Petr-M

Víčko nádrže

56 posts in this topic

Tak jsem přesedlal z 806 na 807 a zjistil jsem, že víčko nádrže u našeho nového auta není napojeno na centrál. Nemáte někdo náhodou zkušenosti s doděláním této drobnosti. Kde a za kolik, u Peugeota jsem se zatím neptal.

Za případné odpovědi předem děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ty máš zamykací víčko, resp kryt? Já mám normálně ručně otvírací...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 806 se kryt zavíral s centrálem a víčko bylo bez zámku, tady jde kryt otevřít i u zamčeného auta a víčko se otvírá klíčkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pokud je vicko na klic, tak nevadi, ze neni kryt vicka na central, ne?

Stejne pokud by zlodej otevrel to vicko, tak otevre i auto, takze je to asi jeno, coz?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Shemik

No pokud je vicko na klic, tak nevadi, ze neni kryt vicka na central, ne?

Stejne pokud by zlodej otevrel to vicko, tak otevre i auto, takze je to asi jeno, coz?:myslim

Přikláním se k druhému diskutujícímu. Také jsem byl překvapený. Jo u Felicie tam to chápu, že je zámek na víčku, ale u takového auta jako je 807 mě to vyloženě překvapilo. U podstatně levnějších a méně konfortních je použitý systém centrálního zamykání víka nádrže a buď už vlastní otočný uzávěr vůbec chybí (Renault Espace) a nebo jednoduchý uzávěr už bez zamykání. Výhodou je že se člověk nemusí snažit strefit do zámku třeba v noci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja uprimne receno uz ocenil prave ten klicek nezavisly na centralu, protoze treba v Italii v noci u zapadly pumpy, kdyz se mi potloukali kolem auta podivny floutci a auto jsem mel nacvakly, ze nebylo videt skrz okna na druhou stranu, tak jsem byl rad, ze mohu auto nezavisle zamknout a v klidu tankovat, aniz bych se musel bat, ze mi na druhy strane nekdo otevre dvere a neco corne. Co vim, tak u benzinek na D1 kolem Brna je tohle taky na dennim poradku.

Je fakt, ze u Sharana jsem mel ty dvirka na central a vicko bez zamku, tak to mozna malicko pohodlnejsi bylo, ale asi tolik, ze bych rekl, ze to vubec nestoji za rec. A hlavne kdyz jdu do nadrze, treba i v noci, tak obvykle u pumpy, kde se sviti, po tme jsem jeste nikdy netankoval, takze jsem nikdy problem s trefenim se klickem do zamku nemel :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně vím přesně o čem mluvíš, (osobní zážitek z Itálie kde mi vybrali takto auto při výměně prořízlé gumy) a od té doby jsem to dělal tak, že jsem vystoupil, otevřel nádrž a zacvaknul auto dálkáčem.

No a ty jsi nikdy nedoléval benzín (naftu ) z kanystru v noci na dálnici? To ti je tma jako v pytli. Jedině si posvítit zapalovačem.

No je to fakt o zvyku, když si člověk zvykne na to že nemusí někam strkat klíček tak mu to příjde pak divné a ještě než jsem pochopil princim zavírání a otevírání tak mi to chvilku trvalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak já souhlasím s Shemikem, a za tmy jsem skutečně nikdy benzin nedoléval, mám vždy plnou a jak klesne k půlce vždy dotankuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj to dělám taky nikdy nevyschne a určitě když bych jel po dálnici a ještě ktomu v noci tak bych si dotankoval plnou a určitě bych to necmrndal z kanystru nebo bych to tam nalil než začne tma , jako 80 litrů na to bych jel pomalu celou noc a nebo by tam byla určitě někde pumpa jedině jestli si nebyl někde v rusku.:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pisou kluci, ja tam sice neudrzuji pul nadrze nebo vic, ale tankuji hned pri rozsviceni kontrolky, takze pri rezerve na cca 50 az 70 km. Proto se mi nestava, ze by mi doslo palivo, obzvlaste pri nadrzi na vice jak 80 litru neni problem mit vzdy palivo :)

