Sign in to follow this  
Followers 0
jambo

chip tuning 406

9 posts in this topic

eee 2,1TD cipovat ? tam si akorat muzes pridat naftu na cerpadle, cipujou se motory HDi, to mas teda trochu smolika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vím, že 2.1TD má elektronicky řízené čerpadlo, ale má \"plnohodnotnou\" ŘJ, která se dá načipovat? Zkus osvědčené firmy na netu (někde tady na foru se udávala cena čipu kolem 6 tis. Kč).

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 2.1 se dá normálně chipnout to by jsi mohl vědět.Rozumná cena je do 6000,- Když se koukneš na stránky chip tuningových firem tak tam motor 2.1 normálně najdeš-zvíšení výkonu je asi o 30 koní jenže cena je někde kolem 10 000,-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jambo

No 2.1 se dá normálně chipnout to by jsi mohl vědět.Rozumná cena je do 6000,- Když se koukneš na stránky chip tuningových firem tak tam motor 2.1 normálně najdeš-zvíšení výkonu je asi o 30 koní jenže cena je někde kolem 10 000,-

da se chinout ale vsat se ze turbo umre !!! vsadim se o co chces :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

da se chinout ale vsat se ze turbo umre !!! vsadim se o co chces :-)

Jak se to vezme, turbo ti umre tak jako tak.. ale urcite to nebude tak, ze to cipnes a po 1000 km ti odejde turbo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

podivej se..vec se ma tak, nema to elektronicky rizene turbo s naklanenim lopatek, takze kdyz to sice chipnes, tak ti to stejne porad po 2 tisice otacek nepojede, protoze na vlastnostech turba nic nezmenis. Kdyz ti tam nastavi vyssi tlak turba, tak on ho dosahne stejne az ve vyssich otackach. Pokud chces opravdu nejaky ten \"chip\" tak jedine s vymenou turba za nejaky s geometrickym naklanenim lopatek, aby to tahlo uz odspodu, jinak to nema podle me smysl. Tj. nejaky garret VTN 17 atp. Musi se tam ale prekopat nejak svody a priruby k turbu, olejove vedeni atp. Je to spis prace pro kutila. Bez tehle vymeny turba nevim jestlit o mas opravdovou cenu a bez tenhle vymeny turba si muzes o 30 konich nechat zdat. Par lidi si tady jien turbo uz davalo, ale na 605tce, zkus se poinformovat u nich. Ale predem ti rikam se na to VYSER a kup si TDi a cypuj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale starší octavia 66 kw taky myslim nemá natáčecí lopatky u turba a kámoš jí chipnul asi na 120 ps a jede to fak zle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nikdo nerika ze by to nejelo, ale pokud nejsi schopen menit chrakteristiku turba tak je to takove polovicate, bez poradneho efektu, sice to tahne treba az ke 4.5 porad krasne, ze neklesa kroutak, ale to std. turbicko dostava pokur, protoze std. plnici tlak je tak cca. 0.8-0.9atm a ten motor je docela dobry, ale nejsem si jisty kolik mu pomuzes chipem, oktavka je taky uplne neco jineho, je to primy vstrik, navic turba na francouze jsou sakra drahy spas, kdezto turbo na vw koupis s prominutim za dobre slovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.