Brkoliny

Problem motor nebo vrak

32 posts in this topic

Zdravim vas lidicky mam takovej dost zavaznej problem se svou 405 (rv.91 1,8SRDt ) kazdej ctvrtej vybuch doprovazi silena rana byl sem za znamim schodil vanu a pak mi povida je to v p.deli narazi ti pist do hlavy je vykloktanej na cepu nevim jestli se vejdes do patnacti tisic za opravu . A ponevadz potrebuju dene jezdit sehnal sem si favorita a ted potrebuju z peugeota naky penize bud prodat vrak se spatnym motorem nebo vymenit celej motor nebo ja nevim kazdopadne nejspis budu jezdit favoritem vsechno nakonec vide levnejc kdyz nepocitam spotrebu ta me stve . To je jedno no,prosim vas pomozte mi nejak ja sem tak hotovej ze ten clanek nema asi ani smysl potrebuju jakoukoliv radu nebo sehnat motor nebo kupce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi nejrozumnější by bylo auto rozprodat na náhradní díly,pokud je plechařina a interiér v pořádku,tak se na tom ještě celkem vydělat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně klid a neukvapovat se.

A jak se to stalo, že to nyní bouchá?

Share this post


Link to post
Share on other sites

v podstate z niceho nic v servisu mi rek ze to auto muselo jezdit bez voleje rikam ze sem tak litr dolejval a on ze by muselo chybet tak 3.5 litru aby se stalo tohle a to me ne as teda bejvalejm majitelum- jinak zatim mi pride pro me nejvhodnejsi sehnat motor vymenit celej a prodat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To auto má v pořádku cenu 20Kč, takže bych ho spíš odepsal než do něj vrážel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A se spatnym motorem ho mozna neprodam ani za desitku tak neni lepsi pokusit se sehnat tak do bura motor a prehodi a pak prodat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor bude stát 10 tkč + věci okolo.... Jestli ho seženeš za 5 a přehodíš ho sám, asi by se dalo, ale je to ztráta času....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za bůra dobrej TD motor? No, to určitě. To budou akorát tak další vyhozený prachy, nic víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverim ze krome motoru je vse v naprostem poradku , tak to nema smysl a lepsi je to prodat na vrakac ,mozna ti to vykoupi za 8t i s doklady , ja tak prodal 4x4 za 10t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiez mam svoju 405-tku rad, ale uz pri kupe som sa rozhodol to auti proste dojazdit. Vacsie peniaze do toho vrazat nema zmysel, takze Ti radim to iste. ;):papa

Odisiel motor, odisla kara...:nevim holt neda sa nic robit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když koupíš takovej vrak, tak se nediv, že po 4 měsících. Jsou i tací, kterým to vydrží 4 dny... To je holt riziko téhle cenové kategorie. Kór když sám uvažuješ o tom nalepit tam jinej sračkovej motor za bůra a podstrčit dalšímu nešťastníkovi - to už s tímhle autem evidentně udělal někdo před tebou, a dost možná nejen jednou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Brkoliny

No tak nak ale po ctyrech mesicich?

Clovek sa uci na vlastnych chybach....nabuduce zo sebou na obhliadku zober cloveka, co sa tomu rozumie a mozes sa vyvarovat takymto sklamaniam. :nevim

Sucitim s Tebou...:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Brkoliny

No tak nak ale po ctyrech mesicich?

Být na tvém místě zkusil bych na bejvalýho majitele uhodit, a uhrát ten kixlej motor na skrytou vadu, za což (pokud se nemýlím) dle zákona ručí 6 měsíců.:super Já měl podobnej problém. Po 5 měsících od koupi autí v bazaru (auto bylo v komisi) mi totálně odešel motor. Byl jsem to reklamovat na skryté závady, a opravu auta hradil jeho předešlý majitel. Bylo to cca 15t.:papa Asi ze mě neměl moc velkou radost:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidíš to moc černě.. Klika se dá přebrousit, šálek se dá udělat nebo přizpůsobit.. Dá se to opravit za pár šupů (netvrdím, že to vydrží 100tis km..) Já si taky koupil za pakatel P405 na doježdění, po půl roce se rozpadla škrtící klapa a šroubek z ní vletěl do motoru - roztrhl válec. Oprava - 500,- klapa, 3000 motor bez hlavy (ale benzín, těch se všude válí mraky..) Pak odešly komplet přední brzdy, hadice, trubky, kotouče, desky, celkem 2500. Teď odešla spojka, výměna 3500.. Ceny relativně za hubičku, i když teda jsem ho kupoval na dojetí, ale nedokážu se ho vzdát :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

