Sign in to follow this  
Followers 0
Alekk

Koupě P406 2.2HDi FAP proč to není tak živí????????

40 posts in this topic

Ahoj, prosím dá se nějak dozvědět jestli je FAP filtr na výměnu či ještě může sloužit, má to nějaký čidlo a kontrolku na přístrojovce nebo něco takovýho?

Byl jsem o víkendu v bazaru podívat se na 2.2 HDi (2003), byla docela dobrá ale zdálo se mi, že nějak málo táhne a ještě ta šílená prodleva na plynu a tuhý řazení:myslim

Co jsem jel s tim samym (rv2002)motorem v Áčkách, tak ta jela o poznání svižněji-opravdu letěla za plynem hned, a líp se řadilo. A mnohem víc mi padla do ruky!!!:super

Nezdá se vám všeobecně lepší auto roku výroby 2002 než 2003.

2003 - prodleva plynu, moc svižná nebyla, tuhý a tvrdý řazení, mají to všechny, interier mohl být více stříbrný tohle je takový spíš šedý (lišty, panel)????:(

Díky moc za Vaše postřehy....

Tak nějak nevím jestli 2003 nebo 2002???

[upravil dne 4.4.2007 Alekk]

Share this post


Link to post
Share on other sites

První otázka, jestli mají obě FAP.

Stav FAP se nedá zjistit, dá se odečíst počet km od poslední regenerace, a průměrný počet km mezi regeneracemi. Pak by se teoreticky dalo usuzovat na zanešení FAP. Hele, FAP stojí 7500 Kč, to už riskni.

Jestli nejde za plynem, tak tam může být nějaká závada, to je pak otázka slevy z ceny a opravy.

Ztuha jde auto, když přes zimu stojí v bazaru, to se pak rozchodí.

[upravil dne 2.4.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

První otázka, jestli mají obě FAP.

Stav FAP se nedá zjistit, dá se odečíst počet km od poslední regenerace, a průměrný počet km mezi regeneracemi. Pak by se teoreticky dalo usuzovat na zanešení FAP. Hele, FAP stojí 7500 Kč, to už riskni.

Jestli nejde za plynem, tak tam může být nějaká závada, to je pak otázka slevy z ceny a opravy.

Ztuha jde auto, když přes zimu stojí v bazaru, to se pak rozchodí.

[upravil dne 2.4.2007 P607Olda]

Jak se pozná kdy probíhá regenerace u FAP? Nějak jsem to kdy probíhá regenerace nepostřehnul.

Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecně se nedá říc, že by byl nějaký rok výroby lepší, každé auto je třeba posoudit individuálně - kolik má najeto, cena, vnější stav - karoserie, motor, pak taky jak důvěřuješ tomu kterému autobazaru, možnost prohlídky v tebou určeném servisu, případně tvým automechanikem, apod. A taky je třeba se na to dívat pocitově - co ti víc sedí, atd. Takže musíš se nad tím zamyslet sám, v tomhle ti asi nikdo moc nepomůže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo, bez diagnostiky na Fapu nezjistíš nic, ale pokud se Ti to auto nezdá tak se na něj vykašli. Nevyplatí se začít litovat až potom co jsi auto koupil. Navíc, myslím že výběr je docela veliký, takže něco jiného najdeš rychle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

První otázka, jestli mají obě FAP.

Stav FAP se nedá zjistit, dá se odečíst počet km od poslední regenerace, a průměrný počet km mezi regeneracemi. Pak by se teoreticky dalo usuzovat na zanešení FAP. Hele, FAP stojí 7500 Kč, to už riskni.

Jestli nejde za plynem, tak tam může být nějaká závada, to je pak otázka slevy z ceny a opravy.

Ztuha jde auto, když přes zimu stojí v bazaru, to se pak rozchodí.

[upravil dne 2.4.2007 P607Olda]

Jo jo je to takový tuhý, teda hlavně řazení, když jsem to zkoušel s vypnutym motorem, zdálo se mi, že to tam jde přes nějakou jakoby větší kulisu, tak asi bude trochu zaneřáděná časem nepoužívání, jak píšeš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mila_S

Obecně se nedá říc, že by byl nějaký rok výroby lepší, každé auto je třeba posoudit individuálně - kolik má najeto, cena, vnější stav - karoserie, motor, pak taky jak důvěřuješ tomu kterému autobazaru, možnost prohlídky v tebou určeném servisu, případně tvým automechanikem, apod. A taky je třeba se na to dívat pocitově - co ti víc sedí, atd. Takže musíš se nad tím zamyslet sám, v tomhle ti asi nikdo moc nepomůže.

