kmil

Zapalovací lišta P206 - jak poznat electrifil ! + rešení problémů se škubáním

25 posts in this topic

1:Co je to prosím za značku lišty(výrobce) ?Sagem či Electricfil? Je to z modelu jak mám v popisce.

(VYŘEŠENO NÍŽE!!!!!!!!!!)

2:Auto mi škube když je studený.Dřív to dělalo jen velice málo a teď se to stupňuje a je to čímdál častější.Škubne to vždy při trošku prudčím přidání plynu(nejvíc znatelné při přeřazování z 1 na 2 a rozjíždění(někdy se to nechytne to té doby,než uvolním plynový pedál znova přidám).Dřív to dělalo,jen když to bylo velice studený a jen chvilku a teď už to škube tak min.do 50stupňů teploty chl.kapaliny).

Diagnostika v Peugeotu neukázala vůbec žádnou načtenou chybu.

Zatím jsem vyloučil krokový motorek, snímač polohy škrtící klapky(zkoušeno na jiném autě) a novou zapalovací lištu.

3:Jo a jde nějak ladit volnoběh?Mám dle budíku při ohřátém autě cca 750ot a má být 850 dle info.Mám ale netěsnosti ve výfuku,to by mohlo způsobit menší volnoběh?

lista.jpg

[upravil dne 23.5.07 kmil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyto zapalovací cívky, nebo zapalovací lišta, jak tomu říkáte - v tomto hranatém provedení trpí značnou nespolehlivostí a způsobují závady v chodu motoru které jsou možné opravdu jen u Peugeot-Citroen, u jiných značek se nevyskytují.

Pokud budeš kupovat nové zapalovací cívky, tak musí mít horní rohy hodně zaoblené - je to jiný výrobce a fungují spolehlivě. Značce SAGEM - vyhnout se obloukem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sauce: a poznal jsi nějakou změnu po výměně?Ja mám s tou Sagem najeto už 80 000 km.Nevím,ale jestli mé problémy způsobuje ta lišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zcela jiste poznal, predtim mi to pekne cukalo a pozdeji jelo jenom na tri valce, takze vymena byla nevyhnutelna :super

na tu puvodni od sagemu jsem najel 75000. Mam 206 1.1 TU1JP ;)

[upravil dne sauce]

[upravil dne sauce]

[upravil dne sauce]

Share this post


Link to post
Share on other sites

sauce: a kupoval jsi novou nebo z vrakáče?Pokud novou, dal Peugeot aspoň nějakou slevu,když prý vědí o tom problému?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sauce: a prosím tě ,je na té liště nějak napsaný výrobce někde nebo nějaký číslo? Když půjdu hledat na vrakáč,tak abych to poznal a říkali mě po telefonu že prý mají jenom z 1,1i,jsou tam stejný lišty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak před chvílí se mě stalo,že: auto stálo,vychladlo po předchozí jízdě tak na 50°C.Po nastartování ihned zdechlo.Po druhém nastartování taky ihned zdechlo(vždy to vyběhlo do otáček jako při normáním nastartování,ale ihned jak to padlo dolů,tak to zdechlo).Po třetím nastartování motor už běžel,ale zdechl při rozjezdu.Po čtvrtém už jsem to škubavě rozjel a pak už to bylo zase dobrý.Po 20km jsem motor vypínal,ale startovalo to už zase normálně.Jo a taky zrovna dnes ráno,jak to bylo studený,tak mě to při podřazování skopce při vymáčknutí spojky taky jednou zdechlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi koupím tu lištu na vrakáču.Jak mám ale poznat tu od výrobce electrifil?Dělají ji totiž i další výrobci Jako Bosch,Facet (V ELITu) nebo EPS (Autokelly).Ty obrázky ale v internetovém obchodě jsou moc malé,abych na nich něco viděl.Zakulacený rohy mají všechny.Předem dík za rady,či obrázky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staci koupit jakoukoliv jinou, jenom ne Sagem, kterej tam mas ted. Ten uz by novej koupit ani nemel jit. Ta moje nova (vyrobce nevim) je vic zakulacena nez Sagem - oba dva rohy ma kulate a zaoblena je taky ta delsi hrana smerujici k prednimu oknu a to cca stejnym polomerem jako ty kratsi. Naopak na strane u motoru je ta dlouha hrana ostra.

Listy motoru 1.1 a 1.4 jsou stejny, u 1.6 jsou pouzity jine civky. Na te me nove liste jsem zadneho vyrobce napsaneho nevidel, mozna ze tam je nejake cislo nebo i vyrobce, ale ja si ho nevsiml.

[upravil dne sauce]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak,už mám novou lištu a to přímo Electricfil.Škubání se projevuje stále i to špatné startování,ale problém teď vidím spíše v přívodu benzínu,takže nejprve vyměním palivový filtr,ale jaksi ho nikde nemohu najít.Dle nákresu má být u palivové nádrže,ale kdenic tu nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kmil

Tak,už mám novou lištu a to přímo Electricfil.Škubání se projevuje stále i to špatné startování,ale problém teď vidím spíše v přívodu benzínu,takže nejprve vyměním palivový filtr,ale jaksi ho nikde nemohu najít.Dle nákresu má být u palivové nádrže,ale kdenic tu nic.

Ahoj,můžu se optat,kde jsi sehnal tu lištu Electrifil a za kolik?A mohl bys sem dát prosím její fotku?Podle popisu ani fotky té špatné Sagemové si nejsem jistý,jakou tam mám já:mad:Díky a měj se:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže lištu jsem koupil na interát za 1500.-Kč.Na vrakáčích se pohybuje 1500-2000.-Kč.Nová stojí něco přez 4000.-Kč

Porovnání v autě:

lišta Sagem:

lista.jpg

lišta Electricfil:

zaplista1.jpg

ted obojí: zadní je Sagem a přední Electricfil:

zaplista2.jpg

Ted z druhé strany,kde je to i napsaný:

Sagem:

lista11.jpg

Electricfil:

lista111.jpg

Stačí tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to kmil:Super!!!Děkuju za vyčerpávající a bleskovou odpověď:potlesk:potlesk:potleskMusím se pak na to mrknout,ale myslím,že bych tam mohl mít aji ten Electrifil...uvidím:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem zjistil v Elitu,že moje auto palivový filtr nemá,tak tedy teď nevím po čem jít.

Jo a dnes ráno mě to chytlo a celý auto se to třepalo,jako kdyby to jelo na 3 někdy na 2 válce.Když jsem ale vždy přidal do vyšších toček,krásně se to sklidnilo,tak jestli to náhodou nebude třeba vstřikama,že nějak lepijou nebo tak a za tepla se vždy uvolní.

[upravil dne 19.4.07 kmil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dneska mi to chytlo uplně super a krásně to i drželo 1200 ot. za studena.Nedalo se ale poradne rozjet,vzdy po pridani se to dusilo.Tak jsem chvilu pridaval a poustel plyn (pri kazdem pridani se to dusilo,ale postupne cimdal min) a pak uz jsem se nejak rozjel.Z nisich tocek to bylo silne zaduseny,ale jak se to dostane nad urcite tocky,tak bylo citit ze to tahne.Tak nevim zda by to mohlo byt teplotni cidlo,kdyz mě to drželo krásných 1200 toček za studena a za tepla pak 850.Jen to škubání.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.