Api

Výměna rozvodového řemene

20 posts in this topic

Ahoj blíží se mi výměna rozvodového řemene po zkušenostech z dřívější doby ze servisama je mi z toho trochu blbě(rozvoďák šipkama obráceně ve značkovém servisu a vůbec jejich ¨autorizované znalosti¨...) Nemůžete někdo doporučit servis neznačkový(značkový) v Praze nebo v okolí Prahy?? myslím takový kde tomu trochu rozuměj :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoservis Vasenda, je to partner Peugeot-klubu, maji tu i reklamni banner a kontakt na hlavni strance

jo a tady maji primo svoje vlakno, ve kterym uzivatele mohou pokladat dotazy, mozna tam i najdes cenovou nabidku na vymenu rozvodu

[upravil dne 29/3/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na autoservis Vašenda z jedné strany slyším chválu ale taky dost negativních reakcí např :

http://www.bxclub.cz/page/kod-24/rubrika-53418/offset-3/limit-10.html

Cituji příspěvek z této stránky upozorňuji toto není moje zkušenost pouze citace ale pro mě dost vypovídající:

15/10/06 00:27 trabi Pozor na ně !!! Odpovědět

Auto Vašenda s.r.o.

IČ: 27083039, DIČ: CZ27083039

Pod Harfou 3

190 00 Praha 9

.link.

Dal sem si k nim auto na výměnu těsnění pod hlavou. O půl litru přelili motorový olej, při vyzvednutí auta po opravě nešlo dobře řadit, problém neodstranili. Před tím auto řadilo tak, že jsem o tom ani nevěděl. Po 50km po servisu odešel záhadně krokový motorek volnoběhu a nakonec teď po půl roce jsem zjistil, že mám jiný alternátor. Zrezlý z roku 96. Můj byl z roku 2000 a repasovaný. Mám na tu repasi doklad a buhužel ještě záruku. Prostě mě vytočili maximálně. Hádat se s nima nehodlám a stejně by to nic nevyřešilo. Proto sem se aspoň rozhodnul udělat jim reklamu. Auto mám Saxo z roku 2000.

#

passcheck Re: Pozor na ně !!! 15/10/06 15:23

Já bych to tak nenechal! Jestli máš důkazy (jak píšeš), tak bych tu "opravu" reklamoval, příp. se obrátil na ČOI. Teď už je asi pozdě (?), ale pro příště a hlavně pro ostatní: než auto svěříte do nějakého nevyzkoušeného servisu, je dobré si "označit" důležité agregáty (altík, hydročerpadlo...) a při vyzvednutí si vše zkontrolovat. V "branži" ojetých aut tady máme stejnou džungli jako v politice. Věřit lze jenom sám sobě. Škoda nám, kteří si nemohou všechny opravy dělat sami :(((

#

xmonk Re: Pozor na ně !!! 15/10/06 22:37

jo jo vasenda je trouba a nedal bych mu na opravu ani trikolku

skoda ze ses nezeptal predem spoustu lidi by ti reklo neco moc peknyho na tenhle servis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Som uplny novacik u peugeotu.Mam 406 2.0Hdi 80kw.Predtym som mal skodovku 120.Mozete my poradit tipy a triky ako sa starat o auto aby my vydrzalo co mozno najdlhsie?Po kolkych tis. sa co meni?A kolko ma co bude stat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj lidičky potřeboval by jsem poradit jak na vyměnu roz.řemenu je to hodně práce a co se tam vsechno měni a neco kolem toho ještě jsem to nedělal mockrát dik mam 406 1,9td rv.99

Share this post


Link to post
Share on other sites

No je to tak na 3 hoďky práce,když vše půjde jak má.Budeš potřebovat hlavně zajištovací trny(kolíky,šrouby,atd.-prostě něco na zajištění polohy řemenice vačkové hřídele,klikové hřídele a vstřikovacího čerpadla).Dále pak měřák napnutí řemenu.Vždy je doporučeno měnit i napínací a pevnou kladku(ale zaleží také na počtu najetých km-ale radši měnit!!)Dále pak vyměn i vodní čerpadlo,protože po čase(cca 15000-20000km)může začít téct.

Takže auto si zvedneš na obou stranách,demontuješ pravé kolo,plastovy kryt podběhů,klínový řemen,horní čat krytu rozvodů,nastavíš motor na aretační značky(otvory pro vložení zajišt.přípravků) a zajistíš trnama.zajistíš vačkovku,čerpadlo,shodíš dole řemenici klikového hřídele a opět zajistíš...no vše překontroluješ a když všechny značky sedí tak můžeš povolit napínací kladku-ky,bez lamání by měl jít řemen ven..............je to dost obtížná práce si to dělat doma na koleni,kor když není k dispozici dílenská příručka a přípravek na kontrolu napnutí řemene...Já osobně bych si to nechal udělat v autoservisu..:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

nechal jsem si to dělat od známého a říkal mi, že je dost důležitá značka především u řemene, např. řemeny Good Year dost často praskají.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladman

nechal jsem si to dělat od známého a říkal mi, že je dost důležitá značka především u řemene, např. řemeny Good Year dost často praskají.

