Sign in to follow this  
Followers 0
PaaX

205 Problém

16 posts in this topic

Zdravím, mám jeden dotaz. Mám model GTi a pod kapotou mám v nádobce na ch.kapalinu čidlo, které ukazuje stav ch.kapaliny. Na přístrojové desce mě ta kontrolka pořád svítí červeně, v závislosti na teplotě kapaliny pak silněji (trocha elektrofyziky). Je mě divné, proč pořád svítí a když dojde kapalina, zhasne. Nemělo by tomu být naopak ? Nějaká negace či co , nebo to je správně? Dále bych chtěl někoho poprosit, zda nemá naskenovaný org. manuálek k 205, nevím k čemu všemu jsou ty kontrolky na palubovce a terá je funkční a která ne, ýárovky jsem měnil, ale nejsem si pořád jistý. Díky moc za pomoc.

PS : Ještě jsem si vzpoměl na jednu věc, mám na autě 175/70 R13 a tachometr mi ukazuje o 10 Km/h více, nevíte kde se dá regulovat ta rychlost ? Ciferníkem v budíku se mě moc hýbat nechce :-)) díky moc za pomoc Ahoj Micha

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tý rychlosti - dej tam větší kola na gti patří minimálně 15ky mělo by se ti to srovnat, Těch kontrolek na palubce moc nejni a většinou maj stejnej význam jako ve všech jinejch autech a s tim čidlem nevim, protože já ho tam snad ani nemam, a když jo tak je odpojný, co to je za ptákovinu aby bylo čidlo v nádobce na kapalinu? :D:D:D:D Poslední dobou zjiš?uju co p205 to originál práce.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to jsem zapomněl na gti jsou psaný kola a tachometr je nastavenej na 185/14 takže jestli jsi tam narval menší a tak rychlost musí ukazovat víc.

Takovej blbej dotaz jak to jezdí na takhle úzkejch kolech, už se mi povedlo odlepit 205/15 a to jsem jel 40km/h musí to bejt docela o hubu ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deeper: já třeba v 205 1,8 D čidlo v nádržce na brzdovku mám, ani nevim, jestli je funkční, ale dráty do ní vedou. Proč si myslíš, že je to ptákovina ? Já si naopak myslím, že je docela namístě vědět, že mi někde teče a ubejvá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jo, to je to samý jako mít čidlo v nádržce na ostřikovače, tam se stačí kouknout z boku a vidíš to :) stejně neni dne abych neměl otevřenou hauptnu a nehrabal se v motoru - btw. Teď jsem se byl podívat a taky tam to čidlo mam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deeper: jasně že se v tom furt hrabu takže mam přehled, tohle sou takový \"vychytávky\" pro users only, čili lidi, který ani neví kudy se do motoru leze, pak se jim rozsvítí červené STOP, zajedou do servisu a zaplatí milión za tzv. \"opravu\".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je ještě good, mě v pondělí celý auto zhaslo a chcíplo k tomu, v jednu ráno docela prekérka. Dneska mi volal známej že byl v garáži a pučil si mojí baterku a když jí vracel tak přehodil póly, hm prej se kouřilo z alternátoru, ale NIC VÍC:mad: A já pořád proč když pustim světla tak mi chcípne motor..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste k tem kontrolkam: v zimnim obdobi mi nekudy utika chladici kapalina, v lete hladina drzi (nevim cim to je, ze by teplotou ;-)?. Je prijemne, ze podle kontrolky vim, ze bych mel trochu dolit, lepsi nez kazdy den v zime zvedat kapotu a koukat do bandasky :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zajímavý, mě naposled utekla kapalina asi před 14 dny během půl minuty mi zmizelo asi 5 litrů,:D swiňa mi vylítlo topení, kontrolka ani neblikla. To ztrácení vody může bejt 1000+1 důvodů, osobně by mě napadlo že se ti zimou trochu stáhne klíňák a přihne Ti vodní pumpu a tý to utíká kolem těsnění - tohle mi dělalo na kadettu tak nevim s peginou jsem takovej poblém ještě neměl. Hlavně nevidíš pod autem louži protože voda kape na motor a hned se vypařuje:)

[Editován dne 5/8/03 deeper]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deeper: to s tou vodní pumpou asi nebude ono, XU motory mají vodní pumpu na rozvoďáku.

