Sign in to follow this  
Followers 0
zoby

naftové potrubí z mědi ano či ne?

9 posts in this topic

tak jsem dneska zjistil, že mám diravou přivodní trubku nafty k motoru.

bude nějaký problém když koupím měděnou trubku odpovídajícího průměru a naohýbám ji do požadovaného tvaru a dám ji tam?

jde o tu trubku co vede pod autem od nádrže do motorového prostoru.

myslím si že by problém být neměl, ale raději se ptám, třeba nafta způsobí rychlou korozi mědi a to bych nerad, abych to memusel za rok měnit znovu

[upravil dne 21/3/07 zoby]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej tam klidně měděnou trubku, aspoň vydrží do konce životnosti auta. Já jsem dal obě naftové trubky z favorita, protože jejich cena je přijatelná, originál Peugeot nejdou dát kvůli ceně, zřejmě ti co v Praze tvoří ceny na staré Peugeoty jsou duševně nemocní.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: otec

Dej tam klidně měděnou trubku, aspoň vydrží do konce životnosti auta. Já jsem dal obě naftové trubky z favorita, protože jejich cena je přijatelná, originál Peugeot nejdou dát kvůli ceně, zřejmě ti co v Praze tvoří ceny na staré Peugeoty jsou duševně nemocní.

Může to být i pravda. Ale co udělá nafta s povrchem mědi??????:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není třeba vymýšlet vymyšlené. Na jakékoliv auto když se dají měděnné trubky např. na brzdy tak ty trubky to auto přežijí. Vždyť je to proboha mnohokrát vyzkoušeno v praxi, tak naco kolem toho žvanit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže měděnou trubku jsem nakonec nedával.

v katalogu ND jsem si našel že nová trubka stojí v peugeotu 350 kč.

jsou 2 průměry - 8 a 10 mm. já mám tu 10 mm a ta se chlapci v peugeotu jevila, že je celá rovná, ta moje je naohýbaná, jsem mu na to řekl, že tam na to není místo aby byla rovná, že je určitě taky naohýbaná, a chlapec z toho byl nějaký zmatený...

ale v peugeotu ji neměli skladem a do dalšího dne jsem čekat nemohl, tak jsme tu děravou zaletovali mosazí.

pro otec: palivové trubky v mědi klidně, ale na brzdové bych s mědí nešel, tam bych měl z mědi strach, je přece jen měkčí jak ocel. originál jsou ocelové, jak brzdové, tak i palivové

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měděné se běžně dávají v náhradě i na brzdy, nicméně nesplňují pevnost, pro kterou jsou orig. brzdové trubky homologovány. Ne že by v praxi nevydržely, ale nesplňují. Jinak v metráži se dodává oboje, jak měděné, tak ocelové s plastovým potahem, takže je dostatečně na výběr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.