Quiddo1

Motor se cuká a nemá výkon 1,8 16V

7 posts in this topic

Mám dotaz,Dal jsem auto do autoriz.servisu Peugeot na výměnu rozvodů,svíček,oleje,filtru.Před tím než mi ho tak dobře opravili tak to jelo jak z praku (hotovej divočák).

Po opravě mi začal motor při rozjezdu chcípat a abych se rozjel tak musím hodně přidat plyn tak nad 2000ot.a stejně to spadne pod 1000ot.Motor běží celkem klidně na volnoběh ,akorát otáčky padají pod 1200ot. -900ot. děsně pomalu asi tak 4-5s.Při jízdě motor pocukává(jako by vynechávaly svíčky) ve všech otáčkách.Předjet auta není nic moc ,je to jako by mi vyměnily motor za 1200cm.Spotřeba taky vylezla z6,1 na skoro 9l a to teď jezdí moje manželka,takže žádná divočina. Takže otázka ,kde se stala chyba,kde nechal tesař díru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajed zpatky do servisu a chtej po nich napravu soucasneho stavu. jinak vypada to bud na spatny svicky, nebo na spatnou zapalovaci rampu, nebo ze by se jim pri meneni rozvodu posunul o jeden zub remen ? Kazdopadne bych to resil reklamaci jejich prace a trval na svem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže v servisu jsem byl dali to na diagnostiku vše OK.Jedíný co našly tak bylo ,že se přidíral el.mag.ventil u škrtící klapky,je to někaké přisávání vzduchu,to vyčistily a vše je ok,když mi to říkaly tak sem nevěřil,ale po zkušební jízdě jsem jim musel dát zapravdu,takže naprostá spokojenost a to i s cenou 408,-kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdarek lidi.Chtěl jsem se zeptat jenom co a kde je ten KROKÁČ.A jak se čistí .Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.