A jakou značku rozvoďáku doporučuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Api

Původně zaslal: Ladman

nechal jsem si to dělat od známého a říkal mi, že je dost důležitá značka především u řemene, např. řemeny Good Year dost často praskají.

A jakou značku rozvoďáku doporučuje?

tak to už si fakt nepamatuji...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

pokud ti to udělá někdo blbě tak můžeš míti jaký chceš

to je pravda, ale pokud je to oficiálně, máš alespoň záruku na práci i materiál. Takže pokud to praskne, měl by opravář cálovat celou opravu. Mimochodem v sobotu se uvidíme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Api

No na autoservis Vašenda z jedné strany slyším chválu ale taky dost negativních reakcí např :

http://www.bxclub.cz/page/kod-24/rubrika-53418/offset-3/limit-10.html

Cituji příspěvek z této stránky upozorňuji toto není moje zkušenost pouze citace ale pro mě dost vypovídající:

15/10/06 00:27 trabi Pozor na ně !!! Odpovědět

Auto Vašenda s.r.o.

IČ: 27083039, DIČ: CZ27083039

Pod Harfou 3

190 00 Praha 9

.link.

Dal sem si k nim auto na výměnu těsnění pod hlavou. O půl litru přelili motorový olej, při vyzvednutí auta po opravě nešlo dobře řadit, problém neodstranili. Před tím auto řadilo tak, že jsem o tom ani nevěděl. Po 50km po servisu odešel záhadně krokový motorek volnoběhu a nakonec teď po půl roce jsem zjistil, že mám jiný alternátor. Zrezlý z roku 96. Můj byl z roku 2000 a repasovaný. Mám na tu repasi doklad a buhužel ještě záruku. Prostě mě vytočili maximálně. Hádat se s nima nehodlám a stejně by to nic nevyřešilo. Proto sem se aspoň rozhodnul udělat jim reklamu. Auto mám Saxo z roku 2000.

#

passcheck Re: Pozor na ně !!! 15/10/06 15:23

Já bych to tak nenechal! Jestli máš důkazy (jak píšeš), tak bych tu "opravu" reklamoval, příp. se obrátil na ČOI. Teď už je asi pozdě (?), ale pro příště a hlavně pro ostatní: než auto svěříte do nějakého nevyzkoušeného servisu, je dobré si "označit" důležité agregáty (altík, hydročerpadlo...) a při vyzvednutí si vše zkontrolovat. V "branži" ojetých aut tady máme stejnou džungli jako v politice. Věřit lze jenom sám sobě. Škoda nám, kteří si nemohou všechny opravy dělat sami :(((

#

xmonk Re: Pozor na ně !!! 15/10/06 22:37

jo jo vasenda je trouba a nedal bych mu na opravu ani trikolku

skoda ze ses nezeptal predem spoustu lidi by ti reklo neco moc peknyho na tenhle servis

Tak jsem pročetl celé vlákno a jsem rád, že jsem zpátky v Peugeot-clubu (na férovku, když půjdete na poštu když se vydávají důchody nebo pojedete v sobotu dopoledne narvanou tramvají plnou důchodců, kteří si budou unissono stěžovat, co zase nefunguje, co jim zdražili - budete mít úplně stejnej pocit, jako já po pročtení těchto tlachů - výpovědní hodnota nulová, popsání konkrétního problému mi taky jaksi chybí - prostě se na BXku chovají jako báby na trhu a já se ani nedivím, že ani RETROCARU, ani Vašendovi nestály za nějakou reakci).

Co se týče mě, mohu Vašendy doporučit, mám s nima dobré zkušenosti a výměnu rozvodů zvládnou určitě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Víš on není BX club a BX club je třeba se dívat co je za tečkou na CZ je situace opravdu smutná, ale je ještě klub COM a tam je to o něčem jiném. To jsem asi odbočil od tématu, ale musel jsem k tomu říct svůj názor jelikož jsem byl a možná ještě jsem členem BXclub.com ikdyž BX už umřelo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a k řemenu, není to až takový problém, ale je potřeba dvou párů rukou a trochy zkušeností dá se to zvládnout za dvě hodiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajimalo by me na kolik vymena rozvodu cca vyjde?? A rozdil mezi origo a neorigo servisem. Prave me to ceka s moji 406 1.8 16V. Jsem docela lama :) tak ani nevim co vsechno je potreba jeste menit. Co jsem ho koupil jeste nevidel servis, takze jeste olej, filtry ...

Mam to kousicek do AVCAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zen108

6 az 7 tacu ... ja jsem myslel ze to bude tak 15 litru. No zkusim zavolat do avcar orientacne :).

Tak to se připrav na jiný částky :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi před měsicem jsem to nechal vyměnit (rozvody+klatky) v orig.servise peugeot domansky a jsem spokojen:roker.Cena 9000Kč.Mam 406 hdi/80kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.