zaza Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 chlapi,tak auto spadlo do nouzového režimu,po připojení to ukazuje závadu malý tlak v turbu,auto nemá výkon,mám v servisu,bylo řečeno,že se podívaj na hadice,ale asi to vypadá prý na zadřenou klapku,že se stává,že se usazuje karbon a zadře se,popřípadě skusí rozhýbat,v nejhorším případě už mě postrašili opravou(posílají do Budějovic)repasí turba a to 5-30 000Kč,tak ještě lapám po dechu a při myšlence na 307 se celý rozklepu:bojim,ještě se mi neozvali,tak ještě přesnou příčinu neznám,tak jenom ze zajímavosti,nemáte zkušenost čím to může být?Volal jsem do Peugeotu,tam řekli,že to může být i čidlama,že je jich tam dost,to by bylo taky líné už od rozjezdu?Jenom si říkám,aby se neudělala oprava turba za .......tisíc,a ve finále by stačilo vyměnit jen nějaké čidlo,moc těm servisům bohužel nevěřím,hlavně sem už nepište,že mám křáp,to už vým sám:grr:DÍKY 307 2,0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 21. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2007 Jo ještě jedna poznámka,může to mít souvislost s tím,že mi spadnul minulí týden dr.řemen,a než jsem dojel do servisu,tak se rozsvítili všechny kontrolky a psalo to snad taky všechny hlášky po rozsvícení STOP a pípaní jsem asi ješté asi50-60 km jel(z důvodu abych nezůstal na dost frekventovaný silnici ve středu města),potom už motor začal vynechávat,tak jsem zastavil,baterku jsem celou vytřískal z důvodu nedobíjení,po opravě jsem nic nepozoroval,až když jsem překročil 3000 ot,tak to spadlo do toho režimu a svíti diagnostika,ještě jednou dík 307 2,0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Pri tomto motori ak to ukazuje maly tlak v turbe moze to byt este aj elmag. ventil ovladania turba. Ten ovlada turbo podtlakom a ak je v haji nebude Ti turbo tlacit dostatocnym tlakom a nebudes mat ani dostatocny vykon. Este som sa nestretol s tym aby sa zadrela klapka, zvycajne to bol ten ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Nechci tě nějak strašit, ale ten servis v Č.B. nemá dobrou pověst.Pokud nevěříš, projdi si předchozí témata. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davis Odesláno 22. březen 2007 Sdílet Odesláno 22. březen 2007 Zazo, já vim, nepříjemný! Než ti ale vymění nebo opraví turbo za nekřesťanský peníze, zkusil bych opravdu hledat ještě chybu u těch čidel, nebo jinde. Já vim, ono se to řekne, když člověk auto potřebuje... CHce to najít chlapíka, kterej rozumí a bude v klidu hledat postupně vylučovat všechny možnosti. Zkus se poptat, poohlédnout po nějakym dobrym Pěžoťákovi, i když každá rada drahá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 22. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2007 tak super opraveno ,byla dirka v té uzké vysokotlaké hadici co vede do turba,to mi spadl kámen ze srdce,už jsem si doma připravoval nějakej ten paklík na opravu,oprava včetně diagnostiky a hadic 1000,-kč,já vím,že jsem konečně našel dobrý servis,ťuk,ťuk:super,asi mě chtěli jenom postrašit,tou repasí ,tak jsem ho jel hned protáhnout,to je svezení a hned mi praskla pravá H7:roll,holt ta má 307 nezklame:D,ještě jedna perlička,minulí týden při nastartování křup z motoru a když jsem dojel do práce,tak jsem zjistil,že upadla ta malá kladka mezi altíkem a klimou,zůstal tam jenom zlomený šroub ,ulomil se hned u motoru,sroub 10 s přechodem na 8,a ten drží kladku na dr.řemenu,nějak fórový,ne? 307 2,0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.