Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Motor 2.0i


Ladis-s

Recommended Posts

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: P607Olda

Vznikne neprodejný kus,

aneb jak se nadřít a nic nezískat.

A kdo říká že ho chci prodávat. Já s tím autem chci jezdit. Je mi jasné že je to dost problém po papírové stránce, ale i to se dá zařídit. Pokud vyměním i brzdy, tak se dá přestavba nechat schválit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil :)

A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil :)

A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude.

A co tak ho predat a kupit si dvojlitra komplet?;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Lavak_Bob

Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Rozmysli, jestli tu práci nevěnovat tak, aby vznikla nějaká hodnota - např. opravit nepojízdné auto s vylágrovaným motorem (nejlépe 307).

Protože takhle do 306-ky věnuješ práci a vznikne auto, které má nižší hodnotu než před úpravou.

Vidím to denně u souseda, jak si opravuje různé 105, starší Hyundai atd, práce odvede dost a furt žádný pořádný výsledek.

[upravil dne 28.4.2007 P607Olda]

Prave ze problem je v tom ze jsem si svoje auti oblibil :)

A chci si udelat zrovna tohle. A kdyz se do nich ty dvoulitry davali, tak myslim ze to zas takovej problem nebude.

A co tak ho predat a kupit si dvojlitra komplet?;)

Prave ze ja mam cabrio a sehnal sem ho v relativne dobrym stavu a za takovy s dvoulitrem bych dal masli. A ta sestnactka je lenoch :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode :super, ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil.

[upravil dne 29.4.2007 Ladis-s]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když dvoulitr tak 2,0 16v at to stojí za to.....100kw to už aspon rozhýbe....budeš ale měnit celý agregát s elektrikou...možná by stačil 2,0 s XSi ten má 89kw a jede už slušně...ten mi tu leží komplet.......mnoho trpělivosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode :super, ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil.

[upravil dne 29.4.2007 Ladis-s]

Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ladis-s

Původně zaslal: P607Olda

Tak to je neco, to ti zavidim.

Akorat si myslim, ze kabrio je asi tezsi nez normalni provedeni, a proto je line. Je otazka, jestli by to dvoulitr vyznamne zmenil.

V kazdem pripade bych se ti snazil rozmluvit prestavbu.

Mas ten motor 1,6 v dobrem stavu? Normalne (mame ho napr. v 306 kombiku) a jeho ridic si docela pochvaluje, na normalni jezdeni docela staci. On jezdi asi 40 t rocne, sluzebne, ale taky na hory, do Alp.

Na to ze ma ten motor nalitano asi 160k, tak je docela v dobrym stavu. Ale jelikoz to auto ma pres 1300kg, tak je to dost znat. Jasne ze na normalni jezdeni to staci v pohode :super, ale mam rad kdyz vim ze kdyz seslapnu plyn, ze to fakt pojede. Tahle verze ma 65kW a koukal jsem ze ty dvoulitry maji asi 130kW, coz je dost rozdil. Taky jsem si rikal jestli nezustat u tohohle motoru a jen ho trochu upravit, ale myslim ze tim bych ho akorat kurvil.

[upravil dne 29.4.2007 Ladis-s]

Tak zkus ten motor upravit např. na čipovat a uvidíš.:myslim

Načipování přidá maximálně tak 6kW, a to je jak prd. Prave ze to chce mit nejdriv dobrej zaklad kterej se da takhle doladovat. Ten motor z S16 je asi nejzajimavejsi :) . Netusite nekdo za kolik se prodavaj?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...