Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

čidlo teploty nasávaneho vzduchu


gogogo

Recommended Posts

Ahoj,mám peugeot 205 1.4 55kw r.v1993 jednobodové vstřikování.

Vrchní část vstřikovacího ventilu,by měl být elektromagnet a je na něm to čidlo teploty nasávaného vzduchu.Diagnostika mi hlásí že je vadné měl prosím někdo tuto závadu,má to vliv na spotřebu?Auto mi i při klidné jízdě dost žere,o střílení do výfuku při uvolnění plynu ani nemluvím.Kolik by ten díl tak mohl stát?Asi to tak podstatný vliv mít nebude,ale setkal se tu někdo stím?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak jsem dneska taky po době dělal diagnostiku a koukám, že mi to házi chybu 13 (snímač teploty vzduchu), nevím jestli je to ta samá chyba co máš ty, protože jsem v papírech chybu "čidlo teploty nasávaného vzduchu" nenašel.

Mám 1.4 58KW 91 a myslím, že čidlo na teplotu nasávaného vzduchu tam nemám. Jediný čidlo na teplotu vzduchu mám vedle expanzky, přinejtovaný společně s držákem na hadici vody, blízko vin čísla.

Vzpomínám, že jsem ho rozpojoval při zaplým klíčku, takže asi proto ta chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...