Nicmene mam-li byt uprimny, tak uz se mi to take stalo, ale asi 2x za poslednich 10 let a duvod byl, ze jsem ten den mel proste velky honky a nestihal jsem natankovat. Ale byla to velka vyjimka, jinak se mi to fakt nestava. A pripadne 2x za 10 let odemknout nadrz po tme, to se da vydrzet :mrk

Jinak je to jak rikas, je to proste o zvyku. Ja tu znemu oproti Sharanu samo take zaregistroval, ale za tyden uz jsem o ni nevedel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS: Ja to vicko nejak neregistruju, tedy ted uz urcite ne. To mi oproti minulemu autu chybi jine mnohem uzitecnejsi veci, jako treba detske integrovane vyklapeci sedacky v zadnich sedadlech, vyhrivane predni sedacky, vyhrivane celni sklo a pod. Toto bych ocenil mnohlem vic, nez vicko bez zamku :D:aut

Ale musim zase uznat, ze spoustu jinych veci ma 807 oproti Sharanu navic, takze si nestezuji ;)

Ale to uz je na jine tema, takze sorracek za OT :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jirka 807

jj to dělám taky nikdy nevyschne a určitě když bych jel po dálnici a ještě ktomu v noci tak bych si dotankoval plnou a určitě bych to necmrndal z kanystru nebo bych to tam nalil než začne tma , jako 80 litrů na to bych jel pomalu celou noc a nebo by tam byla určitě někde pumpa jedině jestli si nebyl někde v rusku.:aut

Představ si že nebyl, ale bylo to na novém kusu dálnice a s jiným autem než je 807, takže menší nádrž a zaseklý plovák, takže stále ukazoval dost benzínu. Ale já vím, to je vyjímka. Prostě mě to vyhovovalo víc, než lézt ven s klíčkem tam něco šmodrchat. To je stejné jako s dveřmi tam vám všem ředci také víc vyhovuje dálkové otvírání než klíčkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Shemik

PS: Ja to vicko nejak neregistruju, tedy ted uz urcite ne. To mi oproti minulemu autu chybi jine mnohem uzitecnejsi veci, jako treba detske integrovane vyklapeci sedacky v zadnich sedadlech, vyhrivane predni sedacky, vyhrivane celni sklo a pod. Toto bych ocenil mnohlem vic, nez vicko bez zamku :D:aut

Ale musim zase uznat, ze spoustu jinych veci ma 807 oproti Sharanu navic, takze si nestezuji ;)

Ale to uz je na jine tema, takze sorracek za OT :aut

Jasně máš pravdu, jen že jsem se také také přidal k tomu co se divil. Já také, u Felicie to mám postaru a také to přežiju.

Jo ty věci co píšeš bych bral raději také.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MotoMoto ...mě to vyhovovalo víc, než lézt ven s klíčkem tam něco šmodrchat. To je stejné jako s dveřmi tam vám všem ředci také víc vyhovuje dálkové otvírání než klíčkem.

Tak lezt ven musis tak jako tak, ne? :aut Tedy pokud si nenechavas tankovat od pumparskych pikoliku a pokud ano, tak je to uplne bez rozdilu, das jim klicek a nemusis delat vubec nic :super Nicmene, ja si tedy rad tankuju sam ;)

Jinak jake smodrchani? Rozdil je jen v tom, ze bud vickem otocim rukou, nebo s nim otocim klickem, pri cemz z 99,99% tankujes za svetla, takze problem se strefenim se do zamku neni a ten zbytek ukonu uz je u obou typu vicek stejny, otocit vickem, vyndat vicko natankovat, zandat vicko otocit a jit zaplatit :mrk:mrk:mrk Cece, dyt to je rozdil jen: bafnout vicko do ruky - versus - pichnout do nej klicek :aut Vse ostatni uz je stejne :D Ja myslim, ze to moc prozivas :D

Jinak s temi dvermi mas pravdu, samo je to lepsi dalkacem, ale to vicko musis do te ruky vzit tak jako tak, takze u toho vicka to rozdil skoro neni, kdezto s verma muzes prasknou a jit, tak u tech dveri je to mnohonasobne vic pocitovatelne, nez u toho vicka. Nehlede k tomu, ze kolikrat za den zamykas dvere a kolikrat denne nadrz?

