Sign in to follow this  
Followers 0
Modem

Problem so startovanim P307 - opravene

16 posts in this topic

Zdravim vsetkych priaznivcov Peugeota

Nedavno som si zadovazil Breaka a uz ma zacal jedovat.

Vobec mi nejde nastartovat. Najskor som mal podozrenie na zhavenie, ale nie. To pekne zhasne a aj priamo napatie na zhavicoch bolo. Ale na palubovke mi zostane svietit taka zlta znacka. Je to symbol pod baterkou, a vyzera to ako motor alebo prevodovka a hora a nalavo to ma akokeby vrtulku alebo daco podobne. Viete poradit? Mohol by ma niekto technicky zdatnejsie kontaktovat pomocou ICQ? DAkujem moc za ochotu. icq 248168854

[upravil dne 23.3.2007 Modem]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim.

Takze mam podrobnejsi popis, snad to niekomu nieco povie.

Po otoceni klucika do polohy 2 sa rozsvietia vsetky mozne kontrolky, ale nakoniec zostane svieti len STOP a ta oranzova kontrolka co je pod symbolom baterky. Ako som popisal vyssie. A na displeji sa zobrazi najskor vlavo kluc (klasicky na matice) a cislo 200. Zachvilku preblikne na druhu obrazovku a tam je MIN a MAX a asi 6 praznych okienok. Hore je symbol zahnutej rurky z ktorej nieco kvape a v spodnej casti syboli su asi 2 jednomilimetrove vodorov ciarky. Neviem ci je to len sucast symbolu alebo stupnica.:(

Po otoceni do polohy start a zoslapnuti plynu akoby motor na sekundu chytil, ale bol vzapati elektronikou zhasnuty.:myslim

Prosim ludia, kto sa aspon trochu vyznate, poradte co mam skontrolovat/otestovat. Dotiahnut do do servisu bude dosti problem....

Ja bych to odhadol na snimac oleja. Neviete kde ho najdem? Ako ho otestujem? Nejake napady.

Ach jaj to boli casi, ked so 17kou opravil clovek vsetko...:D

Budem velmi vdacny, lebo auto nutne potrebujem.

[upravil dne 20.3.2007 Modem]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ti ine ako diagnostika nepomoze...

Moze byt zly regulator tlaku na cerpadle, moze byt v prdeli palivove cerpadlo....

Kvoli oleju to problem robit nebude.

Odkial si?

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle toho co popisuješ mi to připadá jako nedostatek oleje a hlásí ti to že máš jed na výměnu oleje (těch 200km). Ale neber mně vážně, moc tomu nerozumím, ale zkontroloval bych to - pro jistotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten klíč značí,že zbývá 200 km do kontroli v servisu,většinou spojenou s výměnou oleje,ten druhej symbol to je orientační kontrola hladiny oleje v motoru,optimum to asi ukazuje to,že jsou zaplněný tři políčka z těch šesti,jinak záleží jak stojíš,z kopce nebo do něj,lepší kontrola přímo měrkou,jinak budeš muset asi na diagnostiku tam už ti řeknou nějakou radostnou zprávu,jinak tam budeš s tímto autem asi docela často,mám zkušenost:D:D:grr:grrdělám si prču,jenom jsem nasranej na to svoje:papa

307 2,0HDi 110FAP

[upravil dne 20.3.07 zaza]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak toje zaujimave. Ja mam uplne vsetky okienka prazdne. Akokeby som tam ani olej nemal. Podla rysky vsak je olej spravne. Ale olej vyzera starsi a dost tmavy-husty. Napadlo ma, ci to nemoze byt iba senzor oleja znecisteny a preto elektronika vypina motor.:nevim

Neviete mi niekto poslat uzivatelsku prirucku k Peugeot 307, break 2.0 HDi ? Aj naskenovanu, v nudzi aj v AJ.

