kLiKaTeC

Koupě 406 break

44 posts in this topic

Čaj Borci a Borkyně,:mrk

páč sem se nenávratně zamiloval do Pažouta 406 break.(max do 100 000,-Kč)

chtěl bych si ho dotáhnout z Francie či ze státu tam kolem.Esi by jste mi neporadili na co jsi dát pozor (vím, že toho hodně) aspoň na to nejdůležitější.:myslim

A ještě malou radu: spočátku jsem byl jednoznačně pro diesel, ale nějak mě nahlodávaj náklady na provoz, jestli nebude lepší nějaká úsporná benzínová varianta..

Díky moc přátele:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo aspoň něco:)

díky, vím bude to těžké najít něco kloudného, ale sto klacků je ted pro mě strop.A na stopro diesel, to už je mi ted jasný..

Bude to můj první Pažout, tak doufám, že né poslední..

Čus :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli je pro tebe 100tis strop, tak to upřímnou soustrast. Protože bude potřeba taky nějaký prvotní servis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tím počítám..

Jak to dotáhnu určo hnedka do servisu, to bude chtít jasná páka..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, chladící kapalina je v podstatě na sichr, když se mění vodní pumpa, tak je stejně potřeba jí vypustit. Pokud to bude verze 1,9TD, a ne 2,1, tak si k tomu rovnou přidej vůli ventilů. Pak taky řemen vnějšího příslušenství... všecky filtry, no a tutově bude něco málo taky na podvozku - tyčky, čepy, brzdy. Takže těch 20 sedí, pokud se vybere dobře - při špatném výběru to taky může být o hodně více...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No díky za studenou sprchu, dvacet za servis a co neautorizovanej servis??

Jinak auto okolo 150 a víc by bylo lepší, ale pochopte že každej nemá 150-200 tis po ruce a musim vystačit z málem holt, bude to těší, ale veřim že snad najdu dobrej kousek a myslim že na to \"nejnutnější\" bude stačit 10tis a zbytek postupně..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No těch 20 je zcela samozřejmě za neautorizovanej servis, v autorizovaném by to byla poněkud jiná suma, za tohle... A na to \"nejnutnější\" naopak raději počítej spíš víc, než míň, protože není nic horšího než to jen tak nějak nouzově polepovat, na co zrovna zbyde, a platit tak jednu práci zbytečně několikrát za sebou. 10tis, to jsou tak akorát ty rozvody, vodní pumpa, vůle ventilů (těsnění víka, gufero vačky...), olej, voda a filtry. Nic víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kLiKaTeC

No díky za studenou sprchu, dvacet za servis a co neautorizovanej servis??

Jinak auto okolo 150 a víc by bylo lepší, ale pochopte že každej nemá 150-200 tis po ruce a musim vystačit z málem holt, bude to těší, ale veřim že snad najdu dobrej kousek a myslim že na to \"nejnutnější\" bude stačit 10tis a zbytek postupně..

No jo. Auto je nejhorší investice, víš? Takže jesli už ti nestačí socka za 10 Kč a chceš opravdu jezdit svým, tak se smiř s tím, že to něco bude stát. A jestli dáš za takový auto 100 litrů, tak 20k na opravy je naprosté minimum - určitě se dá ta oprava udělat za míň s tím, že \"to stačí\", ale dříve nebo později se ti něco vysype. A jak to tak chodí, tak zrovna ve chvíli, kdy auto budeš potřebovat nejvíc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pokud chceš slušnej kousek tak bych se od těch 100 000 odpíchnul směrem nahoru. protože když si pak propočítáš investice do staršího auta tak pochybuju,že se Ti to vyplatí :roll

Tím víc to platí pro diesla

[upravil dne 29.3.07 Api]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebo ted koupit treba 405tku v kombiku v nafte a po roce, dvou, az dosetris, si kup 406 break HDi v plne palbe :roker:super

Kluci maji pravdu... auto neni levna zalezitost, zvlast neco novejsiho... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, a na tý 405 za ten jeden rok prodělá taky 10 000,-. To bych si vzal radši na rok úvěr nebo leasing a potom ho splatil. Je fakt že auto je nejhorší investice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BATT: jo a urok preplatis o kolik? :myslim nehlede na to, ze kdyz se neco stane - nedejboze uraz, nebo bude muset rychle investovat nekam jinam?

+ penize na servis, gumy, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže názorově všemi, se nedá dotáhnout slušnej P406 break do 100tis??

