gogogo Odesláno 23. březen 2007 Sdílet Odesláno 23. březen 2007 Ahoj,mám peugeot 205 1.4 55kw r.v1993 jednobodové vstřikování. Vrchní část vstřikovacího ventilu,by měl být elektromagnet a je na něm to čidlo teploty nasávaného vzduchu.Diagnostika mi hlásí že je vadné měl prosím někdo tuto závadu,má to vliv na spotřebu?Auto mi i při klidné jízdě dost žere,o střílení do výfuku při uvolnění plynu ani nemluvím.Kolik by ten díl tak mohl stát?Asi to tak podstatný vliv mít nebude,ale setkal se tu někdo stím? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Tak jsem dneska taky po době dělal diagnostiku a koukám, že mi to házi chybu 13 (snímač teploty vzduchu), nevím jestli je to ta samá chyba co máš ty, protože jsem v papírech chybu "čidlo teploty nasávaného vzduchu" nenašel. Mám 1.4 58KW 91 a myslím, že čidlo na teplotu nasávaného vzduchu tam nemám. Jediný čidlo na teplotu vzduchu mám vedle expanzky, přinejtovaný společně s držákem na hadici vody, blízko vin čísla. Vzpomínám, že jsem ho rozpojoval při zaplým klíčku, takže asi proto ta chyba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Kua pes, jsem tak rychlej, že jsem to sem vložil dvakrát:D..takže opravuju a přepisuju to tímto...PARDON:papa [upravil dne 29/4/07 Vopičí] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.