Sign in to follow this  
Followers 0
petross

lambda na 405ce

2 posts in this topic

prosim potřebuji radu, před dvěma roky jsem měnil lambdu (vadna -řekli na emisich). chtěl jsem ušetřit a dal jsem misto origoš , univerzal . museli pry přehodit nějake draty ,pry ta uni.nepasuje. byla to chyba protože se mi zda že je zase v tahu .nevim to sice jistě ale podle spotřeby (cca o 2 litry) si to mylim .chtěl bych dat spatky novou origoš ale nevim ktere draty otočili-měnili.mohli by ste mi napsat barvy -označeni těch dratu.

peugeot 405gri 77kw rv.88 4vstřik ,kat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: petross

prosim potřebuji radu, před dvěma roky jsem měnil lambdu (vadna -řekli na emisich). chtěl jsem ušetřit a dal jsem misto origoš , univerzal . museli pry přehodit nějake draty ,pry ta uni.nepasuje. byla to chyba protože se mi zda že je zase v tahu .nevim to sice jistě ale podle spotřeby (cca o 2 litry) si to mylim .chtěl bych dat spatky novou origoš ale nevim ktere draty otočili-měnili.mohli by ste mi napsat barvy -označeni těch dratu.

peugeot 405gri 77kw rv.88 4vstřik ,kat

Myslim, ze vsetky lambda sondy (stvordrotove) sa robia v standardnych farbach a nie je tam co pokazit. Byva to par bielych drotov, co je vyhrievanie a par cierny-sivy drot, co je vstup do riadiacej jednotky. Ak sa zapoja spravne farby do originalneho zapojenia v motore, malo by byt vsetko OK. Ja som napr. na 309 menil lambdu tak, ze som odstrihol droty za konektormi (blizsie k sonde) a nadpojil som farby tak, aby sedeli. Dal som si tam tiez lambdu univerzal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.