robozv

Rozhodujem sa pre kupu P307

12 posts in this topic

Ahojte Peugeotaci rozhodujem sa o kupu jazdenej P307 benzin chcel by som nejaku dobru radu od vas. Chcel by som Vase dotazy ohladom toho na co si dat pozor pri kupe na co sa zamerat. Mal by som zaujem 307 od roku 2003.

Dalej by som uvital nejake rady ohladom vyberu objemu uz som toho dost precital kade tade chcel by som vediet ci 1,4 55kw neni moc slaby na vahu auta a ako sa sprava pri zrychleni radsej by som volil 1,4 65kw alebo co hovorite na 1,6 80kw.

Najviac je v ponuke v bazaroch P307 1,6 ale ako citam tam je tiez vacsia spotreba (relativne) niekto uvadza 6,9 a zase niekto 8,5 priem. Jasne ze to zalezi od sposobu jazdy. Kazdy jazdi individualne. Ja by som ho vyuzival na jazdenie do prace cca 30km tam a spät. a po meste samozrejme. Nepotrebujem nejaku formulu ale sem tam treba zrychlit vsak to poznate.

Rad by som privital seriozne postrehy budem Vam vdacny a ak sa mi podary nejaky zaobstarat rad da pridam do partie Peugeotakov vopred dakujem :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 je na moj vkus slaby ale zalezi vsak co od motora ocakavas. Je to spolahlivy motor, najcastejsi problem pri tychto motoroch bol zaneseny stvrty vstrekovac a zapalovacia rampa. 1.4 16V je na tom s vykonom lepsie i ked ja mam o vykone trosku ine predstavy :) Tam akurat zvykol byt problem s prednou lambda sondou, inak nic vazne. 1.6 16V je uz celkom dobry motor, ma aj silu ale dal by som si pozor na spotrebu oleja. A este 1.4 16V a 1.6 16V mali sem tam problem s hydraulickymi zdvihatkami. Viac ma momentalne nenapada. Prajem stastnu ruku pri vybere :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No neviem, ale mne sa zdá na tak relatívne ťažké auto ako P307 55kW príliš málo. Písal si, že nepotrebuješ formulu, ale sem tam zrýchliť treba. Obávam sa, že pri tomto výkone sa o zrýchlení asi nedá hovoriť. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je pravda, měl jsem 307SW/66kW a prodal jsem ji protože byla strašně líná, teď mám 307SW/100kW a jsem spokojen! :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale nemůžete přece srovnávat normální 307 s eswéčkem! To je téměř o půl tuny těžší a vyšší. Na krátkou 307 v pohodě stačí 66 kW. Sice to byl dízl (1,6), ale takovej rozdíl to zase, myslím, nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslím že budeš volit mezi 1,6 80Kw nebo 1,4 16 V, osobně bych šel do 80Kw,ta spotřeba o tolik vyšší nebude a pojistaka je stejná

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor 1,4 16V je modernější s proměnným časováním ventilů, ale 1,6 16V má přece jenom vyšší výkon a později by jsi mohl litovat.Kup raději jednašestku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1,4 16V ..na normální ježděni na našich silnicích dostačující.Dojíždím týdně přes 150 km do práce.Spotřeba 6 litrů ,jezdím okolo stovky za hodinu.Pokud se týká výkonu jsem docela spokojený,ale problém mám zatím okolo vyskytujících se závad v prvním roku provozu...vydřené brzdové kotouče vzadu.nefungující brzdová světla atd..Ale naproti tomu velký prostor v aute..krásné svezení..atd..Nemyslím,že je to špatné auto,ale spíš je problém v lidech v servisech a jejich přístup..:potlesk:potlesk:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všude je chleba o dvou kůrkách. V něčem jsou lepší, v jiném trochu pokulhávají. ;)

jestli benzín tak 1,6.:super

[upravil dne 2/4/07 Bohumil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky se přikláním k 16-16V,je to docela těžký auto a aspoň budeš mít nějakou rezervu ve výkonu:papa

307 2,0HDi 110FAP

LAGUNA 2, 18-16V PRIVILEGE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.