orgacek

Uvolnění rezervního kola

11 posts in this topic

Tak sem se pokusil uvolnit rezervní kolo u P306, točil jsem doleva a vůbec se to nehlo a doprava totéž, vlezl jsem pod to a ten šroub je uplně rezavý od soli atd. Zítra na to zkusím nějaký olej, a s tím šroubem točit klasicky doleva? A ten klíč na to je hrozný:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja to riesim ze pod drziak rezervy strcim zdvihak zdvihnem ram s rezervou a vytocim ten drziak a spustim koleso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale hlavní je to něčím rozhejbat(použít sprej WD-40)a když nepomůže,tak já to nahřál horkovzdušnou pistolí(cca 450°C) a dílo bylo dokonáno:D

Pak to hlavně pořádně namazat a je to ok:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když nějaký šrou jde blbě povolit, nakapu do spoje trochu červeného Indigalu - je to velice dobře vzlínavá kapalina na kontrolu těsnosti svárů (tzv. červenobílá penetrační zkouška). Pokud už šroub povolíte, doporučil bych jej očistit a namáznout práškovým grafitem - MOLYKA, stačí trošku vazelíny a grafit do ní rozmíchat. Grafit je dobrý i na šrouby kol a výfuku i závity zapalovacích svíček - léty ověřeno u pařezů. - tedy pionýrů, tam se moc často svíčky vyndavaly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jirkafous

Když nějaký šrou jde blbě povolit, nakapu do spoje trochu červeného Indigalu - je to velice dobře vzlínavá kapalina na kontrolu těsnosti svárů (tzv. červenobílá penetrační zkouška). Pokud už šroub povolíte, doporučil bych jej očistit a namáznout práškovým grafitem - MOLYKA, stačí trošku vazelíny a grafit do ní rozmíchat. Grafit je dobrý i na šrouby kol a výfuku i závity zapalovacích svíček - léty ověřeno u pařezů. - tedy pionýrů, tam se moc často svíčky vyndavaly.

Molyka NENÍ práškový grafit, Molyka je sulfid molybdeničitý. A míchat nějakej prášek s vazelínou je pěkná hovadina, když jde za pár korun koupit již hotovou vazelínu jak s příměsí grafitu, tak i Molyky, tak i spousty dalších věcí dle výběru pro řadu dalších aplikací - a je to namícháno ve správném poměru a se správnými stabilizátory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno mne nepomohlo nist...ani WD40 ani iny hrdzozrut...tak sme to odrezali a svokor bol tak sikovny, ze mi vyrobil new sroubik :D, pretoze v Peugeote za to chcu nenormalne prachy (...tusim az 700,-Skk)...vela zdaru :papa:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skupko: z toho si nic nedělej, z vraků, co jsem tu kdy měl, jsem jich víc jak polovinu rovnou odřízl flexou, protože by stejně byly k ničemu, jak byly zrezlé.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.