Sign in to follow this  
Followers 0
Mišak

Přidani nafty

13 posts in this topic

Chtěl bych se zeptat kde se ubíra a přidava nafta na čerpadle Bosh motor 1.8Td.Chci trochu polaborovat jestli by nešlo trochu ubrat.Diky moc.

Muj typ je: Jestli to není takoví ten šroubekpod vracečkou nafty z prave strany ale nechci točit s něčím co nevím co je.

Prohledal sem toho moc ale asi sem zadaval špatně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod vracečkou a nad elektromagnetem? Velice opatrně! Je to dost citlivé! Poznamenej si původní polohu! Maník od Bosche, co je seřizuje, doporučuje hýbat s ním maximálně plus minus 10´.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha takže počítam tedy spravně že je to ono?Je to takový čtyřhran s dražkou na šroubovak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čtyřhran? To nevím:myslim Dvě hrany bych přidal..... Drážka na šroubovák by tam být měla. Měla by tam být i dirka pro plombu. Měla by tam být i přítužná matice. Jo a na závitu bývá někdy namáčknutej takovej plíšek. Vypadá jak zmáčknutá trubička.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nebo šestihran:)JJ dražka i ta dirka tam je zdalo se to byt aji potřeno nějakou žlutou barvou.Ten plíšek je tam prosim tě na co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barvou si značí čerpadla i ten maník od Bosche, co k němu vozím čerpadla. Ten plíšek přesně nevím, ale myslím, že to je jakoby součást zaplombování. Viděl jsem dost čerpadel, která to tam nemají. Rozhodně to není nic, co by ovlivňovalo funkčnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže teĎ to hlavní do ktere strany ubíram a do ktere přidavám?JE to když dotahnu přídam nebo naopak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

když nastartuješ a budeš s tím točit tak podle zvuku poznáš jestli ubíráš nebo přidáváš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, udělej to, jak píše zoby. Teď si za Boha nevybavim, na kterou stranu. A samozřejmě na ohřátým motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utahovat je ubirat a povolovat je pridavat kdyz to udelas o pul otacky, tak za cas propalis pisty, doporucuju Ti se do toho nestourat pokud do toho nedelas. Doporucuju tento proces delat na emisich(samozrejme u znameho) kde muzes sledovat nespalenou naftu ve vyfuku. Jak tam bude troska, zacinas propalovat pisty. Nejde to poznat a nestoji 10k za znicenej motor nebo jo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak sem zkoušel točit.Utahovat bylo přidavaní aspoň to na autě bylo pozna tím že se zvedly otačky taky sem zkoušel ubrat ale to zase jen ty otačky ubralo bych musel asi ještě poštelovat otačky volnoběhu že?

Jinak ja bych chtěl spíš trochu ubrat než přidat.

Jo taky sem zjistil jak sem auto projížděl že mam díru v tahu auto tahne tahne poak jak kdyby poleví to trvá možná pět set otaček a pak zase tahné normalně děje se to mezi 2500-3000 otačkama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netušíte někdo,kde je štelovací šroub na čerpadle Lucas? potřebuju naopak zkusit naftu ubrat,když trochu přidám plyn,tak to hulí jak lokomotiva:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.