Má někdo zvás zkušenosti z dotahem takovejhle kár z venku??

To jsou ti Pažouti takový mrdky, že nic nevydržej, pokud nejsou min jak 7 let staré??No nevim, nevim..:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kLiKaTeC

Takže názorově všemi, se nedá dotáhnout slušnej P406 break do 100tis??

Má někdo zvás zkušenosti z dotahem takovejhle kár z venku??

To jsou ti Pažouti takový mrdky, že nic nevydržej, pokud nejsou min jak 7 let staré??No nevim, nevim..:grr

Upřímně řečeno tvé myšlenkové pochody příliš nechápu. Pokud si myslíš, že koupíš super auto za osminu jeho původní hodnoty a nebudeš na něj muset ani sáhnout, tak v tom případě ano, to jsou potom naprosto děsné mrdky, když takto staré a za takovou cenu vyžadují nějaký servis. Doporučuji se v tom případě raději rozhlédnout jinde, je určitě spoooousta super aut, které za stejnou cenu a stejně staré vůbec žádný servis nepotřebují :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počkej, zle jsi mě pochopil, nikde tu netvrdím, že nehodlám servisovat to je mi zcela zřejmé a také netvrdím že to bude super auto(jsem realista), ale můj problém jak koukám na vaše reakce vidíte v malé částce na jeho koupi 100tis..

Pro mě to jsou v této chvíly velké peníze + nějaká ta částka na servis a přihlášení, ale více už nemůžu..

Spíš si tu připadám jako nějaký chudák co chce za sto papíru zázrak..Nebo všichni jezdíte v modelech r.2000 a víše?:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jezdím posledního půl roku v autě r. v. 1996, aktuálně v tom jsem vč. koupě za 190tis., ale v tom jsou i gumy za 20 (protože se v tom fakt nehodlám zabít kvůli blbý šlupce) a podobný srandy. Z techniky bylo třeba jen vyměnit čidlo brzdového pedálu za 500 Kč a silonové uložení spojkového pedálu (50 Kč), zbytek pneumatiky + rádio + kosmetika.

Pokud jde o 406ky, kolem sta tisíc se dá narazit na pěkný auto, ale bude to stát dost peněz jenom na tom hledání. Fakt to nebude fungovat tak, že koukneš na inzerát s pidifotkou, vyrazíš do Francie, koupíš a budeš dalších 10 let spokojeně chrochtat blahem. Oni Němci taky nejsou pitomí, super koupě se sice naskytnou, ale zhruba podobně jako u nás. Jen Německo je větší trh s auty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kLiKaTeC

Počkej, zle jsi mě pochopil, nikde tu netvrdím, že nehodlám servisovat to je mi zcela zřejmé a také netvrdím že to bude super auto(jsem realista), ale můj problém jak koukám na vaše reakce vidíte v malé částce na jeho koupi 100tis..

Pro mě to jsou v této chvíly velké peníze + nějaká ta částka na servis a přihlášení, ale více už nemůžu..

Spíš si tu připadám jako nějaký chudák co chce za sto papíru zázrak..Nebo všichni jezdíte v modelech r.2000 a víše?:o

Nikdo z tebe chudáka nedělá.Ale za 100000,-Kč nemůžeš chtít 406 break HDi. Já si myslím, že se za ty peníze dá koupit v naftě 406 s motorem TD a to možná i za miň ale musíš počítat s vyššími investicemi v servisu (údržbě dieselu). Ale pokud by si chtěl 406 break v benzinu, tak to už by bylo lepší. Ale v každém případě se musíš koukat na starší ročníky. A domnívám se, že mezi benziny najdeš pěkné 406 i s výbavou. Nevím, co budeš vozit, kolik najedeš atd. ale myslím si že na break je nejlepší motor o obsahu 2.0i. A co se týká spotřeby, tak bude hodně záležet na tobě (styl jízdy, vzdálenosti, údržba atd.) Já mám 406 sedan 2.0i 16V a spotřeba dle palubního počítače je (poslední měření) průměr 7,6 l/100km. Ale na na dálku je menší. Přeji ti šťastný výběr a radosti z jízdy s Peugeot 406:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projdi si annonce.cz a tipcars.cz, zjistíš, že 406 combi TD do 100 t. se prakticky nevyskytuje (na tipcars jeden bílý bez klimy). A pro tebe by měla být hranice 80 t, aby ti zůstaly peníze na opravy. Ten, kdo ho prodává, tak v poslední době už nedává do údržby, takže tě to opravdu čeká.

