Sign in to follow this  
Followers 0
zaza

TURBO KO?

6 posts in this topic

chlapi,tak auto spadlo do nouzového režimu,po připojení to ukazuje závadu malý tlak v turbu,auto nemá výkon,mám v servisu,bylo řečeno,že se podívaj na hadice,ale asi to vypadá prý na zadřenou klapku,že se stává,že se usazuje karbon a zadře se,popřípadě skusí rozhýbat,v nejhorším případě už mě postrašili opravou(posílají do Budějovic)repasí turba a to 5-30 000Kč,tak ještě lapám po dechu a při myšlence na 307 se celý rozklepu:bojim,ještě se mi neozvali,tak ještě přesnou příčinu neznám,tak jenom ze zajímavosti,nemáte zkušenost čím to může být?Volal jsem do Peugeotu,tam řekli,že to může být i čidlama,že je jich tam dost,to by bylo taky líné už od rozjezdu?Jenom si říkám,aby se neudělala oprava turba za .......tisíc,a ve finále by stačilo vyměnit jen nějaké čidlo,moc těm servisům bohužel nevěřím,hlavně sem už nepište,že mám křáp,to už vým sám:grr:DÍKY

307 2,0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ještě jedna poznámka,může to mít souvislost s tím,že mi spadnul minulí týden dr.řemen,a než jsem dojel do servisu,tak se rozsvítili všechny kontrolky a psalo to snad taky všechny hlášky po rozsvícení STOP a pípaní jsem asi ješté asi50-60 km jel(z důvodu abych nezůstal na dost frekventovaný silnici ve středu města),potom už motor začal vynechávat,tak jsem zastavil,baterku jsem celou vytřískal z důvodu nedobíjení,po opravě jsem nic nepozoroval,až když jsem překročil 3000 ot,tak to spadlo do toho režimu a svíti diagnostika,ještě jednou dík

307 2,0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri tomto motori ak to ukazuje maly tlak v turbe moze to byt este aj elmag. ventil ovladania turba. Ten ovlada turbo podtlakom a ak je v haji nebude Ti turbo tlacit dostatocnym tlakom a nebudes mat ani dostatocny vykon. Este som sa nestretol s tym aby sa zadrela klapka, zvycajne to bol ten ventil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci tě nějak strašit, ale ten servis v Č.B. nemá dobrou pověst.Pokud nevěříš, projdi si předchozí témata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zazo, já vim, nepříjemný!:(

Než ti ale vymění nebo opraví turbo za nekřesťanský peníze, zkusil bych opravdu hledat ještě chybu u těch čidel, nebo jinde. Já vim, ono se to řekne, když člověk auto potřebuje... CHce to najít chlapíka, kterej rozumí a bude v klidu hledat postupně vylučovat všechny možnosti. Zkus se poptat, poohlédnout po nějakym dobrym Pěžoťákovi, i když každá rada drahá...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak super opraveno ,byla dirka v té uzké vysokotlaké hadici co vede do turba,to mi spadl kámen ze srdce,už jsem si doma připravoval nějakej ten paklík na opravu,oprava včetně diagnostiky a hadic 1000,-kč,já vím,že jsem konečně našel dobrý servis,ťuk,ťuk:super,asi mě chtěli jenom postrašit,tou repasí :potlesk:D,tak jsem ho jel hned protáhnout,to je svezení;) a hned mi praskla pravá H7:roll,holt ta má 307 nezklame:D,ještě jedna perlička,minulí týden při nastartování křup z motoru a když jsem dojel do práce,tak jsem zjistil,že upadla ta malá kladka mezi altíkem a klimou,zůstal tam jenom zlomený šroub ,ulomil se hned u motoru,sroub 10 s přechodem na 8,a ten drží kladku na dr.řemenu,nějak fórový,ne?:myslim

307 2,0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.