Co sa tyka diagnostiky. Musim do servisu, alebo ide urobit nejaky jednoduchy interface aj doma? Lebo som elektrotechnicky zdatny a videl som take, co obsahuju len par optoclenov a to je vsetko. Nejake susenosti mate? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

diagnostika jen v servise,ten ukazovatel je jen orientační,řid se měrkou na oleji,jinak když třeba stojím nakřivo,tak mi ukazuje vždy aspoň jedno políčko a zároveň na pc to píše minimum oil level,nebo tak něco,když je rovně tak ok.,nevím co máš za motor,ale proč při startování šlapeš na plyn(tak jsem tě pochopil),startuje se přeci bez plynu,jinak ohledně příručky tak se zaregistruj na peugeot.cz a tam si jí můžeš vyject,někde v sekci 307 je na to návod:super

307 2,0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě ukazuje olej taky tak max. dvě políčka. Ale to už je od začátku. Přitom měrka O.K.:super:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne to robilo tak pred mesiacom -svietila ta ista kontrolka a neštaroval motor.chyba bola v palivovom čerpadle pod zadnou sedačkou.skus odsunut sedačku za spolujazdcom a zapni klučik či budeš počut ten motorček.V peugeote mi vraveli,že dost často to odchadza.Cena toho čerpadla aj s prirubou ,tesnenim a robotou stalo v Peugeote 7500sk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukazatel hladiny oleje je nanic, jednou to ukazuje všechna políčka někdy 1. Řiď se podle měrky oleje.

Jinak myslím, že tě diagnostika stejně nemine. Sám asi nepřijdeš čím to je.:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: telesystem

mne to robilo tak pred mesiacom -svietila ta ista kontrolka a neštaroval motor.chyba bola v palivovom čerpadle pod zadnou sedačkou.skus odsunut sedačku za spolujazdcom a zapni klučik či budeš počut ten motorček.V peugeote mi vraveli,že dost často to odchadza.Cena toho čerpadla aj s prirubou ,tesnenim a robotou stalo v Peugeote 7500sk.

No tak som to tam pocuval a zistil som, ze mi to tam vrci, takze asi ok. Este ma napadlo, ci nahodou neni dierava rurka a tak tam nedokaze vytvorit dostatocny tlak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Modem

Původně zaslal: telesystem

mne to robilo tak pred mesiacom -svietila ta ista kontrolka a neštaroval motor.chyba bola v palivovom čerpadle pod zadnou sedačkou.skus odsunut sedačku za spolujazdcom a zapni klučik či budeš počut ten motorček.V peugeote mi vraveli,že dost často to odchadza.Cena toho čerpadla aj s prirubou ,tesnenim a robotou stalo v Peugeote 7500sk.

No tak som to tam pocuval a zistil som, ze mi to tam vrci, takze asi ok. Este ma napadlo, ci nahodou neni dierava rurka a tak tam nedokaze vytvorit dostatocny tlak...

Tak toto jsem měl já. Pomalinku ale jistě se přodřela paliová trubička (je tam těsně blízko kovová trubice od klimošky). Z hadičky nic nevytékalo, ale už nasávala vzduch. Přístup tedy strašnej a výměna OBOU trubek, jsou v páru cca 1500Kč.:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chlapi a uz si to zasa spokojne kucka :papa

Ta francuzka holka chcela iba trochu vycistit. Za tie roky sa vnej asi cosi zanieslo, teda konkretne palivovy filter. Vymenil som za novy a uz to facha :D

PS: Rada na zaver - po kupe auta z bazaru vymente vsetky filtre a naplne :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Modem

Tak chlapi a uz si to zasa spokojne kucka :papa

Ta francuzka holka chcela iba trochu vycistit. Za tie roky sa vnej asi cosi zanieslo, teda konkretne palivovy filter. Vymenil som za novy a uz to facha :D

PS: Rada na zaver - po kupe auta z bazaru vymente vsetky filtre a naplne :aut

Tak to gratuluju. A kde byl ten filtr??? Ty máš HDI,že? Mně zajímá kde je na 2.0 benzín 100kW...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.