Ferin007

Zrychlování na dálnici

24 posts in this topic

Jak moc vám zrychluje autíčko (speciálně 1,6 HDi 110 k, SW nebo Break) na dálnici ze 130 km/h se zařazenou pětkou? Včera sem to chtěl trochu vyzkoušet, tak sem ve 130 šlápl na plyn (spíš plynule), ale žádná raketa se nekonala. :(

Sice to trošinku stoupalo, ale nic moc. Přitom do té 130 to zrychlovalo ochotně. Je to normální?

Když sem jel s krátkou verzí s motorem 1,6 HDi 90 k přes Německo, ochotně a rychle zrychlovala na 160 km/h. Aspoň si to tak pamatuju. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Jak moc vám zrychluje autíčko (speciálně 1,6 HDi 110 k, SW nebo Break) na dálnici ze 130 km/h se zařazenou pětkou? Včera sem to chtěl trochu vyzkoušet, tak sem ve 130 šlápl na plyn (spíš plynule), ale žádná raketa se nekonala. :(

Sice to trošinku stoupalo, ale nic moc. Přitom do té 130 to zrychlovalo ochotně. Je to normální?

Když sem jel s krátkou verzí s motorem 1,6 HDi 90 k přes Německo, ochotně a rychle zrychlovala na 160 km/h. Aspoň si to tak pamatuju. :myslim

Mám sice 2.0hdi,ale ve 130 jde ochotně dál po plynu chybí mi už jen 6 rychlost.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si na svoji 406 2.0i 16V nemohu stěžovat:super:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

já si taky na výkon u své 307 nemohu stěžovat ,pořád ta akcelerace je tam znát:roker:super:super,jak už jsem psal,kupte si pořádný motory a ne ty šidítka:D:D:D:D

307 2.0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Jenže 1,6 HDi 110 k má papírově lepší parametry, než 2,0 HDi 110 k. :super

ktery parametry?

Ty motory sice neznam, ale ten objem tam musi zakonite chybet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Downsizing. :super Ta 1,6 je přímej nástupce té 2,0.

Má lepší parametry při současné nižší spotřebě.

[upravil dne 18.3.07 Ferin007]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to ochotně zrychluje až na 190km/h pak už do 210km/h to jde pomalu, ale využívám to hlavně pří předjíždění. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to o vnímání a dalším souhrnu okolností.Žádný střely se nekonají, pokud kolem sebe nemáš nějaký etalon \" loudy\", pak ten záběr je hned poznat.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, když to řeknu zjednodušeně, čekal sem, že to bude skákat nahoru po 10 km/h, ale sunulo se to pomaličku nahoru po 1 km/h (estli vůbec).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

Původně zaslal: Ferin007

Jenže 1,6 HDi 110 k má papírově lepší parametry, než 2,0 HDi 110 k. :super

ktery parametry?

Ty motory sice neznam, ale ten objem tam musi zakonite chybet.

I můj názor - objem ničím nenahradíš a mám - li být upřímný, docela mi to snižování objemu motorů v poslední době štve (s 2,0 HDI mám najeto cca 200 000 km a věřím, že ještě minimálně stejnou hodnotu bez problému natočím, u 1,6ky se stejným výkonem jsem přesvědčenej, že půjde maximálně po 300 000 km s*át - a to s ní bude muset dotyčný jezdit sakra opatrně, aby se k podobný číslovce jen přiblížil).

Automobilky holt potřebujou prodávat a když se spojej s novinářema a ekoteroristama a udělaj kolem novinky, jejíž nejzajímavější vlastností je prodražení provozu auta, pořádnej humbuk, prostě zákazníka donutěj brát i to, co prvoplánově nechce (ukažte mi auto, který si budu moci za 5 let, až budu potřebovat nahradit 406ku koupit - potřeba najet cca 70 tkm ročně, velký kufr, malé provozní náklady, kupní cena cca 250 000 Kč a já zajásám. Zatím vím, že Pažout to nebude na 99% (807čka je jediná, co se mi líbí, ale mám strach z elektronických vychytávek), nejspíš to vidím na oktávku II, ale i tam už se podařilo prosadit poměrně dost elektroniky)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To máš pravdu,jenom už je škoda,že rozdíl v ceně za 1L benzínu oproti naftě už není skoro žádný:(

307 2?0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, ja s troskou vody do mlyna, s moji 405 1,9 GRi do tech 190 v pohode a celkem svizne, pak jeste pomaloucku do cca 205 km/h

s 406 2,0 16V sme to jeste moc neskouseli *potrebuje geometrii* ale do tech 190 take celkem svizne a bez problemu :)

s boxerem do tech 140 - 150 bez problemu, vic sme neskouseli, pac je to preci jen dodafka na naftu, a je to vysoky a jak koza :) s 2,5 HDI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pořad je proklamováno o kolik se snižuje spotřeba, o kolik se zvyšuje výkon a kroutící moment a velká většina proklamací se spotřebuje do rozpohybování hmot.Ono není od věci vědět, kdy a kolik kg mám na 1 psíka.V tom bych řekl je i pohyblivost auta, pokud nejsou nějaké vady na motoru nebo vodnaté palivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Zas ale podstatně ušetříš na povinným ručení. :mrk

Tak to už od 1.1.2007 není pravda protože většina (Česká poj. zatím ne!) pojišťoven začala dělat pojistky podle kw, místa bydliště, věku a pohlaví majtele a doby předchozího pojištění atd. A tak u České kde jsem platil za 1,9d 47kw s připojištěním čelního okna(500Kč) 8.000Kč/rok tak nyní u 2.0Hdi 79kw a pojištěnýma oknama do 30.000kč platím u Triglav 5.500kč/rok (bez oken 3.500Kč) tak mi řekni kde vidíš tu úsporu v menší kubatůře? :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Už bylo na čase, aby se začalo pojišťovat podle kW.:potlesk:potlesk:potlesk Zkuste jet s 1,2 HTP do kopce s naložením přívěsným vozíkem. Stačí potkat Fabii v v kopci u Votic. Kdo to tam zná, tak ví, co mám namysli.:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.