Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Problem motor nebo vrak


Brkoliny

Recommended Posts

Zdravim vas lidicky mam takovej dost zavaznej problem se svou 405 (rv.91 1,8SRDt ) kazdej ctvrtej vybuch doprovazi silena rana byl sem za znamim schodil vanu a pak mi povida je to v p.deli narazi ti pist do hlavy je vykloktanej na cepu nevim jestli se vejdes do patnacti tisic za opravu . A ponevadz potrebuju dene jezdit sehnal sem si favorita a ted potrebuju z peugeota naky penize bud prodat vrak se spatnym motorem nebo vymenit celej motor nebo ja nevim kazdopadne nejspis budu jezdit favoritem vsechno nakonec vide levnejc kdyz nepocitam spotrebu ta me stve . To je jedno no,prosim vas pomozte mi nejak ja sem tak hotovej ze ten clanek nema asi ani smysl potrebuju jakoukoliv radu nebo sehnat motor nebo kupce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v podstate z niceho nic v servisu mi rek ze to auto muselo jezdit bez voleje rikam ze sem tak litr dolejval a on ze by muselo chybet tak 3.5 litru aby se stalo tohle a to me ne as teda bejvalejm majitelum- jinak zatim mi pride pro me nejvhodnejsi sehnat motor vymenit celej a prodat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když koupíš takovej vrak, tak se nediv, že po 4 měsících. Jsou i tací, kterým to vydrží 4 dny... To je holt riziko téhle cenové kategorie. Kór když sám uvažuješ o tom nalepit tam jinej sračkovej motor za bůra a podstrčit dalšímu nešťastníkovi - to už s tímhle autem evidentně udělal někdo před tebou, a dost možná nejen jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Brkoliny

No tak nak ale po ctyrech mesicich?

Být na tvém místě zkusil bych na bejvalýho majitele uhodit, a uhrát ten kixlej motor na skrytou vadu, za což (pokud se nemýlím) dle zákona ručí 6 měsíců.:super Já měl podobnej problém. Po 5 měsících od koupi autí v bazaru (auto bylo v komisi) mi totálně odešel motor. Byl jsem to reklamovat na skryté závady, a opravu auta hradil jeho předešlý majitel. Bylo to cca 15t.:papa Asi ze mě neměl moc velkou radost:myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidíš to moc černě.. Klika se dá přebrousit, šálek se dá udělat nebo přizpůsobit.. Dá se to opravit za pár šupů (netvrdím, že to vydrží 100tis km..) Já si taky koupil za pakatel P405 na doježdění, po půl roce se rozpadla škrtící klapa a šroubek z ní vletěl do motoru - roztrhl válec. Oprava - 500,- klapa, 3000 motor bez hlavy (ale benzín, těch se všude válí mraky..) Pak odešly komplet přední brzdy, hadice, trubky, kotouče, desky, celkem 2500. Teď odešla spojka, výměna 3500.. Ceny relativně za hubičku, i když teda jsem ho kupoval na dojetí, ale nedokážu se ho vzdát :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: C.J.

Vidíš to moc černě.. Klika se dá přebrousit, šálek se dá udělat nebo přizpůsobit.. Dá se to opravit za pár šupů (netvrdím, že to vydrží 100tis km..) Já si taky koupil za pakatel P405 na doježdění, po půl roce se rozpadla škrtící klapa a šroubek z ní vletěl do motoru - roztrhl válec. Oprava - 500,- klapa, 3000 motor bez hlavy (ale benzín, těch se všude válí mraky..) Pak odešly komplet přední brzdy, hadice, trubky, kotouče, desky, celkem 2500. Teď odešla spojka, výměna 3500.. Ceny relativně za hubičku, i když teda jsem ho kupoval na dojetí, ale nedokážu se ho vzdát :D

A ty to na oplátku vidíš moc naivně. Diesel je na opravy podstatně náročnější, a co se dá udělat na benzínu neznamená, že bude fungovat na dieselu. To se týká především nějakého broušení kliky, šálků, pístních čepů - v dieselu jsou podstatně větší tlaky, takže když se tam něco jen tak naprasí, okamžitě to zase odejde, a znamená to jen a pouze vyhozené prachy. A pokud jde o to tvoje - tak z toho, co jsi tu tak během času popisoval, tak to je taky naprosto ukázkovej případ prachů naházených do kanálu, a škody práce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: C.J.

Vidíš to moc černě.. Klika se dá přebrousit, šálek se dá udělat nebo přizpůsobit.... Ceny relativně za hubičku, i když teda jsem ho kupoval na dojetí, ale nedokážu se ho vzdát :D

A ty to na oplátku vidíš moc naivně. Diesel je na opravy podstatně náročnější, a co se dá udělat na benzínu neznamená, že bude fungovat na dieselu. To se týká především nějakého broušení kliky, šálků, pístních čepů - v dieselu jsou podstatně větší tlaky, takže když se tam něco jen tak naprasí, okamžitě to zase odejde, a znamená to jen a pouze vyhozené prachy. A pokud jde o to tvoje - tak z toho, co jsi tu tak během času popisoval, tak to je taky naprosto ukázkovej případ prachů naházených do kanálu, a škody práce.

No tak vyměnit kliku nebo celý spodek.. Těch by mělo být taky dost, protože co tak čtu, tak odchází hlavně hlavy, ne?? Oprava kliky je reálná i na závodních motorech v dragstrerech, kde se pohybují výkony přes 500 koní.. Plazmovým nástřikem se nanese materiál a zabrousí na velikost originál šálku.. Udělají třeba u Brna v Brusírně Pavlíček.. :papa cena kolem 4-6tis za jeden čep, dle průměru..

:xvul No spousta lidí tu do auta utápí mnoho více pěněz.. :P A já mám své jisté, za můj, i nepojízdný, vrak dostanu na vrakovišti 4tisíce Kč.. ;) A opravy mě vyšly ani ne za 10tis Kč. A to je teda vyměněná spojka, přední komplet brzdy, válce, škrticí klapa a započítaný i dálkové ovládání pro centrál.. :aut I s cenou auta to zatím vychází 1.7Kč/1km :mrk(plus benzín 2,5Kč/km:bojim)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popsaná závada, že se ten motor lízne na klice, je úplně stejně tak častá, jako prasklá hlava. To za prvé. Za druhé, oprava pouze jednoho čepu za 6 litrů, když pominu, že ta klika stejně už bude zakalená a tím spíš na vyhození, je stejně totálně nerentabilní. Za třetí, to tomu motoru stejně nepomůže, i kdyby tam dal tu kliku zcela novou, stejně zbytek stojí za starou bačkoru, a záhy odejde něco dalšího - plus znovu ta klika. Protože bude v pr... turbo (pouští olej), protože bude v pr... celej výbrus a písty, a ani hlava nebude 100%. Je naprosto úchvatné, že padáš na pr.el před tím, že Pavlíček umí nějaký plazmový nástřik, ale o tom to ani trochu není - je to jen a pouze o tom, co vůbec má a nemá cenu. A v tomto ohledu nemáš ani sebemenší špetku soudnosti - a radíš jen, aby dotyčný sypal peníze do bezedné díry. Takových případů už jsem měl kolem bezpočet, a na rozdíl od tebe vím naprosto přesně, jak to končí, a co má a nemá cenu. A to jen proto, že se neřídím tím, co je technicky možné (protože technicky možné je opravdu leccos), ale výhradně poměrem výsledek/cena. A na rozdíl od tebe už to dělám mnohem víc jak 10 let, a neposuzuju to podle hrabání se v jedné popelnici - když jenom svých vlastních aut už jsem měl desítky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...