Lubik Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Zdar, tak mi nechodi palivomer a ted mi nechodi uz ani teplomer. Po nastartovani zacne prihazovat stupne az skonci ve stavu \"--°C\". Mam pocit ze mi v aute odchazeji nejake kondenzatory. Potreboval bych sehnat podrobne elektricke schema. Nemate ho nekdo prosim prosim.... Nevite nekde co znamena \"Systemy fazoveho rozrhrani\" ve schematech ktere jsou z knihy \"Jak na to?\" a koluji tu? Copak to auto ma nejake faze? Mam 406Hdi, 80kW, 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Původně zaslal: Lubik Zdar, tak mi nechodi palivomer a ted mi nechodi uz ani teplomer. Po nastartovani zacne prihazovat stupne az skonci ve stavu \"--°C\". Mam pocit ze mi v aute odchazeji nejake kondenzatory. Potreboval bych sehnat podrobne elektricke schema. Nemate ho nekdo prosim prosim.... Nevite nekde co znamena \"Systemy fazoveho rozrhrani\" ve schematech ktere jsou z knihy \"Jak na to?\" a koluji tu? Copak to auto ma nejake faze? Mam 406Hdi, 80kW, 2000 Potřebuješ schéma přístrojové desky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Myslíš toto : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Systém fázového rozhraní je uveden skoro na všech schematech a je označen stejně. Osazení konektorů v jednotlivých schématech se číselně jen doplňují a ne překrývají. Domnívám se, že se tak nazývá jednotka BSI nebo palubní počítač - nevím jaký byl název v originálu. Sjednocujícím prvkem je vícefunkční displej, který je připojen do této jednotky přes sběrnici VAN sběrnici (vodiče 9004 a 9005). [upravil dne 23/3/07 ladak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubik Odesláno 24. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Zdar, tak nic moc jsem nevyzkoumal. Ad. Komisar. - Ja mam uplne jinou pristrojovku. Co si ji pamatuju tak opravdu vypada jinak. Ad. OK406 - toto schema mam, ale to neni nijak podrobne. Chtel jsem opravdu neco podrobnejsiho, treba schema pristrojove desky atp. Nedavno jsem resil palivomer a zjistil jsem ze napajeni plovaku jde snad z pristojovky. No pro me celkem neuveritelne. Co jsem vyresil: Cidlo venkovni teploty (motorova je stale spatne). Cidlo venkovni teploty je nemocny. V pondeli jdu nakoupit dily do gme a dam tam termistor. Stale nevim proc mi obcas blika airbag, tahal jsem za vsechny draty pod sedackou a nezablikal.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Naskenovaná schémata z \"Jak na to\" najdeš tady. (Ale tam je jen to, co sem dal OKčko ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 24. březen 2007 Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Původně zaslal: komisar to jo ale on chce detail přístrojovky a to není nikde Já vím, jen si říkám, že opakování matka moudrosti a až bude někdo někdy vyhledávat schémata, tak je třeba najde a nebude muset akládat nové téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubik Odesláno 25. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2007 Tak dneska jsem pokracoval v badani. Knihu jak na to mam doma, ale prijde mi naprosto nevyhovujici, ty schemata jsou podle me na prd. Dneska jsem rozebral a vyndal naftovy cerpadlo. Poradne jsem vse vycistil, mel jsem venku i samotnej reostat (nebo jak se tomu rika - proste ten soupaci rezistor) pro palivomer, jde to celkem snadno vyndat. Pri plne nadrz jsem nameril neco kolem 60ohm, pri prazdne 2kohm. Pote jsem vse dal dohromady a nastartoval, ale jak jsem se podivil kdyz na jednom dratku toho reostatu je 1,8V. To je nejake divne. Ze by tak palubni deska nejak hejbala s napetim a tim zpresnovala mereni paliva v nadrzi? Odkud je to presne napajene? Kolik tam mate vy voltu? Ja ze bych to proste hvizdnul 12V a nazdar. No zatim se bojim abych neco neudelal treba BSI. Urcite si tam odtud taha hodnotu palubni pocitac, kterej taky ukazuje psi kusy a kdybych mu nalozil 12V tak nevim jestli by to zkousnul. Blby auta, zlata Š120.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 25. březen 2007 Sdílet Odesláno 25. březen 2007 No ukazatel - budik funguje na principu dvou civek, ktere jsou proti sobe otocne, v jedne civce je konstantni proud a tim vytvari urcite magneticke pole, ve druhe civce se meni proud pomoci toho promenliveho odporu na plovaku, cili snimani je udelany tak, ze pres ten promenlivej odpor na plovaku v nadrzi je ukostren jeden vyvod civky v budiku, druhy vyvod civky je spojen s vyvodem druhe civky a na toto spojeni je privedeno +12V, druhy konec druhe civky je opet pripojen na kostru, tim jak se meni odpor na plovaku v nadrzi, meni se i proud ktery proteka a tim se meni i magneticke pole kolem civky vznikajici a ty dve magneticka pole se navzajem ovlivnuji a rucicka se pak vychyluje. To je zjednuduseny princip, pro zamezeni toho jevu, kdy v nadrzi se palivo behem jizdy preleva a plovak se hybe, cimz by se hybala i rucicka ukazatele, je signal od plovaku integrovan pomoci nejakeho operacniho zesilovace, proste elektronickeho obvodu, ktery bude vytvoren na desce plosnych spoju uvnitr budiku a tim se rucicka stabilizuje a neni citliva na kratke vychylky plovaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubik Odesláno 26. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2007 AHA, diky za vysvetleni, ale nejak mi neni jasne jak se z toho dovi BSI co ma ukazovat na pocitadle dojezdu. Potrebuju novou pristojovou desku, ted je to jasny. Je nejaka nakopnuta. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubik Odesláno 28. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2007 Cus, musim se pochlubit, uz mi slape to externi cidlo teploty. Koupil jsem NTC termisor 2k2 a v excelu jsem pocital ruzne varianty dopocital na 22k paralelne a 860 seriove a hodil to tam. Podle toho co jsem doma zkoumal vcera odpoledne, tak rozdil mezi rucnim teplomerem a v aute pri 14st nebyl zadnej, rano mi za okny teplomer ukazoval -1, auto -2, ale jak jsem kousek ujel tak naskocilo -1. Jsem spokojenej! Oprava za 15Kc. Diky vsem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 28. březen 2007 Sdílet Odesláno 28. březen 2007 Původně zaslal: Lubik Cus, musim se pochlubit, uz mi slape to externi cidlo teploty. Koupil jsem NTC termisor 2k2 a v excelu jsem pocital ruzne varianty dopocital na 22k paralelne a 860 seriove a hodil to tam. Podle toho co jsem doma zkoumal vcera odpoledne, tak rozdil mezi rucnim teplomerem a v aute pri 14st nebyl zadnej, rano mi za okny teplomer ukazoval -1, auto -2, ale jak jsem kousek ujel tak naskocilo -1. Jsem spokojenej! Oprava za 15Kc. Diky vsem.... fajn, ten vypocet dodatecnych odporu se bude hodit i ostatnim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.