[upravil dne 18/1/10 Shemik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlastne je to rozdil jen jakym zpusobem do vicko otocis, jestli klickem, nebo rukou, ale tu ruku na nej tak jako tak musis dat, abys ho otocil :D:D:D:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele ty z toho děláš moc velkou aféru. Jde o to, že když jsem před 14 dny tohle auto koupil tak první cesta vedla k pumpě, tam jsem chvíli laboroval (teď už vím jak na to neboj) jak to odemknout a pak jak to zamknout a hlavně mě víčko vypadlo z ruky a spadlo i s klíčkem do pořádné kaluže plné těch rozpuštěných bílých sr...ček. Kdyby bylo víčko samotné nemusel bych vysušovat klíček a podobně. A od toho pramení poje nechuť k tomuto systému. S těmi dveřmi to byl příklad. Měsíc před tím jsem měl Reanulta Espase a ten neměl ani víčko. Součástí dvířek je klapka které se po zavření automaticky přicvakla na hrdlo nádrže. Takže proto mě to překvapilo, že u takto konfortního vozu to je takto řešené. A to už vůbec nemluvím o staré nemoci kradení víček z nádrží kde se dělali klíče podle těchto ukradených víček. Prostě snad mi dáš za pravdu že je to komfortnější když to je zamykáno centrálem. Stejně jako já Ti dávám za pravdu, že není problém se to jako cvičená opice naučit i potmě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No prave, ze bych rekl, ze z toho delas aferu Ty, nebo ze takovy detail tolik prozivas :) Hele v dobrym, ja to nemyslim zle, dyt uz jsem Ti dal za pravdu, ze za obecne vzato komfortnejsi take povazuji ten central, nicmene je to pro me takova blkbustka, o ktere jsem po tydnu nevedel, ze me prekvapilo, ze ji tak prozivas :mrk

Proste bud \"uchopit\", nebo \"zastrcit\", to je cely a kdyz vezmu v potaz, ze zakladatel tematu chtel kvuli takove drobnustce investovat do dodelani centralu, coz by asi nebylo levne, tak mi to taky nejde na mysl :)

Tak v poho, ja myslim, ze si zvyknes a po 5tem tankovani uz o tom nebudes vedet :mrk:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jasně já to taky nemyslím zle, jen jsem chtěl trochu podpořit kolegu co byl překvapený jako já. Nic víc. Jasně už to umím.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen mi prostě přišlo, že máš takový ten přístup (nejen Ty jejich tu víc), když to tak je tak je to to nejlepší řešní, předci neřeknu že na mém miláčkovi není něco v pořádku. A zdůvodním to proč to nepotřebuji. Stejné jako jsem se setkal \"nemám klimatizaci a tak klimatizace je blbost jen je z toho člověk nastydlej a podobně\" To ne Ty ale někde jsem to tu četl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chapu jak to myslis, ale to bych nerekl, ze je muj pripad. Tohle taky nemam moc rad, takovy ty nadavace co v lete lezou z auta mokry potem a nadavaj na klimu, protoze ji v aute nemaj. :aut Je fakt, ze ja jsem od prirody pozitivni covicek a hledam si pozitiva vsude kde to jde, ale ne za kazdou cenu. Treba jak jsem jmenoval vyse veci, co mi na 807 chybi oproti Sharanu, ktereho jsem mel driv :) I 807 ma spoustu much, ale jsem za nej rad, rekl bych, ze jsem oproti Sharanu polepsil :super

Uz jen diky lednicce v palubce :super Ja v tom aute travim nekdy i dlouhe hodiny denne a po meste v kolonach, tak na pohodli a komfort 807 nedam dopustit :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.