Sign in to follow this  
Followers 0
paflachina

barva na bubnové brzdy

16 posts in this topic

Ahoooj,lovil jsem ve hledání,ale bez úspěchu,tak se teda zeptám;) Přemýšlím čím natřít bubnové brzdy,jestli se může použít normální barva nebo to chce nějakou spešl na vyšší teplotu.Aby se pak něco obyčejnýho hned nesloupalo díky zahřívání.Poradtéééé:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Použi buď spray na vysoké teploty sú rôzne farby, kúpiš to v mototechne, alebou použi farbu Hammerit tá vydrží tiež,( Farby -laky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud mohu doporucit, me se po zkusenostech ve spreji na brzdice = na nic, proste zadnou barvu ve spreji, musi se to natrit aby to poradne drzelo, jinak to na to jen tak naprskas, drzi to mesic dva pak to zacne stejne jit do pryc

chtel jsem dat brzdice a kotouce na stribrno, aby ladily s litakama. Sundal jsem kolo, vrtacku s ocelakem, potom omyl a opucoval redidlem. Koupil jsem SILIKOVOU stribrenku, napackal steteckem, tusim snad 2x. Drzi krasne, nelepi se nato prach, pac je to takova silikonova barva na omak opravdu skoro jak silikon(pozor...ne kozy ;) ). Normalni barva ve spreji byla za chvili zasla, odlupovala se..tohle drzi pekne a urcite kdyz je to silikonova barva teplotu na brzdici v pohode vydrzi. Tim ze je mekci a pruznejsi se neloupe a drzi jak ma a snasi lepe i pri sundavani kola kdyz do brzdice necim kovovym drcnu, ze se to hned nesedre nebo neubije.

[upravil dne 22/3/2007 rimmer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

já použil černý hammerite... bylo by to asi v pořádku, kdybych dodržel 4hodinovou dobu pro zaschnutí :D po cca 2 a půl jsem musel pryč... Auto dostalo kouř a barva stekla na vnitřek elektronů... Tak jsem to zase očistil a nemám tam nic :D Je zarážející, že tak drahé brzdy jako brembo max nemají nejakou antikorozní ochranu (zadní kotouče) :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já jsem taky uvažoval o barvě hammerite,ale našel jsem si na netu,že je dlouhodobě do +50°C a nárazově do 150°C či co.Kolik tak může bejt stupnů na kotoučích a bubnech při průměrném brždění??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

a co by jsi chtěl je od toho abys pak koupil nové a ne aby ti to vydrželo po dobu celého auta

to je mi jasné, zvlášť když je to na třílitru že? ale mám ty brzdy staré max 3měsíce :myslim to je právě to, proč se pozastavuji nad tím, že jsou zrezlé...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copak ona se delala 406 s bubnama vzadu ? nebo mas na mysli jenom ten bubinek v kotouci na rucku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: SAIrus

Copak ona se delala 406 s bubnama vzadu ? nebo mas na mysli jenom ten bubinek v kotouci na rucku ?

dělala... na naší 406 1.9TD jsou bubny vzadu... a nebrzdi to nejhur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: SAIrus

Copak ona se delala 406 s bubnama vzadu ? nebo mas na mysli jenom ten bubinek v kotouci na rucku ?

dělala... na naší 406 1.9TD jsou bubny vzadu... a nebrzdi to nejhur

406 1.8 16v má taky vzadu bubny;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jééé, to chci taky :mrk

Jakej je postup při aplikaci?:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem si dneska dal svou 406 na špalky a natřel si brzdy :

přední

post-0-14109595443329_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bezpecnost prace predevsim ;) No ale natrel jsi to pekne, priste byt tebou tak to dam radsi na ty cihly v pozadi, nebo uplne nejlip svarit si dve pekne trojnozky ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty \"špalky\" jsou z tvrdého dřeva a dost široké. Kdybych jim nevěřil, tak na ně svojí milou 406 nedám. I nu na \"vesnici\" se dřevo používá všude na skoro na vše. Máš pravdu, že trojnožka by byla lepší. Ale když není, tak přijdou za vděk i špalky:myslim:D:D:D. Už jsem viděl v nějakém letáku prodej dvou trojnožek asi za 200,- nebo 300,-Kč, tak si je koupím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem byl v obchodě kupovat barvu na brzdy ve spreji a doporučili mi abych raději koupil to samé ale v plechovce a natřel to normálně štětcem, tak jsem koupil tu. A odpadá i problém s demontáží brzd, takhle se to dá udělat přímo na autě. Podle nich by to mělo držet o hodně lépe než nastříkané sprayem. No uvidíme, udělám to a doufám že to do srazu nesleze.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.