Sign in to follow this  
Followers 0
CONAN_CZ

6 stupnová převodovka u 306 1.6

10 posts in this topic

Zdravím,

nevíte někdo jestli do peugota 306 1.6l pasuje s něčeho 6 stupňová převodovka? :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím ale upřímně... 6kvalt na 1.6motor... nevím nevím,ale mám za to,že ty převodovky jsou dobře zpřevodovaný...už od výroby... jako 6kvalt je v 306 u verze S16(GTI-6) ale to je 2.0 16V.... :myslim :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mi ta převodovka přijde příšerně krátká. Už při 130km/h to má na delší trasy dost vysoké otáčky. Prostě mi tam ta šestka chybí... za chvíli dělám spojku... tak jsem si říkal,že kdyby to tam s něčeho bez nějakých brutálních úprav paslo, tak bych to vyměnil.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

krome toho, ze ti to pak sice bude tocit mene, ale pro zmenu se na tech 130 ani nedostanes, good luck...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porid si naftu.. benzin ma vzdy pomerne kratkou prevodovku.. coz je podle me docela skoda ale je to tak.. a 6ti-kvalt z me verze by Ti moc nepomohl protoze 6ka neni o moc dal nez 5ka.. jen jsou ty stupne jeste kratsi :D

PS: U me verze j to samozrejme dany tim ze tohle auto je celkove stavene sportovne.. tudiz tam nebudou davat dlouhou 6tistupnovou prevodovku na cesty..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jako v tom sestikvaltu se uradis k smrti, nizsi rychlosti budou jeste kratsi... jel jsem tedka v oktavce II 4x4 6kvalt TDi a muzu rict, ze 1,2,3 naproste kratke..pouzitelna byla 4-5 v meste, zbytecne jsem porad radil, i kdyz auto mel chipnute nad 100kW a vykonu bylo dostatek. 6 tka je stejne ve vysledku stejne zprevodovana jako 5tka..proste je potreba to nastavit na max rychlost jako max. otacky, akorat ostatni rychlosti se pak prizpusobi..muzu ted rict, ze treba do sveho auta bych to NECHTEL, ja si myslim, ze je zcela mylne se domnivat, ze 6ti kvalt spasi motor tim, ze bude tocit mene pri stejne prevodovce. Na tohle pomuze dat prevodovku ze silnejsi verze motoru, kde je maximalka posunuta o desitky kilometru vic, ale pak budes mit problem a v kopcich, ktere bys vyjel na 5tku tak budes muset radit dolu. Ja myslim, ze vyrobci vedi proc je kde takovy a takovy prevod. Melo by to treba smysl pri zmene patametru motoru pri tuningu ,ale jinak ???

[upravil dne 1/4/2007 rimmer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já nebyl spokojenej s přenodovkou u 309 1,6Gri 76KW a tak jsem tam dal převodovku z diesela a mam klid 6-ku nepotřebuju protože ten diesel má ve 130 km/h 3000otáček a je to OK, jen když si chci zablbnout tak jezdím na nižší kvalty a při klidné jízdě na 5 šetřím palivo. Mě se to osvědčilo tak to mohu doporučit. Výkonu mělo moje auto až dost a raději si podřadím než abych to na 5 na dálnici přetáčel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

me taky chybi 6ka, ale davat do naftaku prevodovku z benzinu se asi nevyplati... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě je toto téma trošku :xvul ... pardon, že si to myslim, asi budu divnej, ale je to tak ...

[upravil dne 11/4/2007 Neon]

Share this post


Link to post
Share on other sites

2rimmer: no treba v prirucce k BMW 325d je psano ze sestka se ma radit od 160 km/h :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.