Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupě 406 break


kLiKaTeC

Recommended Posts

Čaj Borci a Borkyně,:mrk

páč sem se nenávratně zamiloval do Pažouta 406 break.(max do 100 000,-Kč)

chtěl bych si ho dotáhnout z Francie či ze státu tam kolem.Esi by jste mi neporadili na co jsi dát pozor (vím, že toho hodně) aspoň na to nejdůležitější.:myslim

A ještě malou radu: spočátku jsem byl jednoznačně pro diesel, ale nějak mě nahlodávaj náklady na provoz, jestli nebude lepší nějaká úsporná benzínová varianta..

Díky moc přátele:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, chladící kapalina je v podstatě na sichr, když se mění vodní pumpa, tak je stejně potřeba jí vypustit. Pokud to bude verze 1,9TD, a ne 2,1, tak si k tomu rovnou přidej vůli ventilů. Pak taky řemen vnějšího příslušenství... všecky filtry, no a tutově bude něco málo taky na podvozku - tyčky, čepy, brzdy. Takže těch 20 sedí, pokud se vybere dobře - při špatném výběru to taky může být o hodně více...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No díky za studenou sprchu, dvacet za servis a co neautorizovanej servis??

Jinak auto okolo 150 a víc by bylo lepší, ale pochopte že každej nemá 150-200 tis po ruce a musim vystačit z málem holt, bude to těší, ale veřim že snad najdu dobrej kousek a myslim že na to \"nejnutnější\" bude stačit 10tis a zbytek postupně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No těch 20 je zcela samozřejmě za neautorizovanej servis, v autorizovaném by to byla poněkud jiná suma, za tohle... A na to \"nejnutnější\" naopak raději počítej spíš víc, než míň, protože není nic horšího než to jen tak nějak nouzově polepovat, na co zrovna zbyde, a platit tak jednu práci zbytečně několikrát za sebou. 10tis, to jsou tak akorát ty rozvody, vodní pumpa, vůle ventilů (těsnění víka, gufero vačky...), olej, voda a filtry. Nic víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kLiKaTeC

No díky za studenou sprchu, dvacet za servis a co neautorizovanej servis??

Jinak auto okolo 150 a víc by bylo lepší, ale pochopte že každej nemá 150-200 tis po ruce a musim vystačit z málem holt, bude to těší, ale veřim že snad najdu dobrej kousek a myslim že na to \"nejnutnější\" bude stačit 10tis a zbytek postupně..

No jo. Auto je nejhorší investice, víš? Takže jesli už ti nestačí socka za 10 Kč a chceš opravdu jezdit svým, tak se smiř s tím, že to něco bude stát. A jestli dáš za takový auto 100 litrů, tak 20k na opravy je naprosté minimum - určitě se dá ta oprava udělat za míň s tím, že \"to stačí\", ale dříve nebo později se ti něco vysype. A jak to tak chodí, tak zrovna ve chvíli, kdy auto budeš potřebovat nejvíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kLiKaTeC

Takže názorově všemi, se nedá dotáhnout slušnej P406 break do 100tis??

Má někdo zvás zkušenosti z dotahem takovejhle kár z venku??

To jsou ti Pažouti takový mrdky, že nic nevydržej, pokud nejsou min jak 7 let staré??No nevim, nevim..:grr

Upřímně řečeno tvé myšlenkové pochody příliš nechápu. Pokud si myslíš, že koupíš super auto za osminu jeho původní hodnoty a nebudeš na něj muset ani sáhnout, tak v tom případě ano, to jsou potom naprosto děsné mrdky, když takto staré a za takovou cenu vyžadují nějaký servis. Doporučuji se v tom případě raději rozhlédnout jinde, je určitě spoooousta super aut, které za stejnou cenu a stejně staré vůbec žádný servis nepotřebují :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počkej, zle jsi mě pochopil, nikde tu netvrdím, že nehodlám servisovat to je mi zcela zřejmé a také netvrdím že to bude super auto(jsem realista), ale můj problém jak koukám na vaše reakce vidíte v malé částce na jeho koupi 100tis..

Pro mě to jsou v této chvíly velké peníze + nějaká ta částka na servis a přihlášení, ale více už nemůžu..

Spíš si tu připadám jako nějaký chudák co chce za sto papíru zázrak..Nebo všichni jezdíte v modelech r.2000 a víše?:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím posledního půl roku v autě r. v. 1996, aktuálně v tom jsem vč. koupě za 190tis., ale v tom jsou i gumy za 20 (protože se v tom fakt nehodlám zabít kvůli blbý šlupce) a podobný srandy. Z techniky bylo třeba jen vyměnit čidlo brzdového pedálu za 500 Kč a silonové uložení spojkového pedálu (50 Kč), zbytek pneumatiky + rádio + kosmetika.

Pokud jde o 406ky, kolem sta tisíc se dá narazit na pěkný auto, ale bude to stát dost peněz jenom na tom hledání. Fakt to nebude fungovat tak, že koukneš na inzerát s pidifotkou, vyrazíš do Francie, koupíš a budeš dalších 10 let spokojeně chrochtat blahem. Oni Němci taky nejsou pitomí, super koupě se sice naskytnou, ale zhruba podobně jako u nás. Jen Německo je větší trh s auty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kLiKaTeC

Počkej, zle jsi mě pochopil, nikde tu netvrdím, že nehodlám servisovat to je mi zcela zřejmé a také netvrdím že to bude super auto(jsem realista), ale můj problém jak koukám na vaše reakce vidíte v malé částce na jeho koupi 100tis..