Snad koukni po tom benzínu, ten by v té ceně byl k mání.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kLiKaTeC

Počkej, zle jsi mě pochopil, nikde tu netvrdím, že nehodlám servisovat to je mi zcela zřejmé a také netvrdím že to bude super auto(jsem realista), ale můj problém jak koukám na vaše reakce vidíte v malé částce na jeho koupi 100tis..

Pro mě to jsou v této chvíly velké peníze + nějaká ta částka na servis a přihlášení, ale více už nemůžu..

Spíš si tu připadám jako nějaký chudák co chce za sto papíru zázrak..Nebo všichni jezdíte v modelech r.2000 a víše?:o

Ne, ještě před týdnem jsem jezdil s 405D z r.90, která byla v perfektním stavu, ale zase jen díky tomu, jaký měla servis. A nový majitel za ní taky zaplatil dvakrát tolik, než se normálně stejně staré prodávají - a to okamžitě, jak se dozvěděl, že vůbec bude na prodej, ani jsem jí nestihl nikde nabízet. Není to o roku výroby, je to jen a pouze o stavu - a stav je to, co se platí. Velmi naivní je představa, že koupíš 406 v naftě za 100tis a na prvotní servis si necháš jen 10 - a to mnohem spíš tím, že ty auta, co sis vyhlídl, na těch 100tis teprve začínají - a podle toho taky vypadají. Mimochodem jsem tyhle 406 kombi v 1,9TD a 2,1TD celý loňský rok prohlížel, neb to byl jeden možný adept ke koupi, a za 100tis to byly doslova vraky - jakž takž rozumně použitelné začínaly na 120 + 30tis okamžitých investic. A to bych ještě musel zamhouřit oko - byly skutečně jen jakž takž použitelné, nikoliv pěkné. Což třeba není vidět z nějaké inzerce a fotek, ale až "na place"... takže případnými odkazy na bazarové zázraky nereaguj, já ty auta posuzuju až podle prohlídky naživo, a zvlášť u těch nejlevnějších to bývá oproti fotkám hooodně rozdíl.

Nicméně takhle - pokud chceš 406 combi s 1,9TD, což je v naftě nejlevnější varianta, smiř se a) s tím, že ten motor je na hodně klidnou jízdu, není to žádná raketa, a když ho budeš extra honit, tak za chvilku zařve, protože takhle těžké auto uveze jen tak tak, b) se smiř s tím, že to bude starý model ze začátku výroby - tj. 96/97, a slušně řečeno více používaný, a za c) se smiř s tím, že bude tak za 110, a bude velice vhodné do něj dát apoš těch 20 na začátek - ty zmíněné rozvody a náplně, velmi pravděpodobně brzdy a nějaký ten čep, stabilizační tyčky, a s tím související geometrie. Pokud na to nemáš, tak si to nekupuj, nebo riskuješ, že ti zbydou oči pro pláč, pokud na to nemáš jen dočasně, a můžeš si na to půjčit třeba 30 s tím, že je pohodlně zaplatíš třeba do půl roku, tak si na to půjč. Ale prostě počítej s tím, že tohle není škodovka stodvacítka, kde jsou díly za pár korun. A počítej s tím, že to platí zcela obecně, i pro jiné značky, ať již kde !nadšenci" na jiných fórech napovídají cokoliv. Ono to není o tom, jestli jsou to mrdky nebo ne, ono je to spíš o tom, že na tomto fóru je mnohem více realistů, než jásavých blbů s klapkami na očích vychvalujících to "svoje" za každou cenu až do nebe, a nepřiznávajících žádné mouchy...

A ještě jeden dodatek, který s oblibou píšu - když si necháš větší rezervu, a náhodou není celá potřeba a nějaká kačka ti zbyde, je to 1000x lepší a příjemnější varianta, než spoléhat na nějaké "musí stačit 10tis, a zbytek kdyžtak až někdy potom", a pak řešit vzniklé průsery a muset si kvůli tomu někde narychlo půjčovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za plodné odpovědi,

je to pěknej dylen esi jít do benzínu a počítat z vyšší spotřebou a nebo do nafty a zase vetší náklady na provoz..

Nebo je opravdu o tolik větší spotřeba o proti dieselu třeba 1,8i 16V?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.