Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

naftové potrubí z mědi ano či ne?


zoby

Recommended Posts

tak jsem dneska zjistil, že mám diravou přivodní trubku nafty k motoru.

bude nějaký problém když koupím měděnou trubku odpovídajícího průměru a naohýbám ji do požadovaného tvaru a dám ji tam?

jde o tu trubku co vede pod autem od nádrže do motorového prostoru.

myslím si že by problém být neměl, ale raději se ptám, třeba nafta způsobí rychlou korozi mědi a to bych nerad, abych to memusel za rok měnit znovu

[upravil dne 21/3/07 zoby]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dej tam klidně měděnou trubku, aspoň vydrží do konce životnosti auta. Já jsem dal obě naftové trubky z favorita, protože jejich cena je přijatelná, originál Peugeot nejdou dát kvůli ceně, zřejmě ti co v Praze tvoří ceny na staré Peugeoty jsou duševně nemocní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: otec

Dej tam klidně měděnou trubku, aspoň vydrží do konce životnosti auta. Já jsem dal obě naftové trubky z favorita, protože jejich cena je přijatelná, originál Peugeot nejdou dát kvůli ceně, zřejmě ti co v Praze tvoří ceny na staré Peugeoty jsou duševně nemocní.

Může to být i pravda. Ale co udělá nafta s povrchem mědi??????:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže měděnou trubku jsem nakonec nedával.

v katalogu ND jsem si našel že nová trubka stojí v peugeotu 350 kč.

jsou 2 průměry - 8 a 10 mm. já mám tu 10 mm a ta se chlapci v peugeotu jevila, že je celá rovná, ta moje je naohýbaná, jsem mu na to řekl, že tam na to není místo aby byla rovná, že je určitě taky naohýbaná, a chlapec z toho byl nějaký zmatený...

ale v peugeotu ji neměli skladem a do dalšího dne jsem čekat nemohl, tak jsme tu děravou zaletovali mosazí.

pro otec: palivové trubky v mědi klidně, ale na brzdové bych s mědí nešel, tam bych měl z mědi strach, je přece jen měkčí jak ocel. originál jsou ocelové, jak brzdové, tak i palivové

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měděné se běžně dávají v náhradě i na brzdy, nicméně nesplňují pevnost, pro kterou jsou orig. brzdové trubky homologovány. Ne že by v praxi nevydržely, ale nesplňují. Jinak v metráži se dodává oboje, jak měděné, tak ocelové s plastovým potahem, takže je dostatečně na výběr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...