Měl jsem namysli zkušenosti, jestli existuje nějaké vodítko z praxe, jaké auto by mohlo být lepší obecně, jako se říkalo, že HDi do roku 2001 není zrovna moc dobře propracovaný motorově...že na něco trpí, je jasné, že nikdo mi neporadí jaké auto je lepší, ale reference k těmto autům pomůžou se rozhodnout..:papa

[upravil dne 2.4.2007 Alekk]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejdříve jsem měl vyhlídlou 2.2HDi rv 2001, jela suprově, digi klima, elektrika, hezká. Ten den jsem se jel podívat na 2002 2.2 a tohle auto o rok mladší je úplně jinej svět! Tady je odkaz:

http://www.mzauto.cz/?sekce=obr&ID=301

Trochu mi vadí že to je z NL ale osobně jsem ho viděl, jelo hezky, motor a vnitřek uplně skvělej - fakt pecka nedá se srovnat s 2001.

Ta prodleva na plynu, že sešlápnu plyn a okamžik se nic neděje až tak po vteřině auto poslechne je normální u těch 2003? Je to docela hnus:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodleva za plynem je i u 01 , to ze jde stuha razeni bude dusledek starehi oleje , u 406 jsou uz tahla delana lankama tak tam moc clovek neseridi . FAP se da poznat jen na Diagnostice , velky rozdil mezi 01/02 (tedy mezi modelovym rokem 02 a 03)bude jen v BSI v novejsi uz umi ovladat vice veci .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.K. díky za příspěvky. Dnes zavolám do bazaru, jestli jsou ochotny půjčit mi auto, nebo se mnou zajet přímo do Peugeota aby celé auto prohlídli, prý třeba Áčka to takhle běžně dělají. Pokud auto bude v poho půjdu do tý 11/2003 2.2HDi...a doufám, že to nebude hned zlobit:( Jinak půjde z domu a jdu si pro novou Fábii a bude klid:papa Snad:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: barenst

Prodleva za plynem je i u 01 , to ze jde stuha razeni bude dusledek starehi oleje , u 406 jsou uz tahla delana lankama tak tam moc clovek neseridi . FAP se da poznat jen na Diagnostice , velky rozdil mezi 01/02 (tedy mezi modelovym rokem 02 a 03)bude jen v BSI v novejsi uz umi ovladat vice veci .

Ta 2002 byla v hustý výbavě, el. sedačky, béžový semiš vnitřek, na přístrojovce budiky byly docela vychytaný-moc pěkný, stříbrná řadička, to oproti tý 2001 pomalu vypadala jak ta moje rv96 2.1TD;) Ale asi je to hodně dáno výbavou...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Alekk

O.K. díky za příspěvky. Dnes zavolám do bazaru, jestli jsou ochotny půjčit mi auto, nebo se mnou zajet přímo do Peugeota aby celé auto prohlídli, prý třeba Áčka to takhle běžně dělají. Pokud auto bude v poho půjdu do tý 11/2003 2.2HDi...a doufám, že to nebude hned zlobit:( Jinak půjde z domu a jdu si pro novou Fábii a bude klid:papa Snad:myslim

no nechcem ti moc kecat do vyberu auta z bazaru ale z AAA by som uz nikdy v zivote nic nevybral aj keby to tam mali za neviem aku super cenu!!!! po velmi zlych skusenostiach velmi vela ludi co poznam osobne a aj neosobne by som do AAA auta ani uz nevkrocil pri kupe auta!!!! najlepsie ak zozenies nieco co je dovezene z vonku a po prvom majitelovy zo serv.knizkou a mas v podstate pokoj!!! AAA garantuje sice rozne zaruky ale skus im potom vratit auto ked na nom nieco bude alebo daco vyreklamovat-sa budu robit ze ta ani nepoznaju :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, já bych do toho nešel ani moc z dovozu, nejlepší je asi koupit u nás od prvního majitele se serviskou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kuboSE

