Sign in to follow this  
Followers 0
mifa

Vadný tachometr

3 posts in this topic

Palubka proletována,čidlo odzkoušeno z jiného auta,a stejně tachometr nemaká,nevíte někdo,jaké proudy mají být na těch 3 drátech z čidla?A pak do které svorkovnice na palubce je zapojený tachometr, a ketré jsou to dráty na svorkovnici?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dratech cidla je +12V - pin1, zem - pin2 , a signal - pin3 , signal ma pravouhly prubeh, tusim ze 0,8V je spodni hodnota a 9V horni hodnota ( ty hodnoty nejsou presny, mam to ted jen z hlavy ) Pocet impulsu za cas se pak prepocitava na rychlost

U noveho modelu jde pak signal do jednotky BSI a tak posila data do budiku, takze zezadu budiku ten drat od cidla nenajdes, to jen v pripade stareho modelu.

BTW proc mas tenhle dotaz v sekci 306, kdyz mas novej model 406 ?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

na dratech cidla je +12V - pin1, zem - pin2 , a signal - pin3 , signal ma pravouhly prubeh, tusim ze 0,8V je spodni hodnota a 9V horni hodnota ( ty hodnoty nejsou presny, mam to ted jen z hlavy ) Pocet impulsu za cas se pak prepocitava na rychlost

U noveho modelu jde pak signal do jednotky BSI a tak posila data do budiku, takze zezadu budiku ten drat od cidla nenajdes, to jen v pripade stareho modelu.

BTW proc mas tenhle dotaz v sekci 306, kdyz mas novej model 406 ?:myslim

Tak to je můj neznalostní problém,já zapoměl,udat,že je to na 306.Kámoš koupil 306 rok 98 1.4 a já mám 406 a pomáháme si navzájem radou i rukou:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.