota je rovnaka (2,8 ohm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá někdo místo bagu polujezdce kastlík? na 306 r.v. 97? Tatík by ho tam chtěl:mad:

[upravil dne 12.4.07 purkmistr]

post-0-14109595520104_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,4 alebo 2,8 to je skoro jedno, 306 na to nie je az taka citliva, urcite by to islo aj s 3,3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.