Původně zaslal: Alekk

O.K. díky za příspěvky. Dnes zavolám do bazaru, jestli jsou ochotny půjčit mi auto, nebo se mnou zajet přímo do Peugeota aby celé auto prohlídli, prý třeba Áčka to takhle běžně dělají. Pokud auto bude v poho půjdu do tý 11/2003 2.2HDi...a doufám, že to nebude hned zlobit:( Jinak půjde z domu a jdu si pro novou Fábii a bude klid:papa Snad:myslim

no nechcem ti moc kecat do vyberu auta z bazaru ale z AAA by som uz nikdy v zivote nic nevybral aj keby to tam mali za neviem aku super cenu!!!! po velmi zlych skusenostiach velmi vela ludi co poznam osobne a aj neosobne by som do AAA auta ani uz nevkrocil pri kupe auta!!!! najlepsie ak zozenies nieco co je dovezene z vonku a po prvom majitelovy zo serv.knizkou a mas v podstate pokoj!!! AAA garantuje sice rozne zaruky ale skus im potom vratit auto ked na nom nieco bude alebo daco vyreklamovat-sa budu robit ze ta ani nepoznaju :xvul

Jo jo Áčka jsou prasata, byl jsem se tam jen svést ve 2.2HDi abych měl nějaké srovnání, na testovací jízdu byli ochotní, pak jsem zmizel:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

No, já bych do toho nešel ani moc z dovozu, nejlepší je asi koupit u nás od prvního majitele se serviskou.

Takové mám vyhlídlé, serviska po 20t km v Peugeotu, 1. majitel, včera jsem tam opět byl, vzali jsme to na diagnostiku, všechno v pohodě bez závad.

Jediný co mě na tom autu vadilo:

:myslim

- motor se na volnoběch dost klepal, bylo to cejtit na autě, na volantu, na sedačce, otáčky byly na první čárce pod 1 000ot/min. Pokud sem lehce přidal na 1000ot/min vše se uklidnilo...že by silentbloky na motoru, nebo nesprávné otáčky volnoběhu???:myslim

- hlavně, že to auto jede jak pokakaný!:nevim Diagnostika nic neukázala, ani potřebu měnit FAP, ale pravděpodobně na současněj FAP je najeto 160t km, a v servisce je psáno že se má měnit při 120t km, nevim jak jsou na tom filtry ale nejede to, teda tah to trochu má docela až ke 4 000ot/min, ale není to tak živí:myslim Prooooč???:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

[upravil dne 4.4.2007 Alekk]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To taky může být jenom Tvůj subjektivní pocit. U 2.2 HDI hodně záleží jak s tím jezdíš - při jízdě ve městě nebo při akceleraci 1-2-3 to zase takový rozdíl oproti 2,0HDI není. Veliký rozdíl je ale v pružném zrychlení, např. na 4 z 90km/h výš. Ale to je jenom zase můj pocit. Já jsem to kupoval hlavně kvůli tichu, ten motor není skoro slyšet a chová spíš jako benzín než jak nafta.

Co se toho volnoběhu týče, tak mě to dělá úplně to stejné, volnoběh je někde mezi 800 - 900ot a při něm auto malinko klepe, jakmile ale zvednu otáčky tak je klid. Snažil jsem se na to přijít ale bez výsledku. Taky ber v potaz že to Tvoje má najeto už 160t km!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BATT

To taky může být jenom Tvůj subjektivní pocit. U 2.2 HDI hodně záleží jak s tím jezdíš - při jízdě ve městě nebo při akceleraci 1-2-3 to zase takový rozdíl oproti 2,0HDI není. Veliký rozdíl je ale v pružném zrychlení, např. na 4 z 90km/h výš. Ale to je jenom zase můj pocit. Já jsem to kupoval hlavně kvůli tichu, ten motor není skoro slyšet a chová spíš jako benzín než jak nafta.

Co se toho volnoběhu týče, tak mě to dělá úplně to stejné, volnoběh je někde mezi 800 - 900ot a při něm auto malinko klepe, jakmile ale zvednu otáčky tak je klid. Snažil jsem se na to přijít ale bez výsledku. Taky ber v potaz že to Tvoje má najeto už 160t km!

Dobře děkuju, za info. Jsem klidnější, sice mě FAPka asi čekat bude, ale tomu se člověk neubrání!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem si FAP nechal vymít u Auto Vašenda za 3900,- a zatím v pohodě. A je faktem že i to vymití mělo vliv na výkon - přijde mi že teď lépe táhne z nízkých otáček.

[upravil dne 4/4/07 BATT]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jedna taková záležitost....když jsem otevřel víčko na dolívání oleje tak to strašně dýchalo nahoru - dolu, pokud jsem tam položil víčko tak skákalo jak hopik? Je to normální?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.