lastivkaa Odesláno 20. březen 2007 Sdílet Odesláno 20. březen 2007 Kontrolka stale svieti oleja je dost neviete poradit co to este moze byt nerad by som zadrel motor. Alebo neviete kde sa nachadza cidlo poprosim o kazdy napad dakujem:bojim [upravil dne 20/3/07 lastivkaa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 20. březen 2007 Sdílet Odesláno 20. březen 2007 předpokládám, že myslíš tu kontrolku vlevo se stylizovanou měrkou a ne kontrolku tlaku. Pokud máš oleje dost (vizuální kontrola měrky) a po nastartování ti zhasne kontrolka vpravo od tlakového spínače, pak se jedná o závadu \"jen\" toho čidla hladiny (na zadní straně spodní vany motoru). Je to nějaký polovodič ponořený do náplně (jak to přesně pracuje nevím), který nemá vliv na funkci motoru, resp. jeho mazání. Pokus se prověřit a očistit kontakty na konektoru. Mně i při správné hladině oleje po nastartování vždycky ještě chvíli bliká, takže taky nějak divně pracuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 20. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2007 dik za radu trosku si ma potesil 1. kontrolka STOP a TLAK oleja zhasne po nastartovani 2, ta kontrolka vysky hladiny oleja na aj tendenciu zhasnut trosku poblikava ale ostane svietit v minulosti to robila ale po opatovnom nastartovani zhasla 3,pozeram elektro schemu a objavil som dve cidla a neviem ktore je na vysku hladiny jedno sa nachadza nad olejovym filtrom oznacenie 4120 kabelovy zvazok FSC 20 MOT a druhe je vedla alternatora na bloku motora oznacenie 4110 kabelovy zvazok FSC 20 MOT obi dva sa stretnu na prechodke MC11 4, na olejovej vani som nenasiel cidlo ak vies ktore to je prosim porad:papa 5, kontrolka diagnostiky svieti kvoli lambda sonde ale to radsej necham na autorizovany servis aj s vypisom radsej obetujem 1000 sk ako urobit este horsie zatial dik :papaKto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 21. březen 2007 Sdílet Odesláno 21. březen 2007 podle schémy nevím, ale tebou zmiňovaná čidla to nebudou (tedy jedno je na tlak- myslím, že to u filtru ), ale toto musí být na vaně, tak, aby se čidlo \"koupalo\" v oleji a mohlo nějak odečítat výšku jeho hladiny. Musí být tam a nemůže být někde v cestě u tlakových kanálů, tam budou tlaková, ev. teplotní (ale teplota se asi neměří). Tedy 2.1TD ho má na vaně a soudím, dle funkce, že i jiné typy ho musí mít tamtéž. Edit: zkus pohledat ve fóru, myslím, že už se někdy čidlo hladiny řešilo Cituji Petra605: V 605 je to takto: Jako čidlo slouží speciální polovodičová destička, která je přilepená nějak na stěnu vany. Po zapnutí klíčku, speciální integrovaný obvod, ktrý je v přístrojovce pustí do téhle destičky proud a vyhodnocuje, jak rychle se ohřívá (změnu proudu v čase) a podle toho buď začne blikat asi na 10 sekund kontrolka na přístrojovce nebo ne. Pokud je totiž destička ponořená v oleji, tak se ohřívá podstatně pomaleji, než když je nad hladinou. Ještě to na začátku změří teplotu té destičky a pokud je moc teplá (před chvílí jste vypnuli motor a teď zase startujete), tak tenhle test neprobíhá. Já mám tu destičku asi nějakou pojebanou, protože mně ta kontrolka bliká pokaždý, když startuju. Zmasili mi to, když mi měnili těsnění pod vanou. [upravil dne 21.3.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 24. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2007 Ahoj tento snimac maju iba 3.0 a ja mam 2.0 na 3.0 je fakt ta platnicka ale na 2.0 je jedine cidlo nad olejovym filtrom na hodi o zem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.