Vidíš to moc černě.. Klika se dá přebrousit, šálek se dá udělat nebo přizpůsobit.. Dá se to opravit za pár šupů (netvrdím, že to vydrží 100tis km..) Já si taky koupil za pakatel P405 na doježdění, po půl roce se rozpadla škrtící klapa a šroubek z ní vletěl do motoru - roztrhl válec. Oprava - 500,- klapa, 3000 motor bez hlavy (ale benzín, těch se všude válí mraky..) Pak odešly komplet přední brzdy, hadice, trubky, kotouče, desky, celkem 2500. Teď odešla spojka, výměna 3500.. Ceny relativně za hubičku, i když teda jsem ho kupoval na dojetí, ale nedokážu se ho vzdát :D

A ty to na oplátku vidíš moc naivně. Diesel je na opravy podstatně náročnější, a co se dá udělat na benzínu neznamená, že bude fungovat na dieselu. To se týká především nějakého broušení kliky, šálků, pístních čepů - v dieselu jsou podstatně větší tlaky, takže když se tam něco jen tak naprasí, okamžitě to zase odejde, a znamená to jen a pouze vyhozené prachy. A pokud jde o to tvoje - tak z toho, co jsi tu tak během času popisoval, tak to je taky naprosto ukázkovej případ prachů naházených do kanálu, a škody práce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a nebo o dat z gruntu do kupy a nechat si ho ale bylo by to asi dost penez

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: C.J.

Vidíš to moc černě.. Klika se dá přebrousit, šálek se dá udělat nebo přizpůsobit.... Ceny relativně za hubičku, i když teda jsem ho kupoval na dojetí, ale nedokážu se ho vzdát :D

A ty to na oplátku vidíš moc naivně. Diesel je na opravy podstatně náročnější, a co se dá udělat na benzínu neznamená, že bude fungovat na dieselu. To se týká především nějakého broušení kliky, šálků, pístních čepů - v dieselu jsou podstatně větší tlaky, takže když se tam něco jen tak naprasí, okamžitě to zase odejde, a znamená to jen a pouze vyhozené prachy. A pokud jde o to tvoje - tak z toho, co jsi tu tak během času popisoval, tak to je taky naprosto ukázkovej případ prachů naházených do kanálu, a škody práce.

No tak vyměnit kliku nebo celý spodek.. Těch by mělo být taky dost, protože co tak čtu, tak odchází hlavně hlavy, ne?? Oprava kliky je reálná i na závodních motorech v dragstrerech, kde se pohybují výkony přes 500 koní.. Plazmovým nástřikem se nanese materiál a zabrousí na velikost originál šálku.. Udělají třeba u Brna v Brusírně Pavlíček.. :papa cena kolem 4-6tis za jeden čep, dle průměru..

:xvul No spousta lidí tu do auta utápí mnoho více pěněz.. :P A já mám své jisté, za můj, i nepojízdný, vrak dostanu na vrakovišti 4tisíce Kč.. ;) A opravy mě vyšly ani ne za 10tis Kč. A to je teda vyměněná spojka, přední komplet brzdy, válce, škrticí klapa a započítaný i dálkové ovládání pro centrál.. :aut I s cenou auta to zatím vychází 1.7Kč/1km :mrk(plus benzín 2,5Kč/km:bojim)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popsaná závada, že se ten motor lízne na klice, je úplně stejně tak častá, jako prasklá hlava. To za prvé. Za druhé, oprava pouze jednoho čepu za 6 litrů, když pominu, že ta klika stejně už bude zakalená a tím spíš na vyhození, je stejně totálně nerentabilní. Za třetí, to tomu motoru stejně nepomůže, i kdyby tam dal tu kliku zcela novou, stejně zbytek stojí za starou bačkoru, a záhy odejde něco dalšího - plus znovu ta klika. Protože bude v pr... turbo (pouští olej), protože bude v pr... celej výbrus a písty, a ani hlava nebude 100%. Je naprosto úchvatné, že padáš na pr.el před tím, že Pavlíček umí nějaký plazmový nástřik, ale o tom to ani trochu není - je to jen a pouze o tom, co vůbec má a nemá cenu. A v tomto ohledu nemáš ani sebemenší špetku soudnosti - a radíš jen, aby dotyčný sypal peníze do bezedné díry. Takových případů už jsem měl kolem bezpočet, a na rozdíl od tebe vím naprosto přesně, jak to končí, a co má a nemá cenu. A to jen proto, že se neřídím tím, co je technicky možné (protože technicky možné je opravdu leccos), ale výhradně poměrem výsledek/cena. A na rozdíl od tebe už to dělám mnohem víc jak 10 let, a neposuzuju to podle hrabání se v jedné popelnici - když jenom svých vlastních aut už jsem měl desítky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.