Pro mě to jsou v této chvíly velké peníze + nějaká ta částka na servis a přihlášení, ale více už nemůžu..

Spíš si tu připadám jako nějaký chudák co chce za sto papíru zázrak..Nebo všichni jezdíte v modelech r.2000 a víše?:o

Nikdo z tebe chudáka nedělá.Ale za 100000,-Kč nemůžeš chtít 406 break HDi. Já si myslím, že se za ty peníze dá koupit v naftě 406 s motorem TD a to možná i za miň ale musíš počítat s vyššími investicemi v servisu (údržbě dieselu). Ale pokud by si chtěl 406 break v benzinu, tak to už by bylo lepší. Ale v každém případě se musíš koukat na starší ročníky. A domnívám se, že mezi benziny najdeš pěkné 406 i s výbavou. Nevím, co budeš vozit, kolik najedeš atd. ale myslím si že na break je nejlepší motor o obsahu 2.0i. A co se týká spotřeby, tak bude hodně záležet na tobě (styl jízdy, vzdálenosti, údržba atd.) Já mám 406 sedan 2.0i 16V a spotřeba dle palubního počítače je (poslední měření) průměr 7,6 l/100km. Ale na na dálku je menší. Přeji ti šťastný výběr a radosti z jízdy s Peugeot 406:papa:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projdi si annonce.cz a tipcars.cz, zjistíš, že 406 combi TD do 100 t. se prakticky nevyskytuje (na tipcars jeden bílý bez klimy). A pro tebe by měla být hranice 80 t, aby ti zůstaly peníze na opravy. Ten, kdo ho prodává, tak v poslední době už nedává do údržby, takže tě to opravdu čeká.

Snad koukni po tom benzínu, ten by v té ceně byl k mání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kLiKaTeC

Počkej, zle jsi mě pochopil, nikde tu netvrdím, že nehodlám servisovat to je mi zcela zřejmé a také netvrdím že to bude super auto(jsem realista), ale můj problém jak koukám na vaše reakce vidíte v malé částce na jeho koupi 100tis..

Pro mě to jsou v této chvíly velké peníze + nějaká ta částka na servis a přihlášení, ale více už nemůžu..

Spíš si tu připadám jako nějaký chudák co chce za sto papíru zázrak..Nebo všichni jezdíte v modelech r.2000 a víše?:o

Ne, ještě před týdnem jsem jezdil s 405D z r.90, která byla v perfektním stavu, ale zase jen díky tomu, jaký měla servis. A nový majitel za ní taky zaplatil dvakrát tolik, než se normálně stejně staré prodávají - a to okamžitě, jak se dozvěděl, že vůbec bude na prodej, ani jsem jí nestihl nikde nabízet. Není to o roku výroby, je to jen a pouze o stavu - a stav je to, co se platí. Velmi naivní je představa, že koupíš 406 v naftě za 100tis a na prvotní servis si necháš jen 10 - a to mnohem spíš tím, že ty auta, co sis vyhlídl, na těch 100tis teprve začínají - a podle toho taky vypadají. Mimochodem jsem tyhle 406 kombi v 1,9TD a 2,1TD celý loňský rok prohlížel, neb to byl jeden možný adept ke koupi, a za 100tis to byly doslova vraky - jakž takž rozumně použitelné začínaly na 120 + 30tis okamžitých investic. A to bych ještě musel zamhouřit oko - byly skutečně jen jakž takž použitelné, nikoliv pěkné. Což třeba není vidět z nějaké inzerce a fotek, ale až "na place"... takže případnými odkazy na bazarové zázraky nereaguj, já ty auta posuzuju až podle prohlídky naživo, a zvlášť u těch nejlevnějších to bývá oproti fotkám hooodně rozdíl.

Nicméně takhle - pokud chceš 406 combi s 1,9TD, což je v naftě nejlevnější varianta, smiř se a) s tím, že ten motor je na hodně klidnou jízdu, není to žádná raketa, a když ho budeš extra honit, tak za chvilku zařve, protože takhle těžké auto uveze jen tak tak, b) se smiř s tím, že to bude starý model ze začátku výroby - tj. 96/97, a slušně řečeno více používaný, a za c) se smiř s tím, že bude tak za 110, a bude velice vhodné do něj dát apoš těch 20 na začátek - ty zmíněné rozvody a náplně, velmi pravděpodobně brzdy a nějaký ten čep, stabilizační tyčky, a s tím související geometrie. Pokud na to nemáš, tak si to nekupuj, nebo riskuješ, že ti zbydou oči pro pláč, pokud na to nemáš jen dočasně, a můžeš si na to půjčit třeba 30 s tím, že je pohodlně zaplatíš třeba do půl roku, tak si na to půjč. Ale prostě počítej s tím, že tohle není škodovka stodvacítka, kde jsou díly za pár korun. A počítej s tím, že to platí zcela obecně, i pro jiné značky, ať již kde !nadšenci" na jiných fórech napovídají cokoliv. Ono to není o tom, jestli jsou to mrdky nebo ne, ono je to spíš o tom, že na tomto fóru je mnohem více realistů, než jásavých blbů s klapkami na očích vychvalujících to "svoje" za každou cenu až do nebe, a nepřiznávajících žádné mouchy...

A ještě jeden dodatek, který s oblibou píšu - když si necháš větší rezervu, a náhodou není celá potřeba a nějaká kačka ti zbyde, je to 1000x lepší a příjemnější varianta, než spoléhat na nějaké "musí stačit 10tis, a zbytek kdyžtak až někdy potom", a pak řešit vzniklé průsery a muset si kvůli tomu někde narychlo půjčovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...