To s tou baterkou je dobrý, taky tu mám jeden takový altík, kolega byl taky podobně šikovný. Taky \"se jenom trochu zakouřilo\" ( = shořelé všechny diody...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie: Mě tam vyhořely jenom tři, známej to tam prej umí napájet, tohle jde mimo mě, dá se to taakhle opravit, nebo je lepší sehnat jinej???? S tou vodní pumpou jsem jen tipoval, dík za opravu tohle jsem zatim neřešil, jinak poslední dobou se to auto strašně se*re, nevim asi je blbý počasí nebo co, jednou to je stratér, ten udělam, bouchne mi topení, opravim ho, vylítne mi tlumič......... občas si připadam jak original peugeot servis...... dokonce jsem si natáhnul do garáže počítač..... už mě nebavilo pořád někam volat kvůli cenám

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, opravit to jde, já to sice nedělám, ale dá se to. Když se ti pak za tu opravu zaručí...

To ostatní - no, znáš to, může-li se něco pokazit... atd, a může-li se pokazit víc věcí... no ani nebudu pokračovat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenhle Murphyho zákon mam v garáži hned vedle hasičáku........:D:D:D vařil jsem známýmu vejfuck a vedle měl hadičku od odstřikovačů a v ní mu ved benzín. Nevěděl jsem co mam hasit dřív držel jsem oba konce tý hadičky aby nešel oheň dál a vesele mi plápolaly politý montérky i rukavice a kámoš nejdřív utek a pak ho napadlo že by mě moh uhasit :D:D:D měl jsem úplně zkaženej celej den - ty rukavice byly moje nejoblíbenější :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No abych pravdu řekl, tak tohle je moje první autíčko a koupil jsem ho v bazaru za 20 000 viz. mije fotky v clubu. Já se v motorech taky hrabu, ale nerad bych něco přehlédnul a pak platil mnohem více, proto se ptám, máte s 205 více zkušeností. Třeba si netroufám rozebrat stříkačku, to bych dokupy asi nedal (možná), ale zbytek tech základních věcí si udělám udělám. Ano máš pravdu, jsou tam psané 185 R14, no já to neměnil a jezdím s tím v klidu a zdá se mi, že sedí dobře. Každopádně mám na předku nové Briliantky, které teď měnit nebudu, ALE JE DOBRÉ VĚDĚT, že se to bude chovat hůře, faktem je, že do zatáčky to trochu klouže, ale stačí ubrat fuel. No s těma kontrolkama to je jasné, taky vím ty základní, ale pak tam jsou takové žluté a jiné, ale asi nejsou pro tento model či co. Mimochodem starý majitel měl prasklou nádobu na chl.kapalinu a tak jsem jí musel měnit a ulomené to čidlo (už asi vím proč) taky to žralo kapalinu:-)). Jinak mám rád na plaubovce světílek jak v letadle a chci aby všechny fungovali správně a stejně před větší cestou vše ještě zkontroluju.

PS : moc jste mě sice neporadili, jelikož vyměnit kola je to nejjednoduší a s tou kontrolkou nejsem omoc chytřejší, funguje, ale naopak, když zhasne je zle. Štve mě, že se na tom tvoří měděnka v dost silné vrstvě a mám obyvy, aby to neucpalo rozvody. Nicméně se ve vodě zase rozpouší (tedy myslím).

Jinak díky moc za zájem a svou 205 budu dále vylepšovat, sned mě poslouží dobře.

čau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem elektrikář ale nestačili by na tom čidle prohodit kontakty??????? To samý mi dělal spínač na sahary. Když jsem ho spustil tak mi zhasnul a stačilo prohodit dva kabely. Tyhle úzký kola si tam nech na zimu budou se ti hodit a na pořádný svezení si sežeň o něco širší nebude ti to ulítávat, to auto je na to stavěný. Jinak stříkačku bych taky nerozebíral ale jinak to neni tak složitý jak se zdá na začátku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo, zkoušel jsem prohodit i kontakty a nic se neděje. Ono to je vpodstatě jedno, ale nechám to už tak. Ty kola pořídím, až nebudu už nebudu mít do čeho investovat :-)) a to asi hned tak nebude, ale díky za radu.

čau Michal P.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.