Sign in to follow this  
Followers 0
Mallet

Zadní stěrač na Partnerovi

8 posts in this topic

Ahoj,

mám Peugeut Partner z roku 2001 a přestal mě fungovat stěrač na pátých dveřích (jednodílných). Už mě jednou nejel, hrabal jsem se v pojistkách a zničeho nic se rozjel. Tentokrát ale nic. Pojistky jsou v pořádku. Při zapnutí stěrače cvakne relé někde u řidiče a potom vzadu - ale motor nejede. Může mi někdo poradit, jak se šetrně dá sundat plast na pátých dveřích, abych se dostal k motoru stěrače a kde najdu ovládací relátka?

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak si tu na svůj dotaz odpovídám sám.

Někdo geniální u Peugeutu vymyslel průchod ostřikovače převodovkou pohonu stěrače. Jo, je to dobrá hi-tech frajeřina.

Jenže se občas stane, že ty těsnění odejdou a pak ostřikovač vyplachuje převodovku - do pátých dveří. Převodovka obsahuje díly z oceli, který to nemají rády. A jednoho dne to zatuhne tak, že s tím motorek už nehne. Pak ještě totálně zkoroduje plíšek, pomocí kterého to snímá polohu stěrače.

Kupodivu po vyčištění pohon funguje, ale degradace těsnění a dokonce i hřídele, na kterou těsnění doléhá je značná, takže nemám chuť ostřikovač pustit.

Mimochodem těleso pohonu je ke dveřím připevněno trhacími nýty, takže na každodenní rozdělávání to není.

Divím se, že tuhle zkušenost nemá víc lidí.

post-0-1410959547812_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozrem doma mam knihu ktoru som omylom kupil tam su partnery do rou 2002 pozriem problematiku stieracov potom poslem ofotene aj schemu ale to az 13.4. no neviem preco mi nejde posielat obrazky.

S pozdravom marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidim tie obrazky robim do elektroniky tam su podobne kontakty na programovych kolach, poradim najskor dokladne vycistit /nie VD/, ja pouzívam kontakt 701 a pod, zakonzervovat jemne napruzit,a potom ked nepomoze aspon si si isty ze v tomto to neni, venovat sa elektronike, no ako som spominal, schemu poskytnem az 13.4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělal jsem něco pdobné na 306, ale s tím rozdílem, že stěrač fungoval. Dírka byla ucpaná, ale voda naštěstí nešla dovnitř. Před dvěma lety jsem to vyčistil, pak se málo ostřikovalo, takže teď je to zase zacpané. Takže na ostřikování zadního skla ... (rezignujeme).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Dělal jsem něco pdobné na 306, ale s tím rozdílem, že stěrač fungoval. Dírka byla ucpaná, ale voda naštěstí nešla dovnitř. Před dvěma lety jsem to vyčistil, pak se málo ostřikovalo, takže teď je to zase zacpané. Takže na ostřikování zadního skla ... (rezignujeme).

Servus,

no niekedy je výhoda si utreť zadné okno na hatchbacku, či nie? :D:D;)

Aspoň, ja som to vedel oceniť na Ticu. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ajven

Původně zaslal: P607Olda

Dělal jsem něco pdobné na 306, ale s tím rozdílem, že stěrač fungoval. Dírka byla ucpaná, ale voda naštěstí nešla dovnitř. Před dvěma lety jsem to vyčistil, pak se málo ostřikovalo, takže teď je to zase zacpané. Takže na ostřikování zadního skla ... (rezignujeme).

Servus,

no niekedy je výhoda si utreť zadné okno na hatchbacku, či nie? :D:D;)

Aspoň, ja som to vedel oceniť na Ticu. ;)

Ale áno, utrieť, ak je mokré. Ale na ostrekovanie už kašlem - inak by som musel manželke predpísať, že musí každý deň použiť ostrekovač.:D Alebo ten priechod kvapaliny pravidelne čistiť:nevim

Aspoň zozadu nevadia svetlá. Bočné zrkadlá musia stačiť.

[upravil dne 10.4.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.