Sign in to follow this  
Followers 0
rozsi

hlava

19 posts in this topic

Zdravim,mam takovej vestsi problem!Koupil jsem si Peugeot 205 1,9 GTI a nejezdil jsem ani 2 dny a praskla mi hlava.Je to praskly tak na p...,ze se to neda zavarit a taxem koupil novou hlavu,nechal vybrousit,porovnat,atd. jenze hlava nesedi na motor:-( Jelikoz aotomechanik nejsem a do motoru nijak zvlast zatim nevidim dal jsem to do opravny a tam do me furt husti,ze GTI jsou delany tak blbe,ze se hlava neda prehodit,protoze tam o nejaky milimetry nesedi vacky(?) a mam udajne koupit novej motor:-( Nevim co si mam o tom myslet,taxem chtel poprosit o radu odborniku.Co si o tom myslite???Thanx...Rozsi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to ptákovina v GTI se dělali jen 2 typy motorů, to bych možá bral, že by se minimálně lišily, ale aby se dva typově stejný motory neshodovaly je ptákovina, to by musela bejt ruční práce a ne pásová výroba. :D

Zavolej si na tohle číslo 602467007 nabízí hlavu na 205 1,9gti za 500,- tak je zkus prubnout

btw: Odkud jsi, jestli z daleka (LOUNY) dej vědět, koupil bych ti jí a pak to nějak poslal:D

[Editován dne 5/8/03 deeper]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlape kdybych se o tehle strance dozwedel driw,taxme to nejak mohli poresit,jenze ten typos co mi to zpravuje ji koupil za 2500+2500 vybrouseni a srovnani!Jnze ted mi rekl,ze tam nepasuji domky a vacka a,ze nejjlepsi bude koupit nowej motor!Uz jsem z toho \"pažouta\" nestastnej....:-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

vymen opravare...

zaplatit 5000 za to abych zjistil ze mi tam ten dil nepujde tak vrazdim :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozsi: Neni to v pažoutku je to v lidech, i když občas letí na adresu Frantíků takovejch jmen že si to ani nedovedeš představit :) Ale asi bych opravdu vyměnil mechanika :D taky jsem měl mechanika a ten mi snad to auto sám sabotoval, byl jsem tam pečenej vařenej, teď jsem koupil garage a je vysmáto. Plno věcí se dá udělat domádo :D přeci jen je to starší auto, nic moc složitýho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se štěstim koupíš kolem deseti dobrej motor.

Taky sem měl jednoho \"automechanika\" dokázal jenom pindat a utrácet moje peníze. Auto stálo a stálo až sem se nasr... tak, že sem si to zařídil sám a nakonec zjistil, že je to celkem pohoda, když má člověk heveroš a dílnu neni skoro nic co by nezvlád.

Hlavu prodej na inzerát. Problém je že když koupíš jinou co tam bude sedět, musíš jí nechat přerovnat což neni zadarmo. Pak stejně nevíš v jakym je stavu spodek motoru, aby se ti to po pár tisících nepotkalo u Kolína, takže se na to spíš vybodni kup motor buď celej nebo holej, přeházej blbinky a je to.

Chce to sehnat pořádnou havárku, něco novějšího rozsekanýho na šrot a trošku to oholit. Taky se dá dovézt a postavit na tvejch papírech něco co bude jezdit.

Jenže tohle všechno se odvíjí od toho, v jakym je jinak ten tvůj Pažout stavu, kolik si za něj dal, jak je starej a kolik máš ještě v kasičce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To rozsi: Čus,jen ti můžu říct že jsi měl ukrutnej pech. Proč nezajedeš za tim blbcem co ti to prodal a nevimlátíš zněj prachy na novou hlavu. Já měl podobnej problém s převodovkou u 405GLD špatný sinchrony. Koupil jsem na vrakáči převodovky (vždy mě ujš?ovali že to jsou ze 405GLD zyp přev B 1/5). Nakonec jsem musel převodovky rozebrat a udělat si jednu. Měl jsem s toho bobky, ale dopadlo to Good.

Do servisů se mi nechce moc jezdit, tam ti jsou schopný nakukat plno ptákovin.

ČUS MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar,problem s hlawou jsem uz wyresil.Stalo to sice sileny prachy(17000!!!) ale auto jelo!Po ujeti cca 1500 Km jsem ale opet narazil.Trosku jsem tomu dal a najednou bim...motor zhasl a uz se neroztočil!Kdyz jsem otocil klickem,tak vubec nereagowal.Zawezl jsem to automechanikowi a jeho diagnoza zni:je to chyceny na klice a musim koupit celej spodek motoru!!!:-( Hlava je komplet nova a ted se wysere spodek motoru...Co s tim???Uz obwolavam vrakace a ceny se pohybuji okolo 3000.Nabidli mi spodek motoru z 1,9 i udajne,ze je stejny jako GTI!Ten opravar ale rikal,ze jsou tam jinak pisty a ze mi sezene z GTI.Ja myslim,ze me chce namotat,ale oprawdu newim.Co si o tom myslite??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty pisty budou IMHO stejny na nonGTI i GTi verzi..... Mam doma spodek s 1.6ky ne sice GTi, ale multipoint vstrik to byl....... Pak mam jeste jeden a ten byl z jednobodovyho vstriku..... Celkem mam tedy moznost porovna 3 typy 1.6ky a vsechny mely stejne ¨pisty, takze u 1.9ky bych to videl stejne...... Ty motory se podle me lisily jen hlavou a programem v ridici jednotce....

BTW: Jestli je to chyceny na klice, tak bych uvazoval o brusu kliky a presalkovani.... na tu 1.6ku to vyslo 700 za brus a 2200 za salky (federal mogul)

Jo.. a koncne jsem se dopatral rozdilu v bloku mezi 1.9 a 1.6!!!!! :cool: je to uplne primitivni - mezi vanu a blok je dana asi 1,3 cm tlusty mezikus a ten eliminuje rozdiny zdvih klikovky a delku ojnic :) TZN, ze bloky jsou naprosto zamenne z 1.6 a 1.9 motoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čau, mam doma 309 gti na díly.Oholenej motor byl měl,máš-li zájem 777/823459,plzen

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, to je slušný nářez! Motor GTI se dá koupit za 5tis, za 15tis se dostane celé auto bez TP... Máš super opraváře, jen co je pravda! Radši se zeptej dopředu, na co tě vyjde to přehození spodku, aby ses pak nedivil. A možná se radši zeptej jinde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 All:dik moc za odpowedi!S 205 jsem se teda pekne zadrbal!Mozna to neni ani tak v 205,ale v tom kdo mi ji dela.Pote co jsem koupil spodek motoru za 3000Kc mi ten radoby opravar rekl,ze vymena spodku je zalezitosti 1-2 dnu a tak jsem mu to opet sweril.Chtel za to 5000 coz kdyz jsem obwolawal ostatni \"repairy\" bylo tak cca nejmin.(za praci).Ted mi ale rekl,ze jsem ten motor pretocil a jaxe to chytlo na klice,tak praskl i rozwodak a ohlo se wsech 8 ventilu:-( Jelikoz motorum nikterak nerozumim,tak newim jestli to neni nejaka bouda na me!Pred tim tvrdil,ze rozvodak vymenil,ale co ja wim!Co si o tom mysli Ti,co teto problematice rozumi wic nez Ja??????Jooo nejlip bych udelal,kdybych koupil hned nowej motor,ale netusil jsem ,ze nastanou takovy problemy!Jinak je problem dat na 205 teb motor Mi16?Jaka je tak jeho orientacni cena?Predem dik wsem za rady....Rozsi

[Editován dne 1/9/03 rozsi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapáku tak ten se bude blbě schánět těch motorů už moc není. Pozeptám se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozsi: člověče, nevymýšlej blbosti, nebo do toho jen budeš sypat prachy bez užitku...

Buď vezmi ten GTI motor od Jopy, a nebo si sežeň CELÉ jiné auto bez dokladů - na kterém si můžeš funkčnost vyzkoušet - a pak teprv něco přendavej...

To platí především o tom Mi16! Dělám leccos, ale koupit někde neznámej motor s dráty na hromadě, a pokoušet se to nalámet do 205-ky, bych si netrouf snad ani zadarmo... Proclená 405-ka Mi16 by se dala koupit okolo 20tis, koukni do Annonce. Dokonce před pár měsíci tam někdo od Mělníka nabízel věci z bouračky, a motor byl schopen předvést v chodu, to by taky případně šlo - ale lepší je mít obě auta na place, z jednoho to vyndavat, a do druhého hnedka dávat, jinak se z toho zblázníš :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 oddie:Ten spodek motoru je od znamyho,kterej koupil na Slovensku 205 GTi bez papiru za 15000 a potreboval hlavu.Tudiz mi prodel ten spodek.Nez se ta kara rozebrala,tak ten motor slapal!Spis mi nejde na rozum,jestli kwuli klice muze prasknout nowej rozwodak a wohnout wsechny wentily?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jak to tady ctu, tak jsou 2 moznosti (doufam ze se tu nikdo neurazi)

1.) bud jses totalni lama ty

nebo a to bych rekl, ze je pravdepodobnejsi

2.) je ten opravar peknej curak (sory za to slovo) a neco zvoral a chce to ted nejak zachranit s \"dobrou\" reputaci...

Anebo je to mozny oboji.........

Osobne si myslim, ze kdyz se sekne chytne klika, tak rozvodak by snad prasknout nemel a novej tim tuplem ne.

Nevim, jestli jsem to dobre pochopil, ale uz tam mas ten \"novej\" spodek, kterej byl ze slovenskyho vraku.... Od toho bych zadnej zazrak necekal. Ze byl ten motor v chodu neznamena, ze byl OK.

O te Mi16ce radsi moc nepremyslej, pokud tomu nerozumis, tak te kazdej natahne a stejne te budou vsichni od toho odrazovat.... Neni to nejak extra slozity, ale musis si uz par pazoutu predtim aspon trochu rozebrat a prokoumat co a jak je delany.....

Jo a na zaver: mas velkou smulu na auto a na opravare, ale vysvetli mi jednu vec... Kdyz jsi koupil auto a za 2 dny se ti podelalo, proc jsi to tomu bobanovi neomlatil kapotou o hlavu??? :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.