Ohryy Odesláno 28. březen 2007 Sdílet Odesláno 28. březen 2007 Problem je,ze mezi 2500 az 3500tis. ot. me zlobi motor. Pri nepatrnem seslapnuti plynu(max do ctvrt plynu) a pri prerazeni mezi temito otackami se motor jakoby zadusi,strati na nejkou vterinku vykon! pri plynule jizde mezi temito otacky s lehce seslapnutym plynem se motor jakoby zadrhava. Tento problem je ale nepravidelny! A pri jizde s plynem na podlaze to nedela,ale prijde mi,ze mezi temito otacky to neni ono! filtry a svicky jsou nove! V cem muze byt problem:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr4Gon Odesláno 28. březen 2007 Sdílet Odesláno 28. březen 2007 Bohužel mi to dělá moje 306,motor 1,4, taky.Když tomu dávám kotel,tak to jede ale v pohodě.Takže taky budu rád za jakoukoliv radu.A taky mi to někdy samo od sebe na křižovatce,nebo když dám neutrál chcípne.Že by škrtící klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ohryy Odesláno 28. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2007 chystam se klapku ted o vikendu vicistit,ale me to nechcipe,volnobeh to drzi krasne! mozna nejakej podtlak? Ty prvni jako svicky a filtry jsem uz udelal,ale zatim nepomohlo,budu muset koumat dal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JoeMaverick Odesláno 31. březen 2007 Sdílet Odesláno 31. březen 2007 robi mi to na 306 1.8i 74kW ked chcem pridat alebo predbehnut mam pocit akoby to vobec nechcelo ist ale ked to vytocim poriadne ide ako vystrelene z praku. mam vymenene vsetko, palivovy a vzduchovy filter, sviecky, novy olej teraz,... otacky pri nastartovani sice vyletia dost vysoko (aspon podla mna)na necelych 2000ot/min a tam drzia cca 2s ale spadnu na cca 1200ot/min a ked sa zacne zohrievat motor tak klesaju na 900-800ot/min.inak nic nesvieti z vyfuku len vodna para a kondenz a ked chcem potrapim hociake auto na ceste ale proste v urcitych otackach 2500-3000-3500ot/min neviem presne mi robi nieco ako by sa to balo pridat ale potom to je peklo.mozno to je normalny jav ale podla mna to tak nema byt.i ked su to vysokootackove francuzske mototy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 31. březen 2007 Sdílet Odesláno 31. březen 2007 Napadaju ma 3 veci: 1. Ked sa to prejavuje v urcitom rozsahu pridania plynu, potenciometer skrtiacej klapky. 2. Zapalovanie - od sviecok, cez kable (rampu) az po zapalovaciu cievku. 3. Zanesena skrtiaca kalpka, pripadne vaha vzduchu, ak to ma. [upravil dne 1/4/2007 durino81] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubakkaja Odesláno 31. březen 2007 Sdílet Odesláno 31. březen 2007 mi to delala zapalovaci civka tak se to projevovalo az to zacalo jet na 3 valce aspon sem pak vedel ktera to je:D asi to musis nechat vic projevit menit neco na zkousku nema moc smysl